Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 AlbertRemmo we stoppen maandag met roken ok?
Trees Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Spud, ik denk dat we langs elkaar heen praten!Ik schreef dat ananas de darmen schoonveegt!En pal daarna bedacht ik me dat ik vanmiddag een ananas had gekocht, en toen zag ik in mijn verbeelding die ananas met een bezempje door mijn darmen vegen...Mensen, ik ga E.R. kijken!Kom misschien straks nog even kijken, en anders: slaap lekker! :lips:
FishermansFriend Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Oh jongens, ik hoop dat ik morgen wat meer kan doen dan vandaag!!Er ligt hier nog een stapel was, en de halve afwas en ik moet nog aangifte doen!!Vandaag was ik erg moe en grieperig, maar ik hoop dat het ff een dagje was, dat ik er snel overheen ben, ook omdat ik niet meer drink!
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 OK spud kiwi's zijn echt heel erg goed voor je, dus volhouden. Heb mijn fruitgekte gelukkig ook kunnen overbrengen op mij dochter wan zij neemt iedere dag voor de kleine pauze fruit mee, zevraagt er zelfs om in tegenstelling tot klasgenootjes die allemaal koekjes bij zich hebben. Eigenzinnige moeder, eigenzinnig kind haha.
FishermansFriend Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 ik ga maar even kijken of ik nu nog wat was kan vouwen....
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Hoi Fish, kop op hoor, mindere dagen heb je ook als je niet drinkt, misschien bijtijds naar bed?
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Ja helaas rook ik ook AlbertRemmo en veel te veel, ca. 1,5 pakje shag in de week. Valt mee zul je denken maar ik heb astmatische bronchitus dus.. stoppen we?
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Hey fish, mag ik je zo noemen?, ik heb ook van die dagen hoor dan komt er helemaal niets uit mijn handen. Maar dan ineens krijg ik de spirit en dan is het ook met een paar uurtjes weg dus waar maak ik me eigenlijk druk om.
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Hermie ik ga met je mee, ik rookte 60 sigaretten per dag en nu een pakje shag per dag.Zondag avond alles weggooien dan maar:$
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Spud??? Samen staan we sterk, niet geschoten altijd mis. Hey AR (is korter) , we gaan er echt voor hè?
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: SpudTip: Zonnebloempitten. ja die ken ik in een zakje van AH ik zeg tegen Will moet je die pellen? ja zegt ze en ik dacht dus van niet dus gevolg m`n bek vol met pellen. en ik ga die kleine dingen dus niet pellen.waarom eigenlijk zonnebloempitten?
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Hermie, AR is ook goed hoor of Albert maakt niet uit, ik had bijna gereageerd op een berichtje van iemand die schreef hé albertje, maar dat was voor Albertina:Den ja we gaan er ècht voor.
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Marieke dank je voor je welkom. Alle ellende die jij nu meemaaktr heb ik ook meegemaakt en wij gingen niet in goede overeenstemming uit elkaar. Misschien kan ik je af en toe nog een tip geven, of jij mij, maar hoe dan ook gedeeld leed is half leed.Spud ik ben ook onttzettend trots op mijn meissie, ze is mijn allessie en zo'n scheetje echt dat wordt de eerste vrouwelijke president van Nederland (we zetten hoog in). AlebrtRemmo je houdt wel woord hè want gedeeld leed is half leed.
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: SpudAlbert, da's een routine die je je aanleerd. Dat pellen En nee, ziet er niet charmant uit, maar doet roken dat wel? ach vandaar, het gaat juist om het pellen niet om het eten ervan, de bezigheid gewoon, en dacht jij dat ik zo charmant was nou ècht niet hoor ben regelmatig heel erg lomp;)
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Nee hoor spud geen beter vermaak dan leedvermaak toch.
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: HermieAlbertRemmo je houdt wel woord hè want gedeeld leed is half leed. jajajajajajajajajajajajajajajaja nu mag je weer wat anders vragen, volgens mij word je ook al zenuwachtig:D
FishermansFriend Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Ik ben een tijdje verslaafd geweest aan die zonnebloempitten. Bij de turk kan je ze ook altijd kopen. De schilkletjes zwerven nog steeds in mijn toetsenbord:huh:
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Wie zenuwachtig ik. eeehhhh nee hoor echt niet.
FishermansFriend Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 het is gelukt om de was te vouwen!voel me iets beter daardoor.zo nog even de honden kort naar buiten en dan naar bed!
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: FishermansFriendIk ben een tijdje verslaafd geweest aan die zonnebloempitten. Bij de turk kan je ze ook altijd kopen. De schilletjes zwerven nog steeds in mijn toetsenbord:huh: even op de kop houwen en schudden Fish;) kun je ze morgen opzuigen
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: SpudIn tegenstelling tot... vind ik je toch behoorlijk charmant hoor Albert. Spud;)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden