rapilos Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Wel spannend Albertina, dat daten.Jammer dat de laatste zo,n fiasco was, maar ja beter op tijd afkappen dan voor gratis therapeut spelen.
An Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 rook verslaving zit vooral tussen de oren.Aangeleerd gedrag, houding.De nicotine e.d. is na een paar dagen uit je lijf.Alcohol zit tot een jaar in al je cellen van het lichaam en is veel gemener om van los te komen.Dat is zo'n enorme trek die je te pakken kan krijgen.Dat duurt ook echt een paar maanden.Dus per dag de boel bekijken blijft de enige manier om hier doorheen te komen.Niet vooruit kijken.Vandaag telt.Accepteren dat je een probleem hebt en dat je eraan wilt werken.
albertina Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Rapilos,ik heb nog niet gedate, weet ook niet of ik dat ga doen.Hermie had een date.
albertina Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Nou dat is zeker erg Kirky.Tjee, als ik zo nadenk blijft jou weinig bespaard.Het lijkt mij wel zwaar zowel voor jou als voor je vrouw.
rapilos Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 An, je schrijft dat stoppen met roken een stuk gemakkelijker is dan stoppen met drinken.Eerlijk gezegd vond ik het allebei net zo moeilijk, maar dat zal wel heel persoonlijk zijn.Je klinkt in elk geval vastberaden.Harstikke goed van je!
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Albertina ik heb ook 2 dates gehad die heel erg leuk waren en met die mannen heb ik nu nog steeds een vriendschappelijk contact. Maar voorlopig vind ik het wel eventjes best en ga ik me vlledig concentreren op mijn studie. Heb a.s. maandag een gesprek met mijn ex-werkgever over reïntegratie. Ik heb een aantal eisen voorgelegd en ik denk dat ze gaan proberen om daar onderuit te komen maar ik ben er helemaal klaar voor. Mijn nieuwe credo is: nobody ***** (excusez le mot) with Hermie anymore.
albertina Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Ja Hermie,één ding tegelijk en werk is wel erg belangrijk.Reintegreren is ook niet makkelijk.Sux6 maandag.
rapilos Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Sorrie Albertina, heb ik jullie door elkaar gehaald.An,Ik kon wel tot een jaar heftige trek in een sigaret krijgen, net zoals bij drank.De aanvallen gingen alleen met steeds grotere tussenposen naarmate de tijd vorderde.Ben nu al bijna 20 jaar van het roken af en 7 maanden van de drank.Geeft nog steeds een heel bevrijd gevoel.
albertina Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Dat denk ik ook Kirky.Toen ik nog bij de AA kwam waren er een aantal mensendie ook stopten met roken.Zij vonden dat lastiger dan stoppen met drinken.
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Komt helemaal goed albertina. Begin langzamerhand weer de oude ik te worden en dat voelt zoooo goed. Als er trouwens onder jullie nog mensen zijn die een goede (sport)massage nodig hebben: 'slachtoffers' zijn altijd welkom.
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 En wat voel en denk jij daar nou bij Wing? Bij dat rijtje.
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Tsjonge wingchun jouw lijstje om te stoppen met roken motiveert wel zeg. Ga het maandag ook doen, gewoon stoppen met alle viezigheid die ik vrijwillig in mijn lijf pomp. Als ik kan stoppen met drinken kan ik toch zeker ook stoppen met roken!
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Kirky ik weet niet waar jullie wonen maar tuurlijk kom maar.
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Hermie, ik wil altijd wel proefpersoon zijn Woon je in de buurt van Eindhoven? Mijn spiertjes verdienen wel een losmaak behandeling.
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Jongens en meisjes jullie zijn allemaal welkom maarrre.. reiskostenvergoeding zit er helaas niet in:)
rapilos Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Mijn man is sinds 6 weken gestopt met roken.Hij rookte 2a3 pakjes per dag.De eerste weken hoestte hij s,morgens alleen maar zwarte bagger op.Kan je nagaan wat een zelfhelend vermogen je lichaam heeft.
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Kirky, Hengelo (Overijssel) is ongeveer een uurtje rijden naar het mooie Duiven weet niet of het je dat waard is.
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 So! Ik geloof dat ik voor de komende maand niet meer naar de Amerikaan hoef. Heb net 4 woppers met kaas en 6 unionrings achter de kiezen. Ben een beetje misselijk maar wel voldaan.
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Jeetje spud krijg je dat echt op? Ben al blij als ik op een dag mijn bakje muesli, 2 boterhammen en avondeten op heb.
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: wingchunSpud: ik voel en denk dat roken vies is en totaal overbodig. Ja een leuke zijlijn Maaruh, wat het drinken en je strijd daarmee?';)
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Hermie, ik had wat schade in te halen van de afgelopen maanden, toen kon ik niet eten. Perfecte keuzes heb ik dus gemaakt. Mijn lijf zegt eten!
Kaia Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: An ik ben niks aan het proberen, ik rook gewoon niet meer. Klare taal jij komt er wel An, wat zeg ik, je bént er al!Wingchun je zoenkansen nemen ook toe als je geen asbak meer tussen je neus en je kin hebt hangen
rapilos Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Spud toch...Jij hoeft vast de eerste 3 dagen niet meer te eten!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden