Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Wingchun hoezo de strijd met de drank heb ik verloren? Ik heb ook wel een terugval gehad maar komop elke dag is er een tenminste zo zie ik het. Verloren klinkt zo definitief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Hmmm, verloren. Nou ik denk het van niet Wing, anders zou je niet in ons midden zijn. Maar begrijp ik goed dat stoppen met roken jou prio nu heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: rapilosSpud toch... Jij hoeft vast de eerste 3 dagen niet meer te eten! ik hoop van wel want dan kan ik m'n maatje anorexia weer mooi achter me laten. Dat past me gewoon niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Wingchun je klinkt af en toe als een fortune cookie (no offense), ben echt niet dom maar soms snap ik je gewoon niet. Leg uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: kirkyquote: Originally posted by: SpudSo! Ik geloof dat ik voor de komende maand niet meer naar de Amerikaan hoef. Heb net 4 woppers met kaas en 6 unionrings achter de kiezen. Ben een beetje misselijk maar wel voldaan. en wat voor eten had je ? :D:D ja, ja, wrijf het nog maar eens in. Afval vlees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 wingchun het wordt er voor mij niet duidelijker op. Ben een nuchtere Twentse die gewoon graag de koe bij de horens vat en zegt waar het op staat, but hey that's just me.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 heb je toch niet beledigd want dat is absoluut niet mijn bedoeling. Heb even gegooogld en de eerste stap is 'Wij erkenden dat wij machteloos stonden tegenover de alcohol - dat ons leven stuurloos was geworden'.Maar hierin staat toch het kernwoord 'was' of ben ik nu gek (en nee, dat hoeft niet bevestigd te worden haha). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 ja maar wat is dan je ECHTE probleem, heb je dat helder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Erkennen dat je de strijd verloren hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Hmmm, ik gooi het maar gewoon tussen vind het wel toepasselijk. Buiten dat afscheid nemen pijn doet geeft het ook iets terug namelijk: vrijheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 En met die vrijheid verwelkom je heel wat meer dan waar je afscheid van genomen hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Wow! Kaia, daar sluit ik me volledig bij aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Wingchun ik vind het jammer dat je het opgeeft. Ik woon alleen (tenminste ik val mijn dochter van 9 niet lastig met mijn problemen) en het is dus lang niet altijd makkelijk maar ik doe het voor mezelf. En idd kaia en spud je krijgt er zoveel voor terug. Ik heb sinds kort weer contact met mijn ouders en ik heb ze alles eerlijk verteld. Ze schrokken zich bijna te pletter, gelukkig kan ik nu reanimeren:), maar ze waren ook boos omdat ik het ze niet had verteld en ze me dus niet konden helpen. Ik heb dit gevecht zolang alleen gestreden dat ik blij ben dat er nu mensen zijn die het weten en me steunen. Er gaat echt een hele nieuwe wereld voor me open, ik hoef niet langer de sterkste te zijn maar mag ook mijn zwaktes tonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Ik heb alweer honger, ben effe naar de friettent. Tot zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Maar wingchun jij bent de moeite waard, ieder mens is dat met al zijn eigenaardigheden. Je moet niet strijden met jezelf, accepteer jezelf! Pas als je jezelf accepteert merk je dat anderen jou ook de moeite waard vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Goedenavond saam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Kijk nu ben je me weer kwijt, zal wel aan mij liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Sorry, zal je niet meer vermoeien met mijn gepeins. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Hermie, dan mag je mij ermee vermoeien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Nou trees vertel want ik zit er helemaal in vanavond, beetje brutaal misschien als nieuwkomer maar ik ben toch niet bang haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Mooi dat je je zo snel hier thuis voelt, Hermie! Er zijn wel eens "nieuwkomers" die heel erg het gevoel hebben dat ze er moeilijk tussen komen, of dat alle ADBers elkaar al kennen, en dat ze het moeilijk vinden om aansluiting te vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Wingchun, zo vat ik het ook niet op hoor. Onze rails lopen kennelijk niet parallel maar dat geeft niet, ieder zijn weg en ik hoop dat jouw weg voor jou de ware is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Dank je trees, heb ik even mijn aanvankelijke schroom moeten overwinnen maar ja wat kan me gebeuren.. we zitten allemaal in hetzelfde schuitje toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 May the force be with you wingchun!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: wingchunDe echte vraag is: hoe leef ik prettig zonder drank? De macht der gewoonte is enorm. Niet alleen in drank. Lieve WC hoe prettig te leven zonder drank, daar kom je alleen maar achter door het te DOEN!Ja die gewoonte is heftig, en al heel lang een verslaving geworden en daar vanaf komen doet ergens ook even AU. Het hele leven eromheen, het leven met jezelf... alles gaat op z'n kop en je doet een grote sprong in het onbekende, uit het veilige wereldje van de roes, in het grote schijnbaar lege eenzame vraagteken... zo is het voor ons allemaal WC je bent niet de enige, ook met jou gaat het goed komen, in dat spannende avontuur met jezelf, trust me, een Kaia weet die dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden