tapas Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 nu op rtl 8 bij dr Phil.. alcoholmisbruik en de gevolgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Vie, ik snap dat dat heftig voor je is. Kan je er ook wat positiefs uithalen? Uiteindelijk deel je het met een vrouw die ook zielsveel van hem heeft gehouden!En zo te lezen heb je ook heel veel voor hem gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 En Tapas no offense maar van hem zou ik misschien juist wel aan de drank raken haha, wat een mislukte uilebal zeg. Als je weet hoe dit soort programma's in elkaar worden gedraaid ben je genezen. Maar als jij het leuk of informatief vindt: enjoy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Hihi, Tapas, mijn ex heeft me al die jaren zo om mijn oren geslagen met dr. Phil dat ik meteen brakend wegzap als ik die kop maar zie. En dat accent hoor.Hmmm, kipnuggets, en nu nog even een sausje erbij verzinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Thanx, Tapas, ik ga wel even kijken! Je kan er niet genoeg van horen, vind ik, of het nou poppenkast is of niet! Ik kan er altijd mijn voordeel wel mee doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Vie een niet niet gelukt kloon van Oprah haha.Hm lekker kipnuggets, heb net kapucijners met spekjes, mayonaise, uitjes en picalilly gegeten ook jammie hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Heb je bieslook in huis Vie? Mayonaise, suiker, en veel bieslook! Sinds ik die daus heb gemaakt komt er bij fondue enzo geen andere saus meer op tafel! Echt héérlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Ik geloof niet dat die brief aan Vie op die manier confronterend was Trees, het is meer dat het een boel oud zeer bovenhaalt vermoed ik zoVind het wel heel bijzonder Vie dat de moeder van F de herinneringen met jou wil delen, ik weet nog hoeveel pijn zijn dood jou gedaan heeft.Gewoon maar voelen en er geen oordeel over vellen, dat was toen en nu is het heel anders. Wie weet heeft F jou wel doen beseffen dat je zo niet door kon gaan en heeft zijn dood zo toch iets goeds opgebracht!Kirky, het is een confronterend programma wel, een moeder met 2 dochters. Veel van haar dronken acties op film opgenomen door een vriendin om haar te laten zien wat drank met haar doet.Akelige beelden wel, en de dochters die haar inmiddels als een baksteen laten vallen en elk vertrouwen kwijt zijn. Tuurlijk zijn we allemaal ervaringsdeskundigen maar het is pijnlijk om te zien.okee, reclame voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Lekker Trees maar als je hem met demi creme fraiche en zonder suiker maakt.. net zo lekker en dat op een gepofte aardappel hmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Ja zo is het Tapas, het is op zich niet de confrontatie met zijn moeder. En Trees, het is heel lief van haar dat ze met haar zere schouders en moeilijke ogen de moeite heeft gedaan om me zes a-viertjes te schrijven. Het is gewoon alleen dat gevoel van confrontatie met wat er is gebeurd.Dus ja, ik kan uit haar brief zeker veel positiefs halen. Maar ik ben al rustiger hoor.Ha, leuk sausje wordt dat. Voor die nuggets dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoyHope Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Had ik een dag of wat geleden ook in de supermarkt Trees.Waardeloos gevoel he, als de trek je zo overweldigt.Knap dat je je er tegen hebt kunnen verweren!Joy quote: Originally posted by: TreesDie #@$%$^%drank! Ga ik net boodschappen doen in de Jumbo, totaal geen trek, sta ik wel 10 minuten voor het drankenvak! Vieux-cola, whisky-cola...En tot twee keer toe pak ik een fles wiskylikeur! Teruggezet, weggelopen, weer terug, weer gepakt, en tot bijna bij de kassa gelopen...toen toch maar weer teruggelopen en teruggezet! Zal een leuke actie zijn geweest op de beveiligingscamera! Mensen, wat een geniepeige vijand hebben we! Afijn, ben dus zonder thuisgekomen, maar wel weer geschrokken! Bijna zes weken droog, zonder moeite, en dat in één keer bijna opgegeven!! Ga gauw water drinken! :huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Ik ben zeker geen dr Phil fan hoor, maar viel er in en vind het pijnlijk om te zien hoe al die mechanismen werken, vrouw die zielig doet, zich als slachtoffer opstelt en zelf niet de verantwoordelijkheid neemt, kinderen die ondanks alles toch voor haar blijven zorgen al zijn ze nog zo boos, vrouw doet niks anders dan afkicken en zodra ze dat gedaan heeft zichzelf weer volgieten, dronken in de auto stappen.. het ergste misschien wel dat iedereen haar wil 'helpen' terwijl dat waarschijnlijk haar verslaving in stand houdt.affijn, reclame nu en die kale enge kloon van Oprah (vind ik trouwens ook eng) die denk ik er maar even bij weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Zit er over te denken om mn rookgedrag aan te pakken.Doordeweeks shag en in het weekend een pakje sigaretten...Goedkoper, minder roken door de shag en in het weekend wat extra's..Lijkt me een strak plan !Mn bankje staat, heb een flinke jaap in het zeil getrokken, door het geschuif...jammer dan. Hij staat geweldig, heb nu een heel knus gezellig zithoekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 quote: Originally posted by: womanZit er over te denken om mn rookgedrag aan te pakken.Ook al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 hoi Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 al een hele tijd niet meer zeker Kirky? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Kirky, wat eet je graag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 yeah jopie, huis defintief verkocht! Wordt er niet veel rijker van maar kan iig schuldeloos verder en wat nog belabgrijker is tussen mijn ex en mij kunnen zaken nu definitief geregeld cq afgerond worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Rudy,Ga naar de homepagina van het forum, en log daar links in met je gebruikersnaam en je wachtwoord en klik op het vakje met: inloggevens bewaren (o.i.d.). Als je op een andere plaats inlogt, moet je voor elk bericht inloggen.Succes ermee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Zo da`s snel Hermie, wat fijn voor je:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Snel AR valt tegen (of misschien in deze tijd idd mee) in april zou het een jaar te koop gestaam hebben. En al die tijd kwam mijn ex de was bij mij doen omdat hij geen wasmachine had en we delen mijn auto nog. Pfff 1 juli hang ik de vlag uit hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Ik kon niet wachten.Bedankt Houtje.Het is gelukt.En weg ben ik weer.Onder de woldagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Tuurlijk wing er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Hermie, proficiat!Kirky, je vrouw is briljant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Dank je Kate het voelt echt als een bevrijding, zeker als je weet dat mijn ex nu nog 50 m verderop woont.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden