Spring naar bijdragen

Woensdag 25 februari


Hoekie

Aanbevolen berichten

Pinoccio is een sprookje, sprookjes zijn gebaseerd op het leven...
Lieve mensen dames en heren, ik ga naar bed, daar nog even Frasier kijken, morgen cursus, en waarschijnlijk is mijn coach daar.... geeft wat spanningen omdat ik nog geen antwoord heb gekregen. Ik heb besloten er morgen niet even tussendoor met haar over te praten, beter een afspraak maken.
Dat is mijn standpunt. Zo.
Moet ik vaker doen zo'n vastberaden standpunt nemen, kan best. I'm learning.
Dag allemaal, slaap lekker, tot morgen doehoeg x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 241
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Mieke

Corinne, ik ben tegen middelen die het bewustzijn beinvloeden en dat is alcohol en drugs.


Blowen hoort daar m.i.z ook bij.


Door te zeggen vandaag niet geblowt te hebben wekt de suggestie dit eerder wel te hebben gedaan.


En dan serieus met een boek bezig te zijn wekt bij mijn geen vertrouwen



Ja, blowen is ook een verslavende bezigheid.

Maar onze verhalen zijn wel echt onze verhalen. Het was echt niet makkelijk om open en eerlijk over mijn verslaving te schrijven.

Rook jij? Eet jij chocolade? Drink jij cola, koffie, thee, chocolademelk? Gebruik je suiker? Oh, niet te vergeten, gebruik je ook nootmuskaat? Lijm je wel eens? Gebruik je medicijnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke,

Je maakt je er wel makkelijk vanaf met het gaan tellen van die zielige schaapjes.

Je onderstaande berichten slaan toch echt nergens op.

quote:

--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by: Mieke
een boek schrijven over verslaving en zeggen vandaag niet geblowt.

Moet ik dit boek serieus nemen?

Dacht het ff niet
--------------------------------------------------------------------------------


quote:

--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by: Mieke
Corinne, ik ben tegen middelen die het bewustzijn beinvloeden en dat is alcohol en drugs.

Blowen hoort daar m.i.z ook bij.

Door te zeggen vandaag niet geblowt te hebben wekt de suggestie dit eerder wel te hebben gedaan.

En dan serieus met een boek bezig te zijn wekt bij mijn geen vertrouwen
--------------------------------------------------------------------------------


Het boek is nog niet bij de drukker, maar jij perst er al een negatieve recentie uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...