Spring naar bijdragen

dinsdag 24 Februari


Rudy

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 325
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bako, geweldig goed van je!
Vier maanden alcoholvrij :musicnote:

Heel, heel veel sterkte gewenst met je afschuwelijke ziektes!
Het is een hard gelag bij het meest bassale nog na te moeten denken.
Ik wens je toe dat het binnenkort weer beter zal gaan. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind je me manisch Corinne?
Ik heb geen idee eigenlijk.
Ben wat heen en weer, maar dat ben ik
altijd wel geweest. Het gaat nu soms wat dieper
door alle toestanden. Toch vind ik achteraf telkens
dat ik wel weer vooruit ga.
Heb vanmiddag weer wat gedaan tenminste.
Met het idee, life goes on. Laat maar los. Het is goed!

In mijn schema is opgenomen: Eerst goed tot me zelf komen
's ochtends en naar buiten voor ik het forum plat bombardeer :D

En ik zit idd weer aan rebalancing te denken.
Kom ik steeds op terug. Ik moet veel aangeraakt worden.
Daarbij praten. Dat ook. Voel me soms versteend
Terwijl als ik bij mezelf kom, mijn hart huppelt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi marjo,

het klinkt soms alsof je teveel te snel wilt, dit heeft tijd nodig en je hebt de emoties van de andere partij nooit onder controle dus je moet afwachten hoe het loopt.
Blijf bij jezelf en gun het tijd.. (vind ik)
Net een lang weekend parijs geboekt met vriend en kids, donderdag weg, helemaal zin in..
iedereen sterkte en fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bako,
Gefeliciteerd met je 4 maanden alcoholvrij!
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P
Ik kan me iets bij je ademnood voorstellen. Ik heb een klaplong gehad en inderdaad dan is ademen iets wat je heel bewust moet doen. Ik heb jeugdreuma gehad en weet dat die pijn onbeschrijfbaar is. Ik moet er echt niet aan denken om met die twee tegelijk geconfronteerd te zijn dag in dag uit. Ik benijd je echt niet en leef met je mee.

Marjo,
Manisch is misschien een wat al te groot woord, maar ik voel gewoon de stress van het scherm uitstralen.
Net een vogeltje dat uit een glazenstulp wil wegvliegen, maar steeds door de glaswand wordt afgeremd.
Dat is mijn gevoel als ik jou lees. Gevoelens zijn maar rare dingen, vooral als je er te veel van hebt en ook nog eens voorzien bent van hyperactieve antennes. :huh:
Vrijdag krijg jij van mij een warme knuffel! En ik wil er ook een.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kom nu weer uit het ziekenhuis, gelukkig is de longarts het met mij eens dat thuis beter is
de reumatoloog is hier ook voorstander van
dus ik ben in ons eigen huis,met de nodige hulp,wat ik altijd tot zo min mogelijk wil beperken
voel het nog steeds als inbreuk op ons prive
pas als je beseft wat bij alles hulp nodig hebben wil zeggen,kan je meepraten over de inpact op je prive
daarom ben ik een zeer bevlogen docent met betrekking tot thuishulp,als hulp verlener ben je altijd te gast in het prive leven van een client
je biedt iets aan ,maar je bent nooit zalig makend
dit is iets waar men helemaal overheen gaat
respect en communicatie zijn van essentieel belang
haeaas worden we van hogerhand hier in beperkt
hier kan ik nog steeds boos over worden
ieder mens is uniek en dient ook zo bejegend te worden
meestal gaan wij met de botte bijl over de gevoelens van een ander heen
in de zorg gaan we er heel makkelijk overheen dat je te maken hebt met mensen met een heel leven vol ervaring,jou denken en doen hebben dan de boventoon
je hebt op dat moment geen respect voor de mens met een heel leven van ervaring
respect dat is iets waarop ik hamer als ik les kan geven
ook artsen in opleiding worden door mij hier op aangesproken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Allereerst wil ik alle nieuwe mensen een hartelijk welkom wensen

Bako, van harte gefeliciteerd met 4 maanden alcoholvrij.
Wat ontzettend naar voor je dat je vaak in ademnood bent.
Je hebt gelijk, als je gezond bent sta je daar nauwelijks bij stil.
Respect voor die mensen die je helpt in de thuissituatie is zeker belangrijk.
Goed, dat jij dat ook iedereen wilt meegeven.
Heb 10 jaar geleden ook in de thuishulp gezeten
Respect voor je medemens is altijd belangrijk.!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marjo,
Net het dagdraadje doorgelezen. Schrok een beetje van de berichtjes die je vanmorgen schreef, het is allemaal in stacato stijl (kort, snel en haastig) geschreven. Gelukkig werden ze richting het einde van de dag wat soepeler....Ren je jezelf even niet voorbij in deze hectische tijd? Verwacht niet teveel in korte tijd, het heeft echt tijd nodig om je nieuwe leven op rit te zetten! Ik schrijf je dit echt omdat ik het beste met je voor heb:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bako gefeliciteerd met 4 maanden, knap dat je ondanks alle tegenslagen toch de drank de baas blijft!
Woman, spannend.....

Het lijkt inderdaad wel lente vandaag, tenminste ik had vandaag echt even dat gevoel toen de balkondeuren openstonden en ik in het zonnetje zat en de vogeltjes hoorde fluiten.. het kan mij niet snel genoeg gaan!!
zo, de wrat is bevroren of eigenlijk verbrand en nu maar afwachten of het voldoende was. Zit precies op mijn elleboog. Nu even wat te eten scoren en dan vanavond weer een vergadering... maar ik heb er wel zin in.
goeie zin begint weer wat terug te komen gelukkig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeieavond allemaal,

Ben nu net thuis, aan het koken.
Heb de hele dag gewerkt samen met mijn baas, wel tussendoor naar buiten geweest met de honden, maar toch een lange dag, en helemaal vermoeiend dat ik de hele dat met mijn baas samen moest werken, ook geen collega's erbij.....
En het was té rustig qua klanten, niet gezellig.
Kortom: ik zit er nu helemaal doorheen!

Nog ff over mijn ex met die kat, mijn ouwe kat, ik heb de rekening van de infusen en de medicijnen voorgeschoten die ik had meegenomen, daardoor sta ik nu rood. Hij kan volgende week terug betalen, als hij zijn salaris heeft gehad.
Hij kan niet rood staan op zijn rekening.
Is ergens ook raar, dat hij dat geld niet eens heeft. Dan heeft hij mazzel dat ik het voor kon schieten, ik zou niet weten hoe hij dat anders had moeten doen, zou hij dan de kat niet behandeld hebben??
Bij de dierenarts moet je gelijk afrekenen!
Zit ik me nu over op te winden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Vie

Woman leuk dat je een leuk berichtje kreeg!


Zeg jij was toch van dat winkeltje met die kokosdingen, dat er misschien komt? Nu moest ik gisteren naar een bedrijf op de Westblaak in Rotterdam, en daar vlakbij is een nieuwe zaak geopend in coco-dingen, alleen ik ben de naam vergeten. Maar ik heb me daar echt even staan vergapen. Wat een prachtige stoffen, beddengoed, echt geweldig. Het was dat ik me moest haasten voor mijn afspraak, anders was ik er nog voor lange tijd blijven snuffelen. Bij kokosvezels denk je toch aan harde en stugge dingen, maar dat was helemaal niet zo. En alles met natuurlijke kleurstoffen geverfd.


Wat mij betreft mogen er nog veel meer van die winkels komen die produkten verkopen op basis van heel natuurlijke stoffen. Zag laatst een documentaire over spinnen-zijde. Goedkoper en sterker dan rupsenzijde, alleen is het moeilijk verkoopbaar omdat het overgrote deel van de mensen bang is voor spinnen, dat geeft verkeerde associaties.



I :heart: cocos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...