Spring naar bijdragen

Zaterdag 21 februari


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

Ook goedemorgen allemaal,

toch weer even hallo komen zeggen, heheheh. Het is erg gezellig met mijn vriendin te logeren. Ik heb helemaal niks met carnaval, dus dat gaat gelukkig geheel aan me voorbij. Ik heb week 3 bereikt!!!:musicnote: Honestly: felicidades met je bijna eerste week. ik ga zo ook maar iets doen aan het huishouden en daarna lekker naar de kapper. Heb allemaal een goede en droge dag he.

Joy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Corinne, de markt lijkt me goedkoper, maar ze hebben dat thermo-ondergoed bij sportzaken en zelfs bij de Hema, maar niet altijd. Ik heb zo'n shirtje voor onder mijn kleren voor de winter langs de lijn.

En A. heeft hele sets voor het racefietsen/schaatsen.

Vie, ik heb mezelf onder de douche gedouwd, hup DOUCHEN KRENG. Het vervelende is, dat ik altijd zo boos op mezelf word, en dat is slecht voor me.

Maar nu even mijn haar droogblazen en naar Dochter, even toejuichen hoop ik.

Doei, allemaal een fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over wassen gesproken Corinne, ik heb de hoes van de bank gewassen en die is daarbij gekrompen. Misschien toch een graadje te heet. Soms voel ik me zo onhandig! Een heel prettig weekend trouwens.
Verder ben ik blij met elk bericht over niet drinken, elke keer sterkt het me weer in mijn eigen wil om dat nooit meer te doen.
Ik blijf zwak ten opzichte van die verslaving. Het beheerst me gelukkig niet meer heel erg en ik kan boodschappen doen zonder te kwijlen bij de rekken met wijn. Maar op een bepaalde manier is het niet meer uit mijn leven weg te denken. Dat is ook niet zo gek, als je rekent dat ik 20 jaar van mijn leven heb verzopen.
Ik ben nog steeds blij met elke dag zonder. Toch blijft het zoeken naar een equivalent, dat ik nog niet heb gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Vie, wat erg. Maar moet er ook een beetje om lachen. Om die mannen in blauw dan, vind ik zo typisch. Tja mijnheer de agent is al lang niet meer mijn beste vriend. Jammer eigenlijk, gaat weer een illusie. Had graag jou in actie gezien.

Honestly, volhouden nu, he. Fijn dat je al zo snel verbetering ziet en voelt.

Houtje,ik had al zo'n stil vermoeden maar ik had geen beltegoed meer. Ben naar de kapper geweest en dan wordt het op een houtje bijten voor de rest van de week.

Ik heb gelukkig helemaal geen last van de carneval. Heb er ook geen hekel aan, alleen maar goede herinneringen. Mijn moeder komt uit Brabant en ik had superlieve grootouders.

Leuk, zo'n rouwperiode. Ik ga niet meer de schuld geven aan mijn super gecompliceerde persoonlijkheid.
Er spelen ook nog andere dingen mee al doe ik dan nog zo mijn best om dingen te accepteren.
Gisteravond echt de hele avond gehuild en dat is okay al sta ik er zelf ook wat van te kijken.

Hoofddorp, ik weet het niet, ken alleen het station. Maar ik heb het vermoeden dat we allemaal zo'n plaats kennen. Veel succes, Wing.

Ik heb werkelijk waar geen idee wat ik vandaag ga doen. Zo'n hele schone nieuwe dag en ik heb geen idee. Ik hoor wel een boek roepen en mijn bedje is net verschoond.
Zoonlief and vriendin gaan naar haar moeder voor een verjaardagsfeestje dus misschien gewoon een dagje rust? Even geen gedoe? Zo wel lekker zijn al loopt mijn leventje meestal niet zo. Dus zo'n "snipperdag" zou wel fijn zijn. Hoop dat mijn hoofd ook mee werkt.

Ik wens iedereen een snipperdag toe vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

complimenten aan alle nieuwe stoppers, Joyhope, Sandra, Rosan, Honestly.. ik vergeet misschien nog iemand maar ik vind het mega-knap dat jullie volhouden!
per dag, dat is de enige manier en op de lange(re) termijn gaan de voordelen steeds duidelijker worden.
Ik werd vanmorgen weer saggerijnig en gespannen wakker tot ik dacht.. heeeej ik ben misschien wel gespannen en saggerijnig.... maar ik heb geen kater!!!!!

Ik heb gisteravond een programmaatje op mijn Ipod gezet wat je helpt om af te vallen en gezond te eten, zo'n soort braintraining achtig iets.. dat is lekker positief, krijg je kleine uitdagingen als je armen 10 sec vooruit houden en dat 5x doen en daarna heel veel complimenten als je dat gedaan hebt. Een persoonlijke virtuele coach die weer even vertelt hoe goed je bezig bent, dat had ik nou net even nodig ;)

Wing? carnaval in Hoofddorp?? hahahaha
Hoofddorp is een nieuwbouwdorp/vinexwijk waar je inderdaad nog niet dood gevonden wilt worden, het beste te bereizen met de bus want fietsen langs kale lange wegen is ook geen pretje.. maar zeg dat niet tegen Hoofddorpers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje: waar word je zo boos van op jezelf? Kost het je moeite om onder de douche te stappen? Dat heb ik wekelijks, dat ik mezelf bijna moet dwingen om te douchen. Zelfverwaarlozing is een hele uitgekiende, want geheime manier van zelfkastijding. Hoort bij mij eigenlijk in dezelfde modus thuis als drinken, ook dat heimelijke, schaamte erover en hopen dat de buitenwacht het niet door heeft...

Vie: ja, moeilijk he, dat besef dat alcohol je leven zolang heeft beheerst. Bij mij ook een jaar of 20. Allemaal conversaties in je hoofd over drank willen, spijt dat je het hebt genomen etc. Daarom vind ik dit forum ook zo helend: geen geheimtaal meer tussen je oren, maar hardop 'zeggen' door het op te schrijven en dus te delen.

Joy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,
Ik meld me ook even, al heb ik weinig bzonders te melden. Vanmorgen fris opgestaan, liep voor half 9 al in de supermarkt, heb inmiddels een weekwas weggestreken en ga vanmiddag heerlijk mijn 10 km hardlopen opsnuiven. Ik krijg vanavond vrienden te eten, maar ben vastbesloten droog te blijven, het voelt gewoon te lekker zonder alcohol in je mik.
fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ben ik nog maar een beginner, ook ik heb enorm veel aan het forum.
Toen ik dinsdagavond, mijn zangavond met normaliter veel drank, nuchter ervaarde, kon ik niet wachten om thuis in te loggen en mede te delen dat het me gelukt was. De reacties die daarop volgde, motiveerde enorm.
Ook toen het woensdagavond slechter ging, was het te gek te horen dat het er allemaal bijhoorde.

Ik kreeg lieve priveberichtjes, wat me ook weer goed deed.

Mijn vriendin kent mijn inlognaam en zei me laatst ook dat ik weer even moest lezen, er stonden weer mooie berichten op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, tof is dat he.

quote:


Originally posted by:
honestly

Ook ben ik nog maar een beginner, ook ik heb enorm veel aan het forum.


Toen ik dinsdagavond, mijn zangavond met normaliter veel drank, nuchter ervaarde, kon ik niet wachten om thuis in te loggen en mede te delen dat het me gelukt was. De reacties die daarop volgde, motiveerde enorm.


Ook toen het woensdagavond slechter ging, was het te gek te horen dat het er allemaal bijhoorde.




Ik kreeg lieve priveberichtjes, wat me ook weer goed deed.




Mijn vriendin kent mijn inlognaam en zei me laatst ook dat ik weer even moest lezen, er stonden weer mooie berichten op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik voel me een ontaarde moeder. Mijn vader was er net om wat af te leveren en vroeg of ik vanavond wilde komen eten en ik zei voor de grap, ja, als jij de hond vast mee neemt.. en dat vond ie goed.
Zit hier dus zonder hond en het voelt eigenlijk wel erg lekker moet ik zeggen.. gewoon even dat vrije gevoel weer eens voelen. Echt niks moeten! poeh! dat was alweer lang geleden... en niet eens een schuldgevoel ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje dat boos zijn herken ik momenteel maar al te goed, ik ben enorm boos op mezelf dat ik er een zootje van maak en passief zit te zijn terwijl ik er eigenlijk geen zootje van maak maar ik vind dat het mijn eigen schuld is dat ik me niet goed voel moet ik maar wat positiever in het leven gaan staan en me gewoon niet zo druk maken om alles.. maarja, zo zit ik nu eenmaal in elkaar, en als het weer komt dan komt het ook weer goed. Stom he, dan voel je je al niet fijn en ga je jezelf ook nog eens op de kop zitten.

Ik heb het zowiezo vaak zo eind februari, in maart ben ik jarig en dat vind ik een crime. Op de een of andere manier vind ik dat zo confronterend, dan voel ik me zo alleen, zijn de verwachtingen dat je blij moet zijn ofzo, feestje moet geven wat ik haat en dus niet doe en als niemand aandacht aan mijn verjaardag schenkt is het ook weer niet goed, en elk jaar zit ik weer met dat conflict met mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
tapas

ben ik jarig en dat vind ik een crime. Op de een of andere manier vind ik dat zo confronterend, dan voel ik me zo alleen, zijn de verwachtingen dat je blij moet zijn ofzo, feestje moet geven wat ik haat en dus niet doe en als niemand aandacht aan mijn verjaardag schenkt is het ook weer niet goed, en elk jaar zit ik weer met dat conflict met mezelf.



He, dat is nu precies mijn gevoel rond en met mijn verjaardag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,

ik heb ook een hekel aan mijn verjaardag.
Daarom ga ik ook altijd weg.
Gelukkig heb ik het alweer achter de rug.
Het is dat ik veel telefoontjes en kaarten kreeg,
anders zou ik het bijna zelf vergeten.
;)

Ik kan me trouwens nog herinneren dat je omstreeks deze tijd
precies dezelfde gevoelens had.
Zelf denk ik dat er heel veel mensen zijn die zich wat minder voelen
deze tijd van het jaar.
De winter is bijna voorbij, heeft lang geduurd, weinig zonlicht.
Dus op naar het voorjaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JoyHope,
Ik doe er maar een heerlijk lange slinger bij:
:moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::lips::moon::lips::moon::lips::moon::lips::moon::lips::moon::lips::moon::lips::moon::lips::moon::lips::moon::lips::moon::lips::moon::present:

Albert,
Jij bent ook keigoed bezig! :):rose::P:rose::):rose::P:rose::):rose::P:rose::):rose::P:rose::):rose::P:rose::):rose::P:rose::):rose::P:rose::):rose::P:rose:

Houtje,
Ik heb er drie met lange mouw bij en een lange onderbroek. Voor die met de korte mouwtjes kijken ze nog even in hun magazijn. Dus volgende week ga ik weer eventjes kijken. Anders wordt het wachten tot september, dan gaat de productie en distributie weer van start.
En het orgel stond er weer eens sinds lange tijd, dus die hebben ook weer wat gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben 1 keer mijn verjaardag glad vergeten.
Omdat mijn huisgenoten zo lief en vriendelijk zijn om mij 's morgens niet aan te spreken, hadden ze me ook niet gefeliciteerd met mijn verjaardag. In de loop van de middag bedacht ik op mijn werk ineens dat ik jarig was (omdat de datum me zo bekend voorkwam voor een brief).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 maart ben ik jarig en word ik 49. Ik geef geen feestje en ik word ook niet blij. Eigenlijk hoop ik dat iedereen het vergeet, inclusief ikzelf.
Toch is het een mijlpaal, die vroeger door de indianen op rituele wijze werd gevierd. Een jaar meer ervaring, een jaar dat je op deze wereld bent. Elke dag geef je iets mee aan deze wereld. Indianen wisten dat jong zijn op zich geen verdienste is en telden meer in ervaring en wijsheid.

Ik ga me met honden, kat en andere dieren bemoeien, helaas voor mij geen vrije dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha,bedankt voor de mooie slingers en bemoedigingen. En ik moet ook lachen omdat ik dus ook hierin niet de enige ben: verjaardag, bah!

:D

Lieve mensen, ik ga een beetje in beweging komen en proberen niet boos op mezelf te worden om de dingen die ik in huis nog nog niet heb gedaan (zo herkenbaar, boos worden over je schijnbare passiviteit). Ja,er mag een tandje meer bij, maar 1 ding: IK DRINK NIET! En dat is een activiteit, dus zo passief ben ik helemaal niet!!!

liefs van Joy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

corinne, bedankt voor het uitknopje.
Helaas stond het aanknopje alweer aan. Ik ga weer door waar ik gisterenavond ben gestopt en dat is ook niet erg.

Tapas, mens houd toch eens op met jezelf zo te straffen. Voor mij ben je een pracht mens.
Dus je hebt je zwakheden, wie van ons niet? Je bent slim genoeg om ook het postieve in jezelf te zien.
Voor een dag focus je daar op, dat doen andere mensen nl. ook.
Die zien jou voor wie jij bent en je hebt niets om je voor te schamen. Je knokt en knokt.
Mens, je had een Zeeuws meisje kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...