Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 januari

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 299
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dit is iets wat ik al 20 jaar wil, An, en nu gaat het eindelijk gebeuren. Al mijn werkervaring is met een knipoog naar deze winkel geweest. MIjn droom komt uit. Ik weet precies hoe het moet, en nu is het dan eindelijk zover !!!
Ben nog hard aan het nadenken over een geschikte naam, ben nu op 'Animoso' blijven hangen, dat is 'eerlijk' in het Portugees....
Verder had ik nog 'Mimoso', maar dat lijkt teveel op 'Memisa', een goed doel wat niet meer bestaat. Deed iets met vrouwenrechten ofzo. '
Verder had ik nog 'Komerco' dat is 'handel' in het Esperanto
En 'Donasie' dat is 'kado' in het Afrikaans.

quote:

Originally posted by:
An

Woman: jij bent ff lekker gezellig bezig. Hoe komt het dat het zo goed gaat nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
kirky

trouwens , ik zit hier ook nog met een vraag . wel of niet de kerstboom opruimen .

....kan je beter doen dan jezelf opruimen lijkt me een logisch antwoord. Of wou je er na verloop van tijd de dennenaalden weer op gaan lijmen....tis toch geen nepperd hé, lijkt me vreselijk! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

woman "animoso " is vrolijk in het spaans , "mimoso " is iets liefs (zoals ik maar dan wordt het mimosa " ;)
ewel ik denk dat als ik mijn leger petje opzet ik toch wel een beetje op mijn icoontje gelijk .
wat betreft een mammografie ik ben plat als een chic maar ik kan jullie verzekeren dat het inderdaad iets heel pijnlijks is en ook ik moet binnen 14 dagen weer een onderzoek laten doen :devil:
tasseke ik denk niet dat men miender vrouw is hierom al kan ik er mij wel iets bij voorstellen wat er op zo een ogenblik door jou gaat ;-(
mijn ma moest ook zo iets hebben , van mij pa mocht ze niet die zei dat de manier waarop ze ter wereld gekomen ¡was de manier was dat ze eraf zou gaan , resultaat was dat mijn ma soms emmers vol bloed verloor op een nacht :devil: mijn ouders scheelden 16 jaar en mijn pa zijn wet was zijn wil .
heb heel veel gedaan vandaag inplaats van alleen de slaapkamer ook nog mijn living en bureau ppff maar het is toch iets hoor alleen verhuizen , trap op , trap af , van mijn slaapkamer heb ik een kattenspel paradijs gemaakt en leuk dat ze het vinden :heart:
en er moet nog iets van mijn lever maar het lukt mij maar niet om het te delen en ik blijf er maar op chiccen en chiccen en chiccen maar stilaan zie ik zon achter de regen verschijnen dus zal het hier ook wel kunnen lossen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom heel even snel op bezoek bij jullie. Ik drink niet. Slik nu na het eten elke avond een halve refusal. Een halve omdat ik na het slikken van een heel tablet heel veel uitslag kreeg in mijn gezicht. Een halve dat gaat goed.

Ik heb lekker gesport vanavond. Ik kan me niet meer voorstellen dat ik voorheen wilde tennissen om daarna weer te mogen drinken als "beloning". Nu is de gezelligheid van de groep en het spel zelf de beloning. Ik zit nu lekker aan de koffie en heb net een schaaltje ijs op.

Ik zit weer lekker in mijn vel en voel me goed. Ik ben blij dat ik niet meer hoef te drinken. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Eerlijkheid is toegevoegd op mn lijstje, mooie naam Har !

quote:

Originally posted by:
Har

of "De Eerlijkheid", of "Doggydancer....kun je dat mormel (sorry) gelijk in de etalage zetten
:D
Kan ie ook op djambee's tikken met zijn pootjes? Gni...gni
B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...