Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 januari


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 299
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anjo,
Ik wil er niet op terugkomen maar ik wéét van je probleem met je slaappillen en dat je dan eigenlijk je mandje in moet en ik vermoedde dat dát aan de hand was dus....ik maakt me niet zó vreselijk zorgen maar heb je wel ge-smst.

Ik heb een tip voor je: koop een nieuwe, goede, mobiele telefoon ze kosten tegenwoordig weinig dan ligt het tenminste niet daaraan dat we je niet bereiken kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil heel graag helpen.
Maar weet nog niet zo goed hoe dat moet.
Wat er de afgelopen tijd speelt op het forum
grijpt me teveel aan.
Ik moet vooruit. Met mezelf.
Daar krijg ik nog een hele kluif aan.

Ik ga er ff van tussen.
Jullie zijn in mijn hart

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel, Trees. Je wilt niet weten hoe ik mij voel, eigen schuld dikke bult.
Maar dat bedoelde je denk ik niet. Ik schaam mij er echt ontzettend voor en ik had zo graag gewild dat ik mijn mond erover gehouden had. Het is gewoon te beladen. Dit is nu net het enige onderwerp dat ik niet met de mensen om mij heen kan delen en ook met jullie niet. Ik weet hoeveel pijn het doet en ik wil niemand pijn doen.
Weet je, ik heb nog niemand van het forum in het echt gezien maar ik durf hier alles te vertellen en dat spuien want dat was het vaak heeft mij wel door alles heen gesleept. Dus ook al kan ik soms totaal door het lint gaan omdat er weer een knuppel in het hoenderhok gaat, jullie zijn mij wel ontzettend dierbaar en op een speciale manier heel echt.
Mijn eerste gedachten vanmorgen na AU was of Pippi wel veilig was. Er hoeft maar een nachtvorst voorbij komen of ik denk aan BamBam.
Ik baal ervan dat ik Marjo nog geen pbtje heb gestuurd. Ik denk veel aan haar. Ik voel mij niet vaak trots op iets wat ik heb gedaan maar als ik aan haar denk dan denk ik, het kan, meid. X en ik hebben het geleeft. Een relatie met iemand hebben gaat over meer dan met elkaar leven in een huis.
Ik droom zelfs van Houtje, in mijn hoofd ziet ze er vast heel anders uit dan in het echt.
Met een iemand van het forum heb ik veel telefonisch contact.
En nu we het toch hebben over Fran. Wij kunnen echt niet door een deur maar dan zoeken wij ook alleen contact als we hebben gedronken. Dus het is alweer een tijdje geleden dat ik haar heb gesproken;)
Maar ik vind het een moordwijf en ze is echt slim.
Ziza die mij dagelijks belde toen X net overleden was. Tapas die ik pijn heb gedaan zonder dat ik het mij toen besefte.
Enfin, je snapt het wel. Het spijt mij dat ik je heb laten schrikken, dat was niet mijn bedoeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LaatsteDruppel,

Als je me vraagt of je weer gaat terúgveranderen dan is het antwoord NEE.
Wat er met je geest gebeurt als je de boel niet langer vergiftigt, is onomkeerbaar.
Ik vind het nog steeds niet even prettig altijd dat alles zo hard binnenkomt, maar het is wel écht en niet langer verdoofd door de drank.

Je vrouw heeft dus een veranderde partner gekregen. Dat is voor haar ook een hele verandering. Ze heeft moeten leren om haar leven te managen met een alcoholische echtgenoot en daarbij 2 kids op te voeden. Dat vraagt e.e.a. van haar waardoor ze misschien ook harder is geworden dan ze eerst was? Zakelijker, regelachtiger?

Wat je beschrijft, dat vrouwen willen dat de man het op hún manier doet en anders NIET, is wel een algemeen probleem.

Ik kan je een boek aanraden over dit onderwerp, Liefde is een Werkwoord, van Alphons van Steenwegen (kijk maar eens bij bol.com).

Vraag jezelf en je vrouw of jullie samen dat pad opdurven van de verandering, en neem dan pas het besluit om wel of niet in therapie te gaan. Doe altijd éérst een kennismaking met de therapeut, soms heeft zo iemand totaal een onbegrip voor jullie (en zeker jouw) situatie.

Dus een sociotherapeut, een psycholoog of een andere therapeut scheelt nogal wat.

Uiteindelijk zijn je kids het meest gebaat bij stabiliteit en rust, of het nou één of twéé ouders zijn. Als diegene die ze opvoedt maar goed in het vel zit, anders krijgen ze hun zekerheden nooit. Jullie kinderen zijn ongeveer even oud als de mijne (mijn oudste is iets jonger), en ik ben nu 6,5 jaar alleen, en het begint nu pas echt te wennen. Maar ik heb lang, heel lang nagedacht over de beslissing, en nu weet ik zeker dat het niet anders (meer) kon.

Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo relax!! Geen reden voor excuus. Gelukkig ben je ook maar een mens, met alle eigenaardigheden van dien.
Ik wist hoe de vork in de steel zat en dacht, ze komt wel weer. Dus ik liet je lekker een potje aankletsen!
En zie, wonder boven wonder, ze is er weer!!

Anjo, sterkte!

Liefs en ga goed!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie was dat nou hier die vertelde dat rood licht melatonine aanmaakt en er voor zorgt dat je lekker slaperig wordt, Corinne geloof ik. Vind je het gek dat ik mn bed nie uit kom, ik heb hartstikke rode gordijnen in mn slaapkamer ping pong valt het kwartje ???
Eens kijken wat we dan gaan doen voor kleur, moet wel dikke stof want de ochtendzon schijnt precies mn raam in als ie net op is. Geel, groen, lavendel, turqoise ??? Moet wel mn hele slaapkamer opnieuw geschilderd worden (winchi help!) want nu zijn mn balken en deur donkerrood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi pippi

ik heb het bericht over je ex gelezen hoor. Maar ik ben niet zo medisch onderlegd dus wat gaat er nu gebeuren, raakt hij beperkt in zijn gangen, moeilijk bewegen ofzo. Leg het maar even uit.

En ja crisisgevallen krijgen altijd veel aandacht. Ik schrijf me soms ook rot en niemand zegt wat terug:huh: dan denk ik oke, laat maar, ik ben het in ieder geval kwijt.

groetjes Antonia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

duh lekker he, moet ik vanavond naar mijn werk op de brommer is mijn slot bevroren, geen beweging in te krijgen, kokend water zal dat helpen???

Soothe geloof er geen balletje van dat de kachel uit is, hier ook zon maar de kachel blijft lekker branden hoor het is evengoed nog min 5 ofzo en ik woon ook in het westen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Vanochtend mijn gesprek gehad met de uwv-arts. Over drie maanden terugkomen en ondertussen goed gaan nadenken over wat ik verder met mijn loopbaan wil doen. Ze vond me er een stuk beter uitzien dan de vorige keer. Zo mat en als een halve zombie. Tjee, maar goed dat ze dat toen niet tegen me zei. Ja, er zit weer leven in me en ik heb ook verteld dat ik voorzichtig bezig ben mijn grenzen af te tasten en dat als ik er te ver overheen ga ook afgestraft word. Zelf krijg ik ook weer zin in meer uren werken, maar ben daar nu nog niet sterk genoeg voor. Het was een goed en positief gesprek.

Daarna gewerkt en aansluitend wat boodschappen gedaan. Tijdens mijn lunch belde mijn pianovriendin nog even op. Nou ja, even, drie kwartier hebben we gekwekt. Nu zit ik hier en zag bij het inloggen dat jullie al op pagina 7 zitten. Nou, nou, dat ga ik niet eventjes bijlezen. Dat doe ik straks wel. Nu ga ik eerst een lekkere bak koffie maken en dan even dutten. Daarna nog even aan de piano en misschien hier komen lezen en dan zal het wel weer tijd zijn om te eten. Om kwart over zeven heb ik dan pianoles. Het voordeel dat die nu later is, is dat ik nog even tijd heb mijn stukken door te spelen. In het weekend en op maandag heb ik daar geen tijd voor.

Mensen, hou het droog!

Nicotinestoppers: veel succes, de eerste 15,5 uur van de eerste dag zitten er al op. GO GO GO GO GO

Link naar opmerking
Deel via andere websites

joediehoeeee,

ik knal er zo even in, ik heb ook niets gelezen!
heb vandaag therapie gehad en moest even voor controle bij de gyneacoloog.

giga rot bericht gehad, ik heb een goedaardig gezwel aan mijn rechter eierenstok.
uit voorzorg wordt deze over twee weken al weggehaald. alles valt mee behoudens het feit dat ik vroegtijdig de overgang inga.

ik voel me nu giga rot (kut mag niet) maar realiseer me wel dat alles meevalt! de eerste twintig jaar zal ik genoeg mensen hier nog lastig vallen. Maar......... ik moet het even verwerken.

er hoeft niet gereageerd te worden, ik moest het even kwijt!!
ik sta ook de computer af aan dochterlief maar ben zo wel terug!!

(ok ok ik val iedereen even lastig met een rot bericht maar mij helpt het om op te schrijven)

hopelijk gaat het met iedereen wel lekker en vooral met de stoppers, hebben gij al last of valt alles mee?

knuffie tas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als allereerste even de felicitaties aan:

:D:present::rose::sun::D:present::rose::sun::D:present::rose::sun::D:present::rose::sun::D:present::rose::sun::D:present::rose::sun::D:present::rose::sun:

Tapas,voor de geweldige prestatie, dat je nu al meer dan 1 jaar geleden je laatste glas champagne heeft gedronken. Ik heb je hele donderdag-zonderdag gevechten van dicht bij meegemaakt en heb je al meerdere keren IRL mee mogen maken. Je bent een bijzondere mooie vriendelijke vrouw met een warme uitstraling en altijd een hartelijk woord en advies aan iedereen om je heen.
Scherp inzicht en goed in het zien van de grenzen die anderen nodig hebben.
Hierin wil je jezelf nog al eens vergeten en dat inzicht wens ik je in het komende jaar.

:D:present::rose::sun::D:present::rose::sun::D:present::rose::sun::D:present::rose::sun::D:present::rose::sun::D:present::rose::sun::D:present::rose::sun:

Fransesca, die ik niet zo duidelijk in haar vechtende tijd heb meegemaakt maar wel in haar twijfelende tijd.
En die ondanks alle moeilijkheden op haar weg toch koos voor de meest haalbare.
Samen droog met BB het leven door en werken aan de toekomst.
Ik wens je veel KMW in het komende jaar.

:D:present::rose::sun::D:present::rose::sun::D:present::rose::sun::D:present::rose::sun::D:present::rose::sun::D:present::rose::sun::D:present::rose::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne een fijn gesprek dus met je contactpersoon bij het UWV.
Ik heb ook gemerkt dat als ik mijn grenzen duidelijk aan geef
en ook laat blijken dat ik dus echt moeite heb met het arbeidsproces en alle spanningen die
het aangeven van mijn grenzen met zich mee brengt,
ik een veel beter kontakt heb gekregen met mijn contactpersoon.

Ik ga dit jaar weer verder in het uitbreiden van mijn vrijwilligers werkkring en het onderzoeken van mijn grenzen.
Nog een burn-out is zeker niet goed voor me.

Anjo ik ben wel geschrokken van je gisteren maar hoopte ook maar dat het de slaapmedicatie was die je zo warig maakte.
Het is niet de eerste keer dat je anderen hiermee aan het schrikken maakt.
Mijn vraag of je gedronken had of geblowt kwam ook meer uit het willen begrijpen dan uit boosaardigheid.
Als je begrijpt wat ik bedoel?

Misschien zou een briefje op de computer met als waarschuwing dat slaapmedicatie en het forum niet zo goed samengaan helpen?
Want je zit duidelijk met een dilemma omtrent je gezondheid en je contact met je dochters,
maar door de manier waarop je van je afschrijft als je slaapmedicatie hebt gebruikt,
schiet je hulpvraag zijn doel mis,
omdat sommigen van ons bezorgt zijn dat er op dat moment iets ernstigs mis is.

ik zou hier graag je antwoord op willen weten.
En van mij mag je ook gerust een foto hebben hoor even een PB met je email adres sturen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...