Spring naar bijdragen

dinsdag 10 maart

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En Tapas no offense maar van hem zou ik misschien juist wel aan de drank raken haha, wat een mislukte uilebal zeg. Als je weet hoe dit soort programma's in elkaar worden gedraaid ben je genezen. Maar als jij het leuk of informatief vindt: enjoy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof niet dat die brief aan Vie op die manier confronterend was Trees, het is meer dat het een boel oud zeer bovenhaalt vermoed ik zo
Vind het wel heel bijzonder Vie dat de moeder van F de herinneringen met jou wil delen, ik weet nog hoeveel pijn zijn dood jou gedaan heeft.
Gewoon maar voelen en er geen oordeel over vellen, dat was toen en nu is het heel anders. Wie weet heeft F jou wel doen beseffen dat je zo niet door kon gaan en heeft zijn dood zo toch iets goeds opgebracht!

Kirky, het is een confronterend programma wel, een moeder met 2 dochters. Veel van haar dronken acties op film opgenomen door een vriendin om haar te laten zien wat drank met haar doet.
Akelige beelden wel, en de dochters die haar inmiddels als een baksteen laten vallen en elk vertrouwen kwijt zijn. Tuurlijk zijn we allemaal ervaringsdeskundigen maar het is pijnlijk om te zien.
okee, reclame voorbij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zo is het Tapas, het is op zich niet de confrontatie met zijn moeder. En Trees, het is heel lief van haar dat ze met haar zere schouders en moeilijke ogen de moeite heeft gedaan om me zes a-viertjes te schrijven. Het is gewoon alleen dat gevoel van confrontatie met wat er is gebeurd.
Dus ja, ik kan uit haar brief zeker veel positiefs halen. Maar ik ben al rustiger hoor.

Ha, leuk sausje wordt dat. Voor die nuggets dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ik een dag of wat geleden ook in de supermarkt Trees.
Waardeloos gevoel he, als de trek je zo overweldigt.
Knap dat je je er tegen hebt kunnen verweren!

Joy

quote:

Originally posted by:
Trees

Die #@$%$^%drank!

Ga ik net boodschappen doen in de Jumbo, totaal geen trek, sta ik wel 10 minuten voor het drankenvak!

Vieux-cola, whisky-cola...En tot twee keer toe pak ik een fles wiskylikeur!

Teruggezet, weggelopen, weer terug, weer gepakt, en tot bijna bij de kassa gelopen...toen toch maar weer teruggelopen en teruggezet! Zal een leuke actie zijn geweest op de beveiligingscamera!

Mensen, wat een geniepeige vijand hebben we!

Afijn, ben dus zonder thuisgekomen, maar wel weer geschrokken! Bijna zes weken droog, zonder moeite, en dat in één keer bijna opgegeven!!

Ga gauw water drinken!
:o
:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zeker geen dr Phil fan hoor, maar viel er in en vind het pijnlijk om te zien hoe al die mechanismen werken, vrouw die zielig doet, zich als slachtoffer opstelt en zelf niet de verantwoordelijkheid neemt, kinderen die ondanks alles toch voor haar blijven zorgen al zijn ze nog zo boos, vrouw doet niks anders dan afkicken en zodra ze dat gedaan heeft zichzelf weer volgieten, dronken in de auto stappen.. het ergste misschien wel dat iedereen haar wil 'helpen' terwijl dat waarschijnlijk haar verslaving in stand houdt.
affijn, reclame nu ;) en die kale enge kloon van Oprah (vind ik trouwens ook eng) die denk ik er maar even bij weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit er over te denken om mn rookgedrag aan te pakken.
Doordeweeks shag en in het weekend een pakje sigaretten...
Goedkoper, minder roken door de shag en in het weekend wat extra's..
Lijkt me een strak plan !
Mn bankje staat, heb een flinke jaap in het zeil getrokken, door het geschuif...jammer dan. Hij staat geweldig, heb nu een heel knus gezellig zithoekje :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snel AR valt tegen (of misschien in deze tijd idd mee) in april zou het een jaar te koop gestaam hebben. En al die tijd kwam mijn ex de was bij mij doen omdat hij geen wasmachine had en we delen mijn auto nog. Pfff 1 juli hang ik de vlag uit hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...