Otje Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Zeg Rosan, wat doe jij nu ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Zet jij het bij Ukkelepuk of zal ik het doen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 @ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Trees, hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Als die teksten voor Wing een houvast is om structuur te krijgen, wat maakt dat uit, ieder zn ding. Als je het niets vindt dan bestaat er altijd nog de scroll knop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 quote: Originally posted by: womanAls die teksten voor Wing een houvast is om structuur te krijgen, wat maakt dat uit, ieder zn ding. Als je het niets vindt dan bestaat er altijd nog de scroll knop. Over het algemeen heb je de scrollknop niet eens nodig want ze zijn kort maar krachtig;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 ondertussen heb ik bijna een pak speculaas leeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Het gaat hier heel goed Albert, en daar ben ik heel blij mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Woman, mag je a.s. zaterdag buikdansen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 En ik een pot appelmoes lekkerrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 zeker weten Trees en gewoon lekker volhouden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Hoi Wing,Je verkondigt een stelling, waar ik het niet mee eens ben.Je zegt eerst structuur en dan de de drank weg.Het vinden van structuur, kan nog wel een tijdje duren, dus dan maar drinken!Mij ontbreekt het nog regelmatig aan structuur, moet een mens bljven doordrinken, tot zich een zekere structuur zich aandient!Ik zeg, eerst de drank uit de weg, en dan aan structuur werken.Hoewel sommigen, altijd wat problemen met structuur zullen houden,ikzelf ben vrij structuurloos.Een beneveld brein is niet is staat structuur aan te brengen.Een heldere geest, en een heldere waarneming, zijn de eerste voorwaarden, voor het creëeren van structuur!De drank weg, en dan aan jezelf werken.Dat is naar mijn bescheiden mening, de enige weg, die tot enige mate van herstel leidt.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Jajajajajajajajajajajajajaja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kijk er zo naar uit, echt super !!!!Donderdag de laatste repetitie dat wordt al erg leuk, iedereen in vol ornaat, ow ja de foto was niet gelukt....komt ie nog eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 zullen we dippen Woman? speculaas met appelmoes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 @ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 waarom mag je niet zo vroeg naar bed Pip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Hoihoi!Zal eens heel voorzichtig opperen dat ik eenFANTASTISCHE avond heb gehad. Lekker!Het eten, het praten, het lachen. Bijna aangeschotendoor het dessert, maar daar wist mijn tafelgenoot mij nog net van te weerhouden. Veel te hard terug gereden... Er is weer ruimte in mij.Voor vrij denkenZonder de gedachte aan schuldWat nou schuld?Opz**ten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Zo, kom net aanwaaien na even wat rust ingebouwd te hebben.. ha, ik ben trots en niet trots op mezelf, ik ben vanavond voor het eerst sinds zeer zeer lange tijd weer eens echt boos geworden, op een ouwe meneer, misschien niet zo netjes maar het licht ging even uit bij mij. Vergadering over 'schoon en heel' in de buurt, en we proberen zo constructief mogelijk bezig te zijn. Vanavond was meneer er voor het eerst bij en het enige wat hij deed was vertellen hoe slecht alles was en hoe fout de mensen en die buitenlanders en heropvoeden en optreden en politie en ga zo maar door. Hij bleef maar doordrammen en verstoorde daarmee de vergadering en opeens schoot het zo verkeerd bij mij, en ging ik toch tegen hem tekeer, dat hij nu moest ophouden met zo negatief te zijn want dat ik het helemaal zat was, er niks mee kan en het fijn zou zijn als hij ook bereid zou zijn om te kijken naar de dingen die wel goed gingen, toen hij toch nog door ging ging ik steeds harder er tegenin, u moet nu stoppen, houd hiermee op, dit levert niks op en is hoogst irritant en ik heb er genoeg van, stoppen nu...oef, hij werd stil, (de rest trouwens ook) en de rest van de avond voelde ik me wat ongemakkelijk... tja... dat is ook niet raar na zo'n emotionele uitbarstingaan de andere kant, wat een energie levert dat weer op, ik kan het dus wel, maar iemand moet zo ontzettend ver over mijn grens gaan voor ik echt kwaad kan worden en dat kon deze meneer dus Hij had er geloof ik weinig last van maar heeft zich wel de rest van de avond koest gehouden.k denk dat ik vannacht nog lekker slaap ook en zonder schuldgevoel ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Ik heb niet bijgelezen. Ben vanavond naar tennisles geweest Ik vind die lessen steeds leuker worden. De lerares brengt het leuk en we zijn met acht vrouwen. Twee weken geleden moest vriend voor me inspringen! Vond ie best leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Yep! Heb al een ochtendlijk plan gemaakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Goed hoor Tapas, altijd maar dat negatieve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Met ingebouwde rust, Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden