Spring naar bijdragen

vrijdag 6 maart 2009

ferry

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 344
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
AlbertRemmo

Goede morgen Ferry, Blacky, Water, Tapas, Marjo, Wingchun, en alle anderen.

Fijne droge dag allemaal.

Weet je waar ik over na zat te denken? ik zou het best leuk vinden om te lezen hoe iedereen aan de nep naam is gekomen.

Douchen aankleden en werken. doei

Onze koosnaampjes? Ja, ben ook benieuwd naar de anderen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
woman

Hallo allemaal !

Ik heb echt vreselijke last van muizen.

Dus dat worden twee mogelijkheden:

Of muizengif

Of een katje
:)
Muizengif denk ik niet aan, want mn hondje en de katten van de buren (Mijn eerste kater is zo vergiftigd) en ik vind dat óók zielig voor de muizen want het duurt dagen voordat ze doodzijn.

Dus een katerje. Leuk hoor, moet er nog even aan wennen, maar het gaat het wel worden. Ook leuk voor Zowie als ze eens alleen thuis is.

Nu eerst lezen, want ik kom ongehoord binnengedenderd. x

Ga je er ééntje uit het asiel nemen? Dat is dubbele pret!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
AlbertRemmo

An eidooier, peper zout mosterd azijn en daar heel voorzichtig beetje bij beetje olie bij doen

O ja, eidooier. Toch maar een heel klein beetje azijn? Ja van die mosterd wist ik ook nog.

Fish: gaat het al wat beter??

Corinne: apart lijkt me je outfit. Ik was vanmiddag ook ff shoppen en heb een hele zomerse oufit gekocht en ik ben er superblij mee. Was ook een echt koopje, paar t shirts erbij, wel wat meer als 9 euro, maarja... de oorbellen mochten ook nog van mezelf :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens ik vind het echt heel erg als een diagnose als bullshit wordt afgedaan.
Het is inderdaad waar, als je in een akelig humeur zit, dan zijn alle testjes wel op je van toepassing.
Maar ik denk toch dat het hier gaat om mensen die niet zomaar voor de lol testjes doen, maar die werkelijk aan de slag willen met een serieus probleem. En dat is alleen maar enorm te respecteren.
Ja het is inderdaad zo dat er vroeger nog niet zoveel diagnoses waren. Toen Freud en Jung voor het eerst aan de slag gingen, werden ze ook afgeslacht.
Maar vergeet niet dat in die tijd de maatschappij begon te veranderen. We leven nu vaak veel eenzamer, niet meer zo in familie- en groepsverband zoals men vroeger deed. Dat heeft heel wat impact. Een heleboel meer vrijheid, maar ook heel wat zelfverantwoording.
Ik vind het dus helemaal niet zo gek dat er meer innerlijke problemen naar buiten komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben hyper en ik ben blij! :D Want het is weekend!!! Hoorde ik vandaag ook nog een leuk nummer op de radio en meteen brak de zon door!

Het bracht bij mij zon dus ik hoop dat als ik 'm hier plaats dat de donkere wolken bij jullie ook verdwijnen. ;)
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry,

Gekookte kipfilet met witte rijst wil ook nog weleens helpen. :)
Sterkte met het beestje. Wel opletten dat ie genoeg vocht binnen krijgt want dat verliest ie nu ook veel.

Groetjes,
Spud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy is de naam.
Nee eigenlijk Rudolf.
Mijn moeder wilde me Adolf noemen.
Ben onmiddellijk na de oorlog geboren.
Kon niet meer wachten.
Bijna op Duits grondgebied.
Adolf zei mijn vader, dat kun je een kind niet aandoen
in deze tijd.
Toen is het Rudolf geworden.
Roepnaam Rudy.
Niet Ruud.
Nee Rudy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar omstandigheden goed. :D Zou eigenlijk intens verdrietig moeten zijn omdat er een afscheid komt. Maar ik ben zo blij met de oprecht en eerlijkheid dat ik daarvan geniet. Da's bijzonder. :heart:
Ik ben dus eigenlijk heel vrolijk. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

deelnemening: Spud is haar posi self weer!!! :D En daar ben ik kei blij mee! :D
(wil niet zeggen dat ik nu ook weer elke dag hier zit hoor! ;) Maar dat je het maar weet voor de mensen die dat leuk vinden :D )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...