Spring naar bijdragen

Zaterdag 21 februari


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank Kate en Kirky..

Het is NIET mijn bedoeling om iemand de ogen uit te steken.
hee kijk mij het eens onder controle hebben.. zo naief ben ik niet.
maar meer dat ik blij was dat het goed ging..
en aan wie kan je nu zoiets vertellen?
ik zei tegen iemand helemaal blij dat ik 4 dagen niet gedronken had en die keek me echt aan van:
huuh, so what?
en ik ben niet zo iemand die maandag komt klagen van: ooo had ik nou maar..
wilde heel even mijn verhal kwijt.
thanks
iedereen veel sterkte, het is niet makkelijk.
dat weten we allemaal.
wat zou woman aan het doen zijn... spannend hoor..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lianne: je moet wel opletten. Bij mij kwam het echte doorschieten dan een week of twee erna. Heel raar. Maar misschien heb jij daar geen last van en kan je gewoon af en toe twee wijntjes drinken, het blijft gewoon uitproberen.
Met roken ben ik net zo rampzalig als drinken. Rook ik heel de week binnen de perken, gisteravond heb ik zitten stomen als een gek met als gevolg, hoesten. Toch ga ik weer op de rem staan, minderen.
Stoppen zal op een dag zeker moeten.
Maar goed, de drank gaat goed hier.
Mijn man en ik hebben een compromis kunnen sluiten.
Hij gaat alle dagen op stap, beperkt.
Ik ga mee als ik zin heb.
Ik zorg voor eten.
En hij zorgt ervoor dat er geen drank in huis komt.
Z'n vriendjes blijven het proberen, maar ik heb mooi niks in huis. Absoluut mijn redding.

Zo nu weer aardappelen schillen, doe ik ff bij jullie. Wat een drukte vandaag zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe mijn best, onzettend mijn best, maar het lukt me niet...sorry...ben 1 van de weinigen die zich door de refusal kan drinken...ook weer iets om niet trots op te zijn.... Shoot...ik verk55566t alles..mijn jongste nb gooit m'n laatste blik weg..is niet normaal....daarom blijf ik hier op het forum...ging ik net zo goed, 3 maanden droog.... in 1 weekend, weg,,,ik kan het uitleggen, mijn vader is de16e vorig jaar overleden en toen ging het met mij ook mis..maa dan nog..voel me weer alleenn...shoottt...sorry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orleando: ja ik moest nog aan je denken, vorig jaar rond deze tijd overleed je vader plotseling.
Maar lieve meid wat helpt die alcohol nu? Je kan het uitleggen zeg je, ja dat geloof ik.
Maar Orleando drank en het overlijden van je vader heeft niks met elkaar te maken.
Dat weet je zelf ook. De verslaving spreekt. En ben jij de verslaving. Daar lijkt het nu op.
Kan je jezelf weer oppakken? Want een week drinken is lang.

Kirky: ja gewonnen. Maar wel met pijn hoor. Ik voelde me echt beschaamd dat hij het ook telkens heeft lopen vertellen. Onuitstaanbaar. Nu weet ik dat dit in mij zit. Ik moet leren accepteren dat ik een alcoholist ben en daar hoort die laatste pijnlijke stap dus ook bij.
Maandag komt de proef op de som. Kan het me echt niks interesseren wat 'men' denkt???
En hoe weet ik trouwens WAT ze denken. Misschien zijn ze wel harstikke jaloers :D

Kirky laat je trouwens niet van de wijs brengen door heel die papierwinkel. Ook deze frustraties horen nu eenmaal bij het leven. Nuchter onder ogen zien en bedenken dat het uiteindelijk wel op z'n pootjes terecht komt alleen niet op de manier zoals jij dat wilt en ook niet het tempo. Sterkte hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, An en ja.. ik weet het ook niet meer. Mijn vader kocht ik weet niet hoeveel wijn voor mijn moeder..Mijn man koopt dit nooit voor mij en dat vind ik echt super. Ik wil geen bier (dat is dus voor mij dan wijn ) maar ik wil nu die pijn niet meer..plus het feit,dat mijn borst ontzettend pijn doett, maar ze niks hebben kunnen vinden, wat me weer bang en ongerust maakt. Nou ja, ik wil jullie er ook niet mee lastigvallen..Daarom meld ik me ook hier...uit voorzorg!Ik ben bang, dat ik naar de supermarkt ga, snap je me?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Orlé,
Wat naar meid. dat je zo de pest in hebt. Nee, drank werkt niet, maar dat wist je allang. Is er vandaag nog wat aan te redden? Heeeel veel water drinken en je verdriet recht in de ogen kijken... je moet er toch een keer doorheen.
Veel sterkte!

Lianne ik ben een van die vervelende mensen die het slecht kan velen als je eerst drie dagen zit te vertellen dat je niet wil drinken, dat je veel mooier en beter bent zonder en dat je steun wil bij het niet drinken en dan.... ja hoor, toch gedronken.
Dat is mijn eigen strengheid ten opzichte van mezelf, maar ook een meegevoel: zonde dat je je eigen voornemens en plannen doorkruist.

En verder doet mijn pc erg vervelend. Merkwaardige verschijnselen: plotseling slaat mijn toetsenbord op russisch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens, er is een wereldwonder gebeurd!! :rose:
De kat die bij mijn ex woont was erg ziek en at al 5 dan niet en was heel slap, uitgedroogd, ogen lagen diep, hij zou al ingeslapen worden.
DIE NACHT ging hij weer eten!!
Echt ongelooflijk!!! :o
Dat gebeurd dus bijna nooit met zo'n oude kat die al zo lang niet eet!
Het lijkt wel of hij het wist!
En mijn ex nog ff wilde laten weten dat hij nog niet het hoekje om wilde.

Vandaag weer bericht gehad dat hij nog steeds goed eet!


Gister was het gekkehuis met de dienst, ik was pas tegen half 12 thuis.
Vandaag weer gewerkt!
Het was druk, maar wel te doen.
2 puppies in op opname, moeten allebei infuus, de ene aan een draadje, de ander met een spuitje onder de huid. Het gaat gelukkig goed met ze!
Nu lekker vrij.....:light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JEmig Fish: dan was je kat net op tijd anders was ie om het hoekie geholpen.
Maar echt gezond klinkt je kat ook niet. Maar goed, afwachten dus.

AR: is weer onderweg naar huis, mooi, zie ik je vanavond wel.

Vie: ik heb ook tijden gehad dat ik het wel kon, had zelfs afscheid van het forum genomen.
Joepieeeeeee, ik dacht, nu heb ik de rem erop.
Soms moet een mens een miljoen keer donderen om te weten wat ie wel of niet kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een week is wel wat veel..zo ver wilde ik ook niet gaan...
Maar dan nog, niet iets om trots op te zijn...Gelukkig ben ik nu met het eten bezig enne FF, ik ga niet meer naar de supermarkt! Ik red me...vraag niet hoe, maar ik laat het over me heenkomen, de gevoelens...laat maar...beter dan drinken gaan, lijkt me

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, alleen mijn beeldscherm ziet er nog merkwaardig uit, maar ik kan weer normaal typen. Dat russisch zag er wel leuk uit, maar dan wist ik zelf niet wat ik schreef.

An, ik ben ook flink gedonderd voordat de knop echt omging. Dus daar heb ik begrip voor. Wat ik niet zo goed kan velen is steeds dat voornemen om het niet meer te doen, alle argumenten op een rijtje, en dan het bericht van: heb gedronken en voel me er goed bij. Maar nogmaals, dat is mijn eigen gevoeligheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi beste mensen,

Ik lees links en rechts dat men gedronken heeft. Toch typisch dat dat gevolgd wordt door het andere verslavingsgedrag: het gebeurde goedpraten, vooral naar zichzelf toe. Oh, oh, wat klinkt dat toch bekend. Nog niet eens zo lang geleden deed ik dat ook (half december). Ik heb mezelf ook heel wat wijs gemaakt om te drinken. Mezelf zitten overtuigen om te gebruiken.

Ik stuur een dosis kracht en liefde naar ieder die het nodig heeft.

Verder verklap ik alvast dat we een heerlijke middag hadden, maar nu word ik aan tafel verwacht.

Tot straks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zweefden eens twee spinnen
Aan draadjes heen en weer.
De ene vroeg: wat wens je mij?
De ander: wat!, nog meer erbij?
Ja kan toch horen en zien en zingen
Je kan toch blij zijn en hangen en springen
Je hebt toch vier poten aan elke zij?
Wat ik je wens?
Ach beestje, je hebt nu al meer dan ik ooit kan verzinnen.

En zo is het toch ook? We hebben zoveel, en vooral: we hebben de keuze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonges, ik zit hier een gezond potje te balen.
Voelt wel goed dat 'balen' eigenlijk.
Eigenlijk moet ik zeggen 'hoera ik zit te balen!'.
Ik kwam er te laat achter dat ik eigenlijk wel mee wilde vanavond.
Was zo druk doende. Maar voor dat feest moet je dus kaartjes hebben.
Ik had me kunnen optutten en had mee kunnen gaan.
Genieten van de gezelligheid en de muziek.
Nou goed, eigen schuld dikke bult.
Het is goed dat de zin er weer is.
Als ik nu nog zou gaan en ZOU binnen kunnen komen dan val ik te veel op.
Dus ik blijf maar bij jullie hangen vanavond.
Heftig hoor wat er allemaal door me heen gaat nu.
Ach er zijn ergere dingen als ik naar het journaal kijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wingchun,
Waarvan moet je gered worden? Vertel me wat er allemaal door je hoofd spookt.

An,
Ja, dat is balen. Gelukkig stort de wereld niet in en is het forum er nog steeds.

Slofje,
Zie ik jou ingelogd staan, denk ik meteen: Er is er een jarig, hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is haar zoon. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...