Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Mooi dat je je zo snel hier thuis voelt, Hermie! Er zijn wel eens "nieuwkomers" die heel erg het gevoel hebben dat ze er moeilijk tussen komen, of dat alle ADBers elkaar al kennen, en dat ze het moeilijk vinden om aansluiting te vinden!

• Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Wingchun, zo vat ik het ook niet op hoor. Onze rails lopen kennelijk niet parallel maar dat geeft niet, ieder zijn weg en ik hoop dat jouw weg voor jou de ware is. :D

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
wingchun

De echte vraag is: hoe leef ik prettig zonder drank?

De macht der gewoonte is enorm.

Niet alleen in drank.

Lieve WC hoe prettig te leven zonder drank, daar kom je alleen maar achter door het te DOEN!

Ja die gewoonte is heftig, en al heel lang een verslaving geworden en daar vanaf komen doet ergens ook even AU. Het hele leven eromheen, het leven met jezelf... alles gaat op z'n kop en je doet een grote sprong in het onbekende, uit het veilige wereldje van de roes, in het grote schijnbaar lege eenzame vraagteken... zo is het voor ons allemaal WC je bent niet de enige, ook met jou gaat het goed komen, in dat spannende avontuur met jezelf, trust me, een Kaia weet die dingen ;)

Geplaatst

Hé Spudje!
Meid, puil je niet uit na al die rotzooi!
Ananas eten, dat schijnt je darmen te reinigen! darmplaque, daar moet je toch ook niet te veel bij voorstellen!

Geplaatst

Ik mag 's nachts nog wel eens liggen te zappen, en dan zijn er progamma's waar je dit soort feitjes
kan leren! Ik zal je zeggen, ik heb vandaag op de markt een (schoongemaakte) ananas gekocht,
en ik kijk er toch anders tegenaan!

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Trees

Hé Spudje!

Meid, puil je niet uit na al die rotzooi!

Ananas eten, dat schijnt je darmen te reinigen! darmplaque, daar moet je toch ook niet te veel bij voorstellen!

Geplaatst

Dank spud, ga er bijna van blozen. en gelukkig dat je geen eetstoornis hebt.. dat had er ook nog wel bijgekund haha.

Al het fruit is goed omdat het vezelrijk is en bijkomend voordeel je wordt er niet dik vak. Ik ben een echt zomerfruitmens, meloen (ook de kat vindt dat heerlijk), papaya, ananas you name it I'll eat it. Van fruit kun je echt nooit genoeg eten want de het overtollige vitamine C plas je weer uit.

Geplaatst

Sta sinds januari 2008 droog, heb wel onlangs nog een terugval gehad maar dat was omdat mijn ex het nodig vond om mij een (onverwachte) kopstoot te geven.. toen zag ik het even niet meer zitten. Maar ik heb de draad weer opgepakt.

Heb 'for the record' wel een foto van mezelf gemaakt en gezegd nog 1 keer en dan schakel ik jeugdzorg in en eens kijken wie aan het langste end trekt. Natuurlijk ga ik dat niet doen, maar hij dreigt er steeds mee dus.. toen trok meneer zijn keutel meteen in en sindsdien gaat het redelijk goed. Haha bluffen kan ik ook..

Geplaatst

Hoi Hermie en alle andere toppers,

ik val hier maar in ik eet nooit fruit en heb sinds 2 dagen iedere dag al een sinaasappel gegeten, nou heel goed voor je gezichtsspieren ook, jee wat kan een mens toch rare bekken trekken;)

Spud:present:

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
AlbertRemmo

Hoi Hermie en alle andere toppers,

ik val hier maar in ik eet nooit fruit en heb sinds 2 dagen iedere dag al een sinaasappel gegeten, nou heel goed voor je gezichtsspieren ook, jee wat kan een mens toch rare bekken trekken;)

Spud:present:

Dat klinkt meer als een citroen ;)

Geplaatst

Jullie moeten (nou ja moeten) kiwi's eten en dan bij voorkeur de zespri's want die zijn zoeter en hebben minder pitjes. Zijn echte vitaminebommetjes en heerlijk.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Trees

Ik schreef wat berichten eerder dat anans de darmen reinigt...en nu kijk ik heel anders tegen ananas aan! (pff...wat zitten er veel A's in ananas!)
;)

goeie oefening Trees;)

Geplaatst

Ik iig wel spud. Maar ik heb hem teruggepak, we delen de auto nog en hij betaalt de verzekering dus de auto staat op zijn naam alhoewel ik hem betaald heb. Ben de afgelopen weken een aantal keren bewust te hard langs de flitspalen gereden, de rekening ziet hij binnenkort wel haha... sweet revenge.. wie te hard gerden ´moi´ ik weet nergens van.

Geplaatst

Spud, jaja ik wil ook stoppen met roken en iedere keer zeg ik tegen mezelf maandag en dan weer woensdag, hoe krijg ik toch diezelfde kick als stoppen met drank? en als ik een sinaasappel heb gegeten was ik snel mijn handen en draai een shaggie;)

misschien hetzelfde als An, en wat ik altijd zeg over drank, niet de eerste nemen:$

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...