An Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Wing: ik heb daarstraks iets naar je geschreven, heb je dat nog gelezen. Uurtje geleden of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Hoe bedoel je, An? Ik weet alles nog wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Orleando,ik wil je niet afvallen of beledigen.Vorige week schreef je dat je door de refusal heendronk.Nu weet ik niet zo goed meer wat ik moet denken.Wellicht ben je het vergeten.Nogmaals, het is niet naar bedoeld maar ik leestotaal verschillende berichten en daar kan ik dan niet zoveel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 zonet was er een inval van de fiod en politie bij buurman 3 huizen verderdit gebeurde heel rustig en weloverwogenhet is dat ze over het platte dak van de keuken liepen anders had ik het niet opgemerktzo rustig als ze kwamen zijn ze ook weer weggegaaneen nieuwe ervaring rijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Ik ben er echt niet trots op, maar ben weer 1 van de weinigen, die zich door refusal kan heendrinken, ja..Nu begrijp ik jouw verwarring ook, Tina..Jij (of andere forummers) beledigen me echt niet, maak je daar geen zorgen om!Ben het zo zachtjes aan wel gewend, als men zegt dat 1 op de kleine kans dat...en dan heb ik dat dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Negen uur geslapen, lekker gedouched, biogarde met muesli, kop koffie.Simpel leven is heerlijk.Wing, ik heb oren naar je bijdragen. Laat je niet meeslepen door uiteenlopende reacties.Lijkt me een goed plan, eerst je denken aanpakken en dan stoppen met drinken. Als je de oorzaak aanpakt volgt de actie vanzelf.Pak je eerst het gedrag aan zonder het denken, dan wordt het een hel.Maar blijf niet onnodig lang hangen in de waan van alcohol. De droom hoeft geen nachtmerrie te worden.Zo en nu aan de studie.Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Wing: juist het forum heeft me geleerd om te weten en te denken wat ik denk. Dat niet iedereen het begrijpt of kan waarderen heb ik naast me neer kunnen leggen. Altijd kijk ik wel waar er een kern van waarheid in zit. Maar ik laat me er niet meer zo van slag brengen. In het dagelijks leven zie ik dat ik daar nu ook anders mee om kan gaan. Voel me niet meer zo snel aangevallen of onbegrepen en kan eerder denken 'so what?'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Hallo allemaal !Ik werd blij wakker vandaag. Heerlijk. Wel raar gedroomd, voor het eerst sinds tijden weer over mn geweldadige ex. Hij wilde toch weer met me praten. Ik niet. Ben er in een grote boog omheen gelopen..Straks verder met de printjes waar ik gister aan begonnen ben, en natuurlijk een berichtje maken naar die leukerd. En RESPECTVoor elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 quote: Originally posted by: orleandoIk ben er echt niet trots op, maar ben weer 1 van de weinigen, die zich door refusal kan heendrinken, ja.. Nu begrijp ik jouw verwarring ook, Tina.. Jij (of andere forummers) beledigen me echt niet, maak je daar geen zorgen om! Ben het zo zachtjes aan wel gewend, als men zegt dat 1 op de kleine kans dat...en dan heb ik dat dus... Orleando: heb je het je man verteld, dat je door de refusal hebt gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Het werd bij mij juist gezegd äls stok achter de deur"voor het geval de gremlins weer zouden winnen.Maar ja, zoals jij het schrijft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Yep, An, want die ziet me elke ochtend refusal slikken (aan de ontbijttafel).Begrijp me niet verkeerd, ik reageer zowieso altijd al heftig op bijwerkingen van allerlei medecatie, vandaar mijn afkeer van dat spul. Maar ik had echt gehoopt...Nu moet ik het dus zelf doen, denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Orleando,wat ik niet zo goed kan begrijpen dat jehulpverlener gewoon de refusal voorschrijftals je er bij drinkt.Lijkt me niet echt goed.Verder kan ik niet over refusal oordelenik heb het zelf nooit gebruikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Dat Orleando is een waarheid als een koe!Je moet het zelf doen. Maar een beetje hulp is niet verkeerdGa ervoor meid!Kate, klinkt lekker! Het So what gevoel mag nog wel wat sterker worden hier...Boodschappen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Tina, daar wil ik ook met haar in discussie over; met haar kan ik wel praten. Ik had ecdht gehoopt, dar refusal me zou helpen, maar ik vrees, dat de echte hulp tussen m'n oren zit. Drank helpt absoluut niet, daar ben ik inmiddels wel achter. Maar hoe blijf ik de rest van mijn leven er vanaf? Daar ben ik nog niet achter. Ik kon altijd zonder...waarom nu dan niet? Daar moet ik (voor mijzelf) achter zien te komen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Marjo:So What dat ik mijn kinderen laat genieten van het leven dat ze nog zo lang voor zich hebbenSo what dat ik niet altijd 's morgens weet, wat we 's avonds etenso what, dat ik hier op het forum kom, omdat ik een probleem heb en dat wil oplossen en delenso what...dat ik besta?? Leer er maar mee leven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 er is een vliegtuig verongelukt bij schipholrechtstreeks verslag op nederland1 tv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Die laatste regel was niet persoonlijk bedoelt..sorry..Ga m'n kinderen van school halen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Het nadeel van thuis zittenis het eindeloze uitstelgedragMorgen...Daarom alleen al structuurDoor werkEn voor de boontjes natuurlijkDie moeten ook gedoptSo what! Wat ik denk dat een ander misschien wel niet zal denkenof een enkele negatieve gedachtenflits die uitgroeit tot zoietsgroots dat je denkt dat het de waarheid is.So what! Elimineren.Niet denken maar doen!It's time!Me time!En ik weet het allang. Dat is het gekkeIk HOEF niet meer te denkenIk HOEF niet meer te drinkenIk MAG het nu DOEN!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Ja BakoDat is het nadeel van radioIk loop er de hele tijd aan te denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 quote: Originally posted by: orleando Maar hoe blijf ik de rest van mijn leven er vanaf? Daar ben ik nog niet achter. Ik kon altijd zonder...waarom nu dan niet? Daar moet ik (voor mijzelf) achter zien te komen.. Orleando: ik moet er ook niet aan denken wat ik de rest van mijn leven ga doen.Het gaat om vandaag Orleando !!!Denk je dat je vandaag de drank kan laten staan ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Bako: ja ik zit ook al heel de tijd te kijken. Ik ben me toch beroerd, vreselijk. Ik kan ervan dromen als ik de rest van mijn leven niet meer ongesteld zal worden.Heb de verwarming hoog, twee vesten aan en een deken over me heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Ai, wat een eng bericht, ik heb ook de tv aan.er worden al doden vemeld.Vreselijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Als laatste over mij, ik moet het kwijtIk kan gaanKlaas heeft mij allang losgelatenLetterlijk al jaren geledenStap voor stap durf ik het echt te gelovenIk ben er echt bijnaHet borrelt steeds harderIk denk dat ik over niet al te lange tijdexplodeer!Het volste beseflangzaammaar zekerOh my god!Weird weird life!De deur staat al een hele tijd wagenwijd openMaar ik zit nog op mijn brits te suffen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Goede middag allemaal,Akelig, zo`n vliegtuigongeluk....ik ben er stil van!Ik wil nog even melden dat ik gisteren middag en avond een hele gezellige carnaval heb gehad.Natuurlijk een stuk rustiger dan andere jaren...maar ik heb niet gedronken!!!!!Op naar de 15 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Toch nog iedereen een fijne dag!P.s. Houtje je gaat super...jeetje wat een tijd daar kun je terecht trots op zijn .10:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Getver !!! quote: Originally posted by: bakoer is een vliegtuig verongelukt bij schiphol rechtstreeks verslag op nederland1 tv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden