albertina Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Dat denk ik ook Kirky.Toen ik nog bij de AA kwam waren er een aantal mensendie ook stopten met roken.Zij vonden dat lastiger dan stoppen met drinken.
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Komt helemaal goed albertina. Begin langzamerhand weer de oude ik te worden en dat voelt zoooo goed. Als er trouwens onder jullie nog mensen zijn die een goede (sport)massage nodig hebben: 'slachtoffers' zijn altijd welkom.
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Tsjonge wingchun jouw lijstje om te stoppen met roken motiveert wel zeg. Ga het maandag ook doen, gewoon stoppen met alle viezigheid die ik vrijwillig in mijn lijf pomp. Als ik kan stoppen met drinken kan ik toch zeker ook stoppen met roken!
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Kirky ik weet niet waar jullie wonen maar tuurlijk kom maar.
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Jongens en meisjes jullie zijn allemaal welkom maarrre.. reiskostenvergoeding zit er helaas niet in:)
rapilos Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Mijn man is sinds 6 weken gestopt met roken.Hij rookte 2a3 pakjes per dag.De eerste weken hoestte hij s,morgens alleen maar zwarte bagger op.Kan je nagaan wat een zelfhelend vermogen je lichaam heeft.
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Kirky, Hengelo (Overijssel) is ongeveer een uurtje rijden naar het mooie Duiven weet niet of het je dat waard is.
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Jeetje spud krijg je dat echt op? Ben al blij als ik op een dag mijn bakje muesli, 2 boterhammen en avondeten op heb.
Kaia Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: An ik ben niks aan het proberen, ik rook gewoon niet meer. Klare taal jij komt er wel An, wat zeg ik, je bént er al!Wingchun je zoenkansen nemen ook toe als je geen asbak meer tussen je neus en je kin hebt hangen
rapilos Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Spud toch...Jij hoeft vast de eerste 3 dagen niet meer te eten!
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Wingchun hoezo de strijd met de drank heb ik verloren? Ik heb ook wel een terugval gehad maar komop elke dag is er een tenminste zo zie ik het. Verloren klinkt zo definitief.
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Wingchun je klinkt af en toe als een fortune cookie (no offense), ben echt niet dom maar soms snap ik je gewoon niet. Leg uit.
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 wingchun het wordt er voor mij niet duidelijker op. Ben een nuchtere Twentse die gewoon graag de koe bij de horens vat en zegt waar het op staat, but hey that's just me..
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 heb je toch niet beledigd want dat is absoluut niet mijn bedoeling. Heb even gegooogld en de eerste stap is 'Wij erkenden dat wij machteloos stonden tegenover de alcohol - dat ons leven stuurloos was geworden'.Maar hierin staat toch het kernwoord 'was' of ben ik nu gek (en nee, dat hoeft niet bevestigd te worden haha).
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 ja maar wat is dan je ECHTE probleem, heb je dat helder?
Kaia Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 En met die vrijheid verwelkom je heel wat meer dan waar je afscheid van genomen hebt
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Wingchun ik vind het jammer dat je het opgeeft. Ik woon alleen (tenminste ik val mijn dochter van 9 niet lastig met mijn problemen) en het is dus lang niet altijd makkelijk maar ik doe het voor mezelf. En idd kaia en spud je krijgt er zoveel voor terug. Ik heb sinds kort weer contact met mijn ouders en ik heb ze alles eerlijk verteld. Ze schrokken zich bijna te pletter, gelukkig kan ik nu reanimeren:), maar ze waren ook boos omdat ik het ze niet had verteld en ze me dus niet konden helpen. Ik heb dit gevecht zolang alleen gestreden dat ik blij ben dat er nu mensen zijn die het weten en me steunen. Er gaat echt een hele nieuwe wereld voor me open, ik hoef niet langer de sterkste te zijn maar mag ook mijn zwaktes tonen.
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Maar wingchun jij bent de moeite waard, ieder mens is dat met al zijn eigenaardigheden. Je moet niet strijden met jezelf, accepteer jezelf! Pas als je jezelf accepteert merk je dat anderen jou ook de moeite waard vinden.
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Kijk nu ben je me weer kwijt, zal wel aan mij liggen.
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Sorry, zal je niet meer vermoeien met mijn gepeins.
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Nou trees vertel want ik zit er helemaal in vanavond, beetje brutaal misschien als nieuwkomer maar ik ben toch niet bang haha.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden