Spring naar bijdragen

vrijdag 6 februari 2009


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
pippi

In welke zin, je drankgebruik ofde zaak waar je afscheid van hebt moeten nemen.?



Nu even de zaak, na 4 jaar doet het toch wel pijn. Had hele geschikte mensen bij me werken en ik voel me daar respondelijk voor maar tja, de crises treft vele bedrijven nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi

Oké beetje aan het rouwen nog.


Kan ik me indenken, maar beter dan dat je erzelf aan onderdoorgaat lijkt me. Hoe moeilijk die beslissing ook was. Het zit erop.



Yep geen keuze meer, gelukkig loopt mijn constructie nog goed. Maar mijn hart lag in dit bedrijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik rond alles goed af want je weet nooit of je ze in de toekomst weer tegen komt of nodig hebt. Wat dat betreft bem ik een man van principes.

Ik haat mensen die andere mensen schaden of onrecht aan doen. Ik heb een lening moeten afsluiten omdat je hier de mensen 3 maanden als afscheidskus moet meegeven. Ik had kunnen zeggen, het is failiet dus geen geld maar dan zou ik me echt rot voelen. Ze zijn goed geweest voor mij dus ik ben altijd goed geweest voor hun. Gratis lunch met drinken, 13e maand salaris, overuren 150%.

EN zaterdag vrij, men werkt hier normaal ook op zaterdag.

Is vreemd hier maar je krijgt er veel waardering voor terug (op een enkeling na).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Woman en Bohemia, hier een slapeloze. Dat krijg je ervan als je vroeg gaat slapen. Zit eigenlijk te popelen tot het weer lcht wordt en de boel levendig, maar geduld....
Bohemia je moet me niet zo jaloers maken met die heerlijke temperaturen daar. Weet je wel dat er hier sneeuw ligt en we allemaal bibberend in dikke truien rondlopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...