Spring naar bijdragen

zondag 8 februari


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 194
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tanxs for asking. Jawel Anjo, naar omstandigheden redelijk wel. Vrijdag een K*tdag en vandaag wel weer ok. Vrolijk en vol vertrouwen. Maar zo gaat dat he.
Ach die ramen, ik doe het ff vlug, vlug. Ziet er toch beter uit, geen geduld om het helemaal goed te doen. Maar ik genietb altijd zo van een schoon en opgeruimd huis. En met die beesten vliegt het stof me hier al erg snel om de oren:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag,

Ik heb uitgeslapen volgens plan. Dan ontbeten en vervolgens mijn bedje afgestroopt en het dekbed lekker uit het raam gehangen. De zon scheen en de lucht was blauw. :rose: Beddegoed in de wasmachine gestopt en een kopje koffie gaan zetten. Bwaaaah begint het me toch te hagelen! Als een speer naar boven. Dekbed ligt nu op bed te drogen. :wacko: Inmiddels is het hier aardig donker geworden (hoezo langer licht? :angry: ) en komt een mix van sneeuw, regen en hagel voorbij aangespoord door een matige wind. 't Is duidelijk nog steeds winter.

Eens kijken of ik vandaag net als gisteren onvoorstelbaar veel ga presteren. Behalve de was, het opschrijven van iets waar ik nu al weken tegenaanhik en een briefje schrijven naar de ZW, want die bleken dus aan loonheffing te hebben gedaan. :devil: Weer gedoe met de belastingaangifte.

Ik tut mij niet op vandaag. Ik hou een pyjamadag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dochter wil haar "roots" ook niet weten. Ik ook niet.

Ik heb zelf ook nooit mijn vader gekend. Ook niet benieuwd naar geweest. Hij wilde mij niet kennen; dan ik hem ook niet. Zo kijkt dochter er ook tegenaan. Dat laatste overigens uit haarzelf. Ze wist mijn verhaal niet heel erg goed. Hebben we het nooit echt over gehad.

Ik heb de keuze gemaakt zonder vader omdat ik anders de kans liep om dochter mis te lopen. DAT heb ik nooit gewild. Liever een alleenstaande moeder dan géén moeder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lekker bezig Floortje, je wordt nog eens een echte filmkenner zo, nouja het downloaden van films dan.
Ik zit wat oude harde schijf opnames te kijken want mijn schijf zit vol. dus Frost en nu een of andere noorse detective, ach je moet wat he, op je vrije zondag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, er bestaan ook externe harde schijven. Misschien tweedehands zoeken op Veilingkijker.nl?

Toets dan bovenaan jouw postcode in. Dan kun je zoeken op afstand van jouw huis. Ik heb zo een computer gekocht (waar dochter Sims2 op kon spelen) van iemand bij mij in de stad. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mn vader leren kennen toen ik 23 was. Nog nooit een foto gezien. Dat is gek hoor, het is een vreemde maar toch niet want je ziet meteen al herkenning.

quote:


Originally posted by:
albertina

Het lijkt mij héél erg als je je vader, moeder of ouders niet kent.


Of uberhuabt nooit gezien hebt.


Je wilt toch weten waar je vandaan komt, lijkt mij.


Ik kan me heel goed voorstellen Tas, dat het vaak een onderwerp


van gesprek is.




AR,


wat een beslissing om je vader nooit meer te willen zien.


En er dan toch elke dag mee bezig zijn.


Poeh, niet fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha het schijnt typisch Nederlands te zijn om vooral te vertellen hoe weinig je betaald hebt voor iets van goede kwaliteit.

quote:


Originally posted by:
tasseke

nu even een heeeeeel ander verhaal!!




ik ben zo blij en trots, net een klein kind




ik heb een spijkerbroek gekocht van Dyane Beekman bij C&A voor wel 5 eurootjes!!!


en hij zit als gegoten!




twee weken geleden al van mijn moeder gekregen, een paar paarse laarzen met een gigahak, helemaal leer voor maar 19 eurootjes.




er is mij altijd verteld dat ik de prijs niet moet noemen maar ik ben zooo blij met deze buitenkansjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Floortje, ik lijk heel erg op mn vader. Ik was in het gezin waar ik opgroeide het lelijke eendje, en toen ik mn vader leerde kennen bleek ik een zwaan te zijn :)
Maar het verschil is denk ik dat mijn vader altijd zn best gedaan heeft om contact met ons te hebben, en dat werd tegengehouden door mn moeder.
Toen ik besloot hem te leren kennen gooide mn moeder haar deur van haar huis en haar hart dicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, dat spijt me voor je. (De reactie van je moeder dan).


Ik heb de ervaring niet om een vader te leren kennen. Met mijn stief-vader ging het helemaal niet goed en toen hij scheidde van mijn moeder heeft hij zelfs niet eens meer een verjaardagskaartje gestuurd. Dat doet ook zeer. Nóg een man die je niet kennen wil :(

Ik ben wel heel blij dat vriend van dochter houd. Ze zijn nu samen naar het zwembad. Ze komen straks terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er van overtuigd dat Pippi deze discussie heeft aangezwengeld omdat ze zelf HAAR EX MIST!

Niet de kinderen missen hun roots, zij mist zelf haar root.

En dat alles wordt vrolijk rondgespeeld over de hoofden van de kinderen heen; zijzelf loopt flink te huilen als ex een ander heeft en dan moet zoontje ook de hele nacht flink huilen. Net zoals mamma.

Goed gedaan Pippi, zowel naar je kinderen toe als naar het forum vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floor,
ik had mezlef voorgenomen om niet meer op dit soort postings te reageren.
Dit gaat mij echter te ver.
Waarom wil je je eigen frustratie botvieren op Pippi?
Ik heb vandaag helemaal niets gelezen in de strekking van zoals jij het stelt.
Ongehoord en zeer onaardig.
Ik begrijp niet waar dit soort reacties op gebaseerd zijn.
Bah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stop met dit forum. Groei daar nu ver bovenuit. Ik heb geen roots, ik heb wel liefde in mijn leven. Veel belangrijker.

Ik hoop dat het jullie allemaal heel erg goed gaat. Voor mij wel - zolang ik niet naar het forum ga. Mijn leven is veel positiever dan dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik ben wel af en toe even snel komen kijken, maar meer niet.
Ik ben nl. toch weer erg actief geweest vandaag. De halve badkamer heeft een grote beurt gehad.
Mijn man kwam rond half drie thuis. Dus hebben we even gekwekt. Hij heeft nu het eten maar opgezet. We hadden gewacht, omdat zoon belde dat er een kabelbreuk was bij de NS. Zonet heeft hij weer gebeld. Het gaat allemaal veel langer duren dan verwacht en dat hij echt geen idee heeft hoe en hoe laat hij thuis zal zijn. Begin maar niet aan een reis tussen Den Haag en Dordrecht. Je komt nergens.
Zo maar eens kijken of ik mijn laatste was al in de droger kan proppen. En daarna en vanavond wil ik wel even rustig hier gaan zitten aan mijn computertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Adam, die mensen bestaan 'altijd tegen'.
Ik ken die mensen.
Dus zeg je het tegenovergestelde en doen ze precies wat je wilt.
Of dit met Floor te maken heeft?

Floor: ben je aan de drank, ik denk het dus van wel.
Alleen als je drinkt ga je onrealistische, rare dingen zeggen.
Zo van je heb de klok horen tikken ... maar...

Pippi; jemig, je bent wel een pispaal hier zo af en toe. Het slaat dus totaal nergens op wat Floor zegt.
Maar goed, Floor heeft alle aandacht en dat zal ze wel nodig hebben.

Dus Floor kom met je eigen ECHTE problemen en misschien kunnen we je verder helpen of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...