tapas Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Ha pip, ik zit hier ook al te denken of ik mijn bed weer in zal gaan of dat ik onder de douche zal gaan. Gelukkig doet het zonnetje vandaag wel een beetje zijn best. Dat gevoel wat jij beschrijft als de kinderen weg zijn heb ik als de hond er niet is, dan hoef ik echt even niks, ben ik verlost van de zorg, niet dat ik zoveel moet zorgen maar toch voelt het wel zo.Anjo, lief van je en ik weet ook dat het niet gaat werken dat gemopper op mezelf maar ik kan het gewoon even niet met mezelf vinden, alsof de harde schijf aan het defragmenteren is en alles weer een plek moet vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 pompidompidom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Over een uurtje komt mijn date..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 http://img11.imageshack.us/my....image=dsc00617ez1.jpg Voor Pipi De dingetjes op de hals zijn armbanden en oorbellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 ow hij doet ut niet zie ik, dan hou je em alsnog te goed ik ga nu douchen en 500 x omkledenDoeg ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Wèèèèèhhhhhh, ik zie ook niets, de link doet het niet bij mij. Heb ik weeeeeeeeeeeer.Ben terug van de voetbal, Dochter is nog mee met het selectieteam van de meiden, een partijtje voetballen tegen een ander eerste team. Ze zou zo graag in het 1e team komen hè. Nu moet ik de boodschappen gaan doen voor Zoon's partijtje morgen (nou ja er komen DRIE mensen welgeteld, dus we zijn met 6). Maar ik wil toch wat lekkers in huis halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Bij Water zie je het resultaat niet, met die dichte gordijnen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Goedemiddag!Wat een heerlijk weer is het hier in het westen! Pure lente!Ga zo lekker met de hond eind wandelen, strand of bos moet ik nog bedenken...*bos i.p.v. boa... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 ...en ik heb al de hele ochtend "de balletjes van de koningin" in mijn hoofd...da's dan weer minder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Hay,ik kan de link wel openen.Een uitbundige outfit woman.Ben benieuwd hoe je date verloopt.Zo ik heb net even gewandeld.Het gaat helemaal niet.Ik kom bijna niet vooruit,daar heb ik zwaar de p@st over in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Hoi Trees, maar ik ben even weg ik spreek jullie later doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Nee Pip, het lukt de hele week al niet.Ik wil niet bij de pakken neer gaan zittenmaar het valt me vies tegen.Ja ik heb heel goed begrepen hoe het moet.Ik heb alleen totaal geen kracht in mijn been.Het is ook 1x zo dik als mijn andere been.Klaag klaag klaag.Voor het eerst in alle weken zakt de moed me echt in de schoenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Geen idee Kirky.Ik ben een digibeet.Trouwens waarom zou je je wijnglazen weggooien?Je kan er sapjes uit drinken,leuk de tafel mee dekken als je eters krijgt die wel iets drinken.Zonde hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Albertina, ik heb een aantal jaar geleden 4 maanden in het ziekenhuis gelegen, en toen het beter met me ging moest ik weer helemaal opnieuw leren lopen! Je spieren raken snel "ontwend", en de opbouw lijkt je eindeloos te duren!Maar je zal zien, het gaat iedere dag een beetje beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Ja, ik denk wel dat jullie gelijk hebben,ik had gedacht, dat doe ik wel even.Nou niet dus.Valt wat tegen allemaal.Ook dat moet ik weer even relativeren.Bedankt voor jullie lieve medeleven.Al ervaar ik het zelf zo dat mijn lijf het afgelopenjaar wel erg veel te verduren heeft gehad.dus kalmpjes aan en het lijntje niet breken.Soms voel ik me zo moe dat ik in de middag even ga slapen,het gevolg is dan soms dat ik pas de volgende morgen wakker word.Dus pas op de plaats rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Ik ga naar buiten!Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Albertina: ik kan me voorstellen dat het je nu tegenvalt. Die spieren moeten zich weer helemaal ontwikkelen. Kop op, moed houden hoor. Het komt heus wel goed allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Hallo hallo allemaal, hier ook alles prima..Gisteren weer heel fijn gesprek gehad met de therapeut.. 2 uur lang.over drang en de rem etc.Ik heb gisteren 2 glazen wijn bij het eten gedronken en was daar heel blij mee.'daarna koffie genomen en het was klaar.Misschien is dit niet het juiste forum om dit te vertellen.. of irriteer ik iemand hiermee, maar ik was er blij mee.Het voelde niet als een heet hangijzer. Niet dat ik nu ga juichen van joehoe, er is geen probleem, maar ik was tevreden zoals het ging, geen gevecht,deze mail ontving ik vandaag. vond het wel mooi.. je kan scrollen...Eventjes bij stilstaan en nadenkenNiemand bedoelt het zo natuurlijk ! Misschien staan we er niet genoeg bij stil .Een ontroerend verhaal met een sterke boodschap.Op de laatste dagen vóór Kerstmis, haastte ik me nog naar de stad om cadeau's te kopen waar ik nog niet in geslaagd was om eerder te kopen.Terwijl ik aan het kijken was op speelgoedafdeling, merkte ik een kleine jongen op van ongeveer 5 jaar. Hij hield een pop tegen zijn borst gedrukt en streelde het haar van de pop en keek zo droevig.Ik was benieuwd voor wie deze pop bedoeld was.Dan draaide de kleine jongen zich om en vroeg aan de oude vrouw naast hem:'Oma, weet u zeker dat ik niet genoeg geld heb?'De oude dame antwoordde: 'Ik weet dat je niet genoeg geld hebt om deze pop te kopen, mijn beste kind.'Dan vroeg zij hem om hier 5 minuten te blijven terwijl zij gauw even rond ging kijken.De kleine jongen hield de pop nog in zijn hand. Tot slot liep ik naar hem toe en ik vroeg hem aan wie hij de pop wilde geven. Het is de pop die mijn zus zo graag wilde hebben voor Kerstmis. Zij was zo zeker dat de Kerstman hem zou geven.'Ik antwoordde hem dat de Kerstman hem misschien wel zou brengen.Maar hij antwoordde droevig: 'de Kerstman kan hem niet aan haar geven waar zij nu is. Ik moet de pop aan mijn moeder geven zodat zij hem aan haar kan geven wanneer zij daarheen gaat.' Zijn ogen waren zo droevig terwijl hij dit zei. 'Mijn zus is naar God gegaan en papa zegt dat mama Ook spoedig naar God zal gaan. dus ik dacht dan kan zij de pop aan mijn zus geven. 'Dan toonde hij me een zeer aardige foto van hem waar hij aan het lachen was.Hij zei: 'ik wil ook dat ze deze foto meeneemt zodat ze mij niet vergeet.'Ontdaan van dit verhaal keek ik snel in mijn portemonnee en gaf de jongen wat geld. Gaf hem wat extra geld omdat hij eigenlijk ook nog een witte roos bij haar wilde leggen.Toen ik thuis kwam herinnerde ik een lokaal krantenartikel 2 dagen geleden, wat melding maakte over Een dronken chauffeur in een vrachtwagen die een auto raakte waar een jonge vrouw en een klein meisje in zaten. Het kleine meisje stierf gelijk, en de moeder werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht en was in coma.Was dit de familie van de kleine jongen?Twee dagen na deze ontmoeting met de kleine jongen, las ik in de krant dat de jonge dame was overleden. Ik kon het niet laten en ging een bos witte rozen kopen en ging naar het mortuarium waar het lichaam van de jonge vrouw was opgebaard.Zij lag daar, in haar doodskist, hield een mooie witte roos vast. Ook lag er een foto van de kleine jongen en de pop op haar borst.De liefde die deze kleine jongen voor zijn moeder had en voor zijn zus is toch heel duidelijk. In een fractie van een seconde, had een dronken chauffeur dit alles van hem afgenomen.Nu heb je 2 keuzes: 1) Verzend dit bericht naar iedereen die je kent. 2) Of delete het en doe alsof zoiets je nooit raaktAls je dit bericht verzendt, help je misschien mee om dronken chauffeurs er van te weerhouden toch te gaan rijden.Het feit dat je dit nu leest maakt duidelijk wat mijn keuze is geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 geloof dat ik iedereen heb weggejaagd..hoi Kate, ik wens je een heel fijn weekend..ik moet ook wat gaan doen..liefs Lian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Nog even reageren op gisteren :Safi, wow! prachtige schilderijen. Woman, geweeeeldige outfit. Heb het dansje helaas niet gezien.Nee Pippi, ik vertel het lekker niet, je vraagt me ook het hemd van de kont Kirky, wat een financiële sores. Toch heb ik het idee dat je er uit gaat komen. Volhouden en sterkte.En je maakt me vaak aan het lachen met je droge humor. groetjes, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Fijn weekend Lianne. Iedereen is vrij om te doen wat-ie wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Dank je Kate.Ik heb besloten het vollgende keer ook niet te melden, heeft niet veel waarde voor anderen,zeker niet als je definitie van adb is: 100 % stoppen.mijn definitie van adb (voor mij persoonlijk) is af en toe een glas wijn. Niet perse die nullijn.mijn wens is van die drang af en tzt een keer een glas.wellicht smaakt het dan niet eens meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Voor mij werkt het niet meer. Helemaal fris voelt lekkerder. Geen wijnsmaak meer in mijn lijf.Het gaat ook gewoon heel gemakkelijk nu. Het forum is in principe ook voor minderaars dus het zou moeten kunnen om hier te melden dat het je goed gaat.Maar ik vermoed dat niet iedereen je dat in dank af zou nemen.... Het kan voor mensen die worstelen en hier komen voor steun moeilijk zijn. Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen.Dat blijft toch iets tegenstrijdigs op zo'n forum, de stoppers en de minderaars....Maar ik hoop natuurlijk dat het je goed blijft gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 tja Kirky verkeerde afdeling, dat is zeker net zo erg als mijn wijk niet in de horeca? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Kirky,Dat wordt gewoon heel moeilijk. Gewoon doorzetten en je komt er wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden