Spring naar bijdragen

zaterdag 7 maart

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 359
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
rapilos

Spud toch...

Jij hoeft vast de eerste 3 dagen niet meer te eten!
:)

:D ik hoop van wel want dan kan ik m'n maatje anorexia weer mooi achter me laten. Dat past me gewoon niet zo. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
kirky

quote:

Originally posted by:
Spud

So! Ik geloof dat ik voor de komende maand niet meer naar de Amerikaan hoef. Heb net 4 woppers met kaas en 6 unionrings achter de kiezen. Ben een beetje misselijk maar wel voldaan.
:D

en wat voor eten had je ?

:D:D:D ja, ja, wrijf het nog maar eens in. :D Afval vlees. :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb je toch niet beledigd want dat is absoluut niet mijn bedoeling. Heb even gegooogld en de eerste stap is 'Wij erkenden dat wij machteloos stonden tegenover de alcohol - dat ons leven stuurloos was geworden'.

Maar hierin staat toch het kernwoord 'was' of ben ik nu gek (en nee, dat hoeft niet bevestigd te worden haha).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wingchun ik vind het jammer dat je het opgeeft. Ik woon alleen (tenminste ik val mijn dochter van 9 niet lastig met mijn problemen) en het is dus lang niet altijd makkelijk maar ik doe het voor mezelf. En idd kaia en spud je krijgt er zoveel voor terug.

Ik heb sinds kort weer contact met mijn ouders en ik heb ze alles eerlijk verteld. Ze schrokken zich bijna te pletter, gelukkig kan ik nu reanimeren:), maar ze waren ook boos omdat ik het ze niet had verteld en ze me dus niet konden helpen. Ik heb dit gevecht zolang alleen gestreden dat ik blij ben dat er nu mensen zijn die het weten en me steunen. Er gaat echt een hele nieuwe wereld voor me open, ik hoef niet langer de sterkste te zijn maar mag ook mijn zwaktes tonen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi dat je je zo snel hier thuis voelt, Hermie! Er zijn wel eens "nieuwkomers" die heel erg het gevoel hebben dat ze er moeilijk tussen komen, of dat alle ADBers elkaar al kennen, en dat ze het moeilijk vinden om aansluiting te vinden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
wingchun

De echte vraag is: hoe leef ik prettig zonder drank?

De macht der gewoonte is enorm.

Niet alleen in drank.

Lieve WC hoe prettig te leven zonder drank, daar kom je alleen maar achter door het te DOEN!

Ja die gewoonte is heftig, en al heel lang een verslaving geworden en daar vanaf komen doet ergens ook even AU. Het hele leven eromheen, het leven met jezelf... alles gaat op z'n kop en je doet een grote sprong in het onbekende, uit het veilige wereldje van de roes, in het grote schijnbaar lege eenzame vraagteken... zo is het voor ons allemaal WC je bent niet de enige, ook met jou gaat het goed komen, in dat spannende avontuur met jezelf, trust me, een Kaia weet die dingen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...