Mai Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Orleando Relax!Je bent bang.Kan ik me voorstellen.Maar dat onderzoek moet.Laat die schoonfamilie het ff lekker uitzoeken!Jij gaat niet drinken.Afleiding. Koken. Spelletje met de kinderen..Kom op meis, laat je de kop niet gek maken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Hoi Spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Ik ben weg.. D1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Spud, niet weggaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Ja D2 Spud!Ik ben er zo langzamerhand ook klaar voor.Wat is eten zonder liefde klaargemaakt?Juist, just an ordinairy snack.Es kijken wat ik er van kan bakken vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Trouwens, dochter komt thuis van uilenballen zoeken...Die mag ze volgende keer in het museum gaan ontrafelen. Das toch leuk. Nu, tot later.En meiden zet 'm op!GIRLPOWERRRRRRR!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Ik ben ALTIJD geneigd het ergste te denken ; dat stempelde mij af Borderline...En ja, ik zit errug aan bier te denken, dompelt mijn gevoelens onder...maar. Zie wat ik he zonder drank (bier dus) heb berijkt) Ik VOEL!!!! Kan wel janken en is dat verkeerd? Ja dus, manlief komt net terug..boos, is niet normaal....ben nu broodnuchter....wat wil hij dan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Orleando, de vraag moet zijnWat wil jij!En zeg dat hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 moet ik m'n m'n man nog zeggen, dat zijn familie niet reageert? Hoe vaak ik ook gebeld heb ??? Ik weet het antwoord zelf al.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 orlando, rustig meissie. Probeer niet in de paniek te glijden. Kom je spouse snel thuis? Hopelijk kan hij je dan effe een dikke knuffel geven en je wat rustiger maken.Ik heb echt zo'n intensieve dag achter de rug. Ik ben helemaal kapot. Kan vrijdag pas bij de HA terecht maar dan heb ik wel de lieve. De bemoeizuchtigen zijn net weg het was een groupmeeting. Opname is mogelijk als ik dat wil maar raden ze niet aan. Voor alle redenen die ik gisteren zelf al aangaf en omdat ik zelf in staat ben om te stoppen. Toch heb ik er zelf een ontevreden gevoel over, niet over de niet-opname maar over het gesprek.Ik heb het idee dat er niet altijd echt geluisterd wordt. Of misschien verwacht ik wel een wonder, ik weet waarom ik drink en als het mij nog steeds niet lukt om die kop stil te zetten zodat ik het dan maar met grof geweld doe. Mag ik dan verwachten van iemand die niet in mijn hoofd zit dat zij het antwoord wel weten? Lijkt mij niet. Ik verwacht dat dit wel herkenbaar moet zijn voor sommige van jullie.Pippi en Marjo, rot dat jullie een vervelende dag hebben. Pippi, laat je familie toch denken wat ze willen.Mens, ik krijg de meest vreselijke dingen over mij heen soms en ik verwacht niet dat dat ooit stopt.Zolang jouw persoonlijke relaties niet schadelijk voor je zijn blijven ze precies dat; persoonlijk.Het blijft jammer dat dat mensen toch niet stopt om hun mening te geven. Eigenlijk ontzettend grensoverschrijndend, waarom je mening geven over iets waar je mening niet over wordt gevraagd?Volgens mij schrijf ik nu echt double-Dutch, nog meer dan normaal. Sorry, ben echt bek af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Kirky, fijn dat je uitkering niet in gevaar is. Maar wordt jij hier niet vreselijk moe van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Nee, dat JIJ morgen een rot-onderzoek hebt.En nu graag steun van hem wilt!Anjo, even laten bezinken misschien.Uiteindelijk heb ik geen rotdag gehad hoor.Gelukkig niet. Hou je taai meissies.De aardappelen staan hier inmiddels op het vuur.Piece of koekje, Zo nog wat groente erbij wokken. That's it.Wie eerder weg wil of meer honger heeft, pakke maar een boterham! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Ik heb em hier in de stad gekocht bij de BCC x quote: Originally posted by: antoniagoed zo woman, niet doen dat drinken. Super dat je nieuwe wekker bevalt heb je niet voor niets zoveel geld uitgegeven want ze zijn duur he heb ik eerder gelezen. By the way waar haal je zoiets, ik heb hier een dochter met hetzelfe probleem, misschien een leuk verjaardagskado. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Winchi, 2 x een herinnering sturen en daarna een aanmaning. Scheelt een vervelend telefoontje !! quote: Originally posted by: wingchunZo, even de sfeer hier opsnuiven. Net een klein uur bezig geweest met iets waar ik moeite mee heb: een niet betalende klant. Maakt verder niet uit maar ik krijg er dorst van. Behoorlijk zelfs. Geen goede reden, ik weet het. Dus zo maar even naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Ferry, valt me van je tegen... Dacht dat jij wel mans genoeg was om zelf iets te zeggen.Maar nu begrijp ik je laatste reactie ook beter Je bent een toffe .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Meestal geen vlees meer, nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Ahum, toffe in de zin van tof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Orleando voor jou dit filmpje.. Wil je je echt achter grensgeval verschuilen???? Elk grensgeval is anders, algemeenheid is dat we hypersensitief zijn. Denk ik te geloven..... http://www.youtube.com/watch?v=vc6-VrDuIr0'> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 bizar, als ik aanpassen kies staat m'n link er gewoon. Probeer het nogeens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Hoi Spud,Dank je, ik ben zeker mans genoeg om iets te zeggen. En dat heb ik ook altijd gedaan. Ik heb er nooit doekjes omgewonden. Maar An heeft me de laatste tijd vaker op mijn huid gezeten. En ik heb nu zo iets van, waarom zal ik daar nog energie in stoppen. Ik taai gewoon af.Ik drink nog steeds niet en heb ook nog nooit een terugval gehad. Dus ik denk dat ik weet waar ik over praat als ik iets zeg.Spud, je bent een echte lieverd:Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Sorry, vind het slachttoffer gehalte toch te erg.. Dus hoop dat niemand 'm nu heeft gezien. Ik border distancieer me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 bedoel je mij Spud?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Hihihihi, Ferry, sorry heb nog nooit een An op m'n dak gehad Tegen mij is ze altijd aardig. Hoe voelt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Haha Spud, prima!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 quote: Originally posted by: pippiSpud ik heb hem inmiddels gezien en vond het vreselijk!!! Begrijp niet dat je zoiets op een forum zet. Ik begijp je boodschap er ook niet mee. Had al ingegrepen Pippi, ik deel je mening. Nu ja, ik vind het slachttoffer gedrag.. Dacht eigenlijk iets te hebben wat confronterend en ondersteunend was. Toch maar madonna dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden