Vie Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Dat we (ex)drinkers zijn, betekent toch niet dat we voor de rest niets zijn? De meeste mensen die ik in real life dicht om me heen heb, drinken nauwelijks en hebben er niets mee. Ze begrijpen die zucht naar roes inderdaad niet.Ik zoek zelf naar overeenkomsten met het gezonde deel van anderen, de wil, de manieren van overleven of echt plezier hebben in het leven. Of soms ook, de wil om de nare dingen nuchter te overkomen.Ik zoek dat leuke, gevarieerde van anderen, hoe doe je dit, hoe ervaar je dat, hoe ga je er mee om. En wat wil je er verder mee, in je leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Tnx Vie! Dat lijkt me een goede manier Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Hallo Bohemia, leuk dat je nu even op de dagdraad meeschrijft. Bij jou moet het nu ongeveer een uur of twee zijn? Is het hele gedoe met de werknemers al gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Orleando: haha, nou wel grappig hoor. Hihi. Wat een kleine slimmerik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 An, goed je te zien ( en dit ben ik dus echt, niet m'n oudste)Ben zo terug.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Het lukt me steeds beter ............... Ik probeer films te downloaden en ik geloof dat ik elke dag een flink stuk wijzer word! Vriend noemt me ook al een wereldreizigster; hij is trots hoeveel ik kan leren van internet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Ze liggen nu op bed.Dat wil zeggen: jongste dochter en de oudste hebben heerlijk gespeeld en onze oudste heeft nog sorry gezegd: ïk breng mama meer problemen"en dat zegt ze zelf, dus bij deze.Brengt ze me in meer problemen...nee dus. Alleen jullie in verwarring, sorry hiervoor.Ik zit aan een kop thee en wat chips...Straks House kijken en wellicht nog een film erna.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Vanmiddag naar een expositie geweest, en er bleven maar tranen rollen.Gelukkig staan ze in Amsterdam niet zo raar te kijken als iemand huilt.De kunst was best surrealistisch en dat heeft me heel goed gedaan, tijd om zelf weer een verfkwast ter hand te nemen, lekker expressief bezig zijn, dat is goed voor mij.Krijg zo iemand op de koffie, tot later xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Een vrije middag na een stressweek.Het is ineens een beetje lente. Lekker werken in de tuin, takken snoeien. Blij weerzien met mijn nog half slapende tuin. Hier en daar loopt al voorzichtig een blaadje uit. Egel zit zo te zien nog in zijn bladerhol.Zachte lucht, zonnetje, jas open. Ganzengeluiden in de lucht. Een koolmeesje wipt van tak naar tak.Daarna een bakkie koffie en de was binnen ophangen, frisse geur in huis.Even lekker zitten met een boek. Dan komt mannie thuis met een goed humeur. Lekker maaltje gekookt met verse ananas erbij.Wat heerlijk dat dit er zomaar allemaal voor mij is. Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Wing, hoe was jouw dag?Tina, proficiat! Naar die oude ellende hoef je dus niet meer terug, fijn!Vie, het wordt toch hopelijk wel verdoofd, of gebruiken ze zo'n steenboor uit de prehistorie. Nee sorry, lijkt mij ook doodeng.Kirky, leuk onderschrift heb je en grappig zoontje.groetjes, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Kate, wat een fijne vrije middag!Mooi hoe je geniet!Hier toch nog een vrije avond. Lekker.Straks weer even lekker tuttelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Ja lekker he Marjo, die simpele dingen.Nu "moet" ik uitloggen om filmpje te gaan kijken!Geniet van je avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Bedankt Kate, jij ook!Nou Water....Hoe klinkt ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Zo, weekend. Morgen een dagje door Nederland crossen en dan zondag vrij...en dan begint maandag het hele circus weer van voren af aan.Ach, dat is ook een geregeld leven, denk ik dan maar.Ik heb geeneens tijd om te zuipen als ik dat zou willen! De amp bedoel je zeker, Marjo?Eerst even een zaterdagje afwachten als mijn buuf geen nachtdienst heeft gehad... maar 't is wel een lekker ding hoor (de versterker bedoel ik he). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Goedenavond allemaal!Ben er even niet geweest door extra onverwachte nachtdiensten te doen! Paar collega's ziek, dus tja.. Durfde niet weer nee te zeggen!Maar ok, ik ben er weer doorheen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Uiteraard bedoelde ik haar Water!Lief om even op de bv te wachten Knuffie, dan kun je nu extra hard van je weekend genieten?Wing, dat klnkt als een fijne dag! Mooi!Ik begin maar eens met een maskertje.Deuren dicht. Muziekje aan. Klaas op stap.Kinders op de bank voor Uri.. uitgeteld Morgenochtend weer eens rennen met de groep.Oei oei, het gaat steeds beter met de sociale contacten.Rustig aan, niet te hard. Dan gaat het wel. Geen razende wervels even. Aktie rustig aan opbouwen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Correctie: de buuf is niet gelijk aan de BV hoor!Mèn, dat zou mijn leventje wel errug gemakkelijk maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Kirk, helemaal mee eens! Marjo, fantastisch! je bereikt een ander niveau!Ik wou dat ik zo ver al was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Hoi marjo,Morgen heb ik eters op bezoek! Heb al m'n menu op papier klaar, alle boodschappen zijn binnen! Nu maar hopen dat alles ook wel lukt morgen en dat het echte menu even overweldigend zal zijn als het 'papieren' menu!Dus morgen wel druk maar leuk!Die extra nachten zijn overuren, nu maar hopen dat ik ze dan later ook kan terug nemen!Geniet van je maskertje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Hihi, ik schreef toch in kleine letters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Ja Floor. Soms besef ik me opeens hoe goed het eigenlijk toch gaat.Dan krijg ik positieve energie. Na veel negativiteit in het malende hoofd, lijkt er voorzichtig weer wat ruimte te komen. Het komt wel goed..Ha gezellig eters! Dat is hier ook weer een tijd geleden.Dat is toch ook een teken vaak. Hmmm.. Heb nog wat mensen in hetvat zitten... Leuk Knuffie! Succes.Yep! Maskertje. Relaxation... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Oei oei, het gaat steeds beter met de sociale contacten.Rustig aan, niet te hard. Dan gaat het wel. Marjo, hoe klein ook geschreven, ik vind het heel erg GROOTS! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Ja, ik snap 'm al... tikkie slow vanavond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Thanx marjo!! Laat wel weten of het gelukt is.. of dat ik het te ingewikkeld heb gemaakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Marjo, ik ben inderdaad deze week veel duizelig. Denk te veel aan mijn hoofd gehad. Het is wel een bekende klacht van mij, al vanaf mijn jeugd. Bolletje kan een beetje doordraaien.... Ik moet ook nog steeds mijn gegevens bij mijn oude huisarts ophalen en aan mijn nieuwe antroposofische huisarts geven en dan een afspraak maken om te kijken wat zij nog voor mij kan doen.En er staat nog een bloedonderzoek in de planning, heb al verwijsbrief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden