Spring naar bijdragen

dinsdag 10 maart

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
antonia

FF hoe gaat het jou eigenlijk het AdB zijn af. Jij kwam hier maanden geleden binnen met de mededeling dat je 3 maanden niet wilde drinken die zijn inmiddels voorbij, weet je al wat je plannen nu zijn. Ik lees nooit iets over het gebruik van alcohol in je schrijven of je het moeilijk vind of dat het makkelijk gaat, ik ben zo maar benieuwd.

Dat klopt wel ja, schreef niet zo veel over mijn trek, ook omdat het niet zo duidelijk ligt voor mij. Ik sta nu inmiddels ruim 4 maanden droog, en ben van plan er zeker 6 van te maken. En dan maar zien wat dan handig/verstandig is. Het gaat me nu vrij goed af, maar zo'n akkefietje als met mijn ouwe kat hakt er wel in, en dan gaan er wel alarmbellen rinkelen...
Maar ik wil eerst mijn gezondheid verder verbeteren en dan kijken of ik het aankan om weer wat te drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ik heb lekker het laatste woord.
Wingchun, het was niet mijn bedoeling om je het rood voor ogen te doen zien, dat lijkt me ook niet passend bij een Witte Lelie. Maar voor iemand die zegt dat het hem niets kan schelen wat iemand over hem denkt ben je toch wel snel uit je tippeltjes geraakt.
Ik plaagde je maar hoor. Natuurlijk ook deels omdat ik denk, waar is die nou mee bezig. Maar dat hoef jij je toch niet aan te trekken? Mij kan het overigens verder niet zoveel schelen, dus ik hoop dat jij er ook geen oog minder om dicht doet.

En nu gaan we lekker maffen, snaveltjes toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ AlbertTientje...tsja, voel me ook steeds meer een paria een outcast zelfs...zit onderdak vast shaggies voor de avond te draaien en achter elkaar op te paffen. Roken, tsja het nut daarvan wordt daardoor wel steeds twijfelachtiger. Je wordt er daardoor wel steeds meer mee geconfronteerd waar dat nou moeten roken vandaan komt....volgens mij net zo'n oraal complexje als het drinken.
Hum en nou wordt het nog beter weer ook uiteindelijk....kun je weer buiten roken...wat een stom gedoe eigenlijk....krijg je nog meer het gevoel dat je letterlijk wat in-te-halen hebt :huh: Belacheloos....maar dat ballonnetje wil ik ook nog steeds niet doorprikken :P

Tapas, ben benieuwd hoe je de status van ADHD'er bevalt ;) Om even te relativeren doet me dat denken aan de spreuk 'ooit een normaal mens ontmoet en beviel het?' Hopelijk gaat het je goed :present:

Marjo...time out? Het ga je goed...effe met de beentjes ipv uit het koppie? Weet het niet hoor, maar lijkt me goed voor je. Al dat geforum meid...puh, is toch ook doodvermoeiend nietwaar? Toen ik je nog volgde kon ik je eigenlijk niet meer volgen, al die dialogen die je met jezelf aan het gaan was...
Hopelijk is dat de reden van je afwezigheid, het ga je goed ;rose:

Chips, nou lees ik over je ban...:o

Anjo, sterkte!

Kirky, wat een gedoe met die kl@teinstanties....voel je je zo onmachtig bij. De cursus heb je met succes afgerond? Heb je weer een rijbewijs...sorry, misschien stomme vraag.

Corinne bedankt voor de :rose:netjes :)

De nieuwe mensen maar even onder een noemer: succes en welkom! Ik heb veel aan het forum (gehad), vooral in de begintijd ;)

An en de andere stoprokers..uche uche, kei goed! Volhouden :present:

Trees....toch maar mooi die geniepigerd de baas gebleven. Pluimpje voor je zes weken droog :)

Wing, hou vast waar jij (echt) in geloofd, kan het niet anders voor jou zien of weten ;)

Pip, begrijp nu dat je een onderzoek moet ondergaan...tis dus wat meer dan een griepje. Sterkte meid..:present:

Ha, die Soothe :) In de Kalahari lijkt het me niet goed toeven...wil je een spa-appel aanraden, werkelijk een dorstlesser met ballen....uh, bubbels en prikkels bedoel ik natuurlijk :D

Zo, ben nu toch weer een beetje bij de les. Nog effe en ga ook de bedbugs opzoeken...bij de weg, het helpt wel als je je bed in de kou op het balkon zet...worden ze snotverkouden van en krijgen ze geen adem als ze je willen happen oftewel....bed opengooien en regelmatig luchten. Tis maar dat jullie het weten.
Ooh ja, en je moet minstens een keer in de week douchen en maandelijks je beddegoed verschonen :P
Tsss.....vroeger vonden ze dat genoeg...onze ouders zijn eigenlijk vieze stinkerds geweest besef ik nu :o
...komt er dat ook nog bij, bij mijn ongelukkige jeugd dan....wat erger is...ik wist tot aan mijn eerste vriendinnetje ook niet beter, gelukkig was dat op mijn veertiende :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, Soothe...ben een beetje jaloers op je taalgebruik. 'Nerder vleien' bijvoorbeeld...je bent met recht een man van de oude stempel, zie je zo voor me met een stempeltje in je hand achter het postloket...hum, ik ga maar eens nochstalgisch dromen....met schreiffouten weliswaar ;)
Over de goeie ouwe tijd, toen er nog geen kompjoeters waren en files en........zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo had eventjes een ban ivm met wat onduidelijkheid over IP-adressen en heeft inderdaad zelf gevraagd om die ban te verlengen met 2 weken, ... verplichte forumrust
ze kan wel meelezen maar niet reageren... oef..

dus dat is de status ;)

Tja Har, hoe bevalt die status? ik ben er nog niet uit en het voelt erg wisselend, aan de ene kant geloof ik het niet maar aan de andere kant vallen zaken wel heel erg op hun plek, het is allemaal wat verwarrend dus.
Vanaf volgende week experimenteren met medicatie, dan mag ik legaal aan de 'drugs'. Ik ben ontzettend benieuwd of het enig effect zal hebben. Dat zou heerlijk zijn maar hoop er nog niet te veel op want dan kan het alleen maar tegenvallen. Als het stimulerend gaat werken dan ben ik er snel genoeg klaar mee.. ;) vind mezelf al stimulerend genoeg

Ik ga ook slapen, morgen weer werken
fijne avond nog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Long time no write, zal ik maar zeggen. Maar ik zag nog net dat het woord tot me gericht werd, dus zal ik maar even laten weten dat het goed gaat met me. Nog steeds zo droog als de Sahara, op liters en liters 50/50 en koffie na. Ik ben nog steeds bezig te leren wat matigheid is, en ooit zal ik erachter komen! :wacko:

Verder heb ik buitengewoon weinig te melden, vandaar dus dat ik hier weinig meer te vinden ben. Nu ga ik met mijn lief de hondjes uitlaten, en lekker slapen. Welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ik kom nog even welterusten zeggen.

Ik ben zo trots als een .. aap of zo.
Alle drank hier goed doorstaan, kon me niks schelen.
De resten wil ik nu niet meer perse het huis uit hebben.

Jullie moesten me nu zien zitten/ liggen. Lekker cappucino en merci's erbij.
Even relaxen en bij komen van de enorme drukte.

Het niet roken gaat redelijk tot zeer goed.
Bij kwade momenten pak ik een nicotine kauwgum en dat werkt direct.
Daar ben ik wel een half uurtje zoet mee.
Ook eet ik deze dagen veel minder en ben volgens mij zelfs afgevallen.

Dit schrijf ik expres, omdat ik altijd maar denk dat je ziek en ellendig moet worden en je dik en rond gaat eten. Dat zijn allemaal van die ideeen die als een waarheid verkondigd worden.
Ik heb hier geleerd om het tegengestelde te denken en ga het daardoor ook doen.
Het lijkt wel een enorme grote truuk!

Welterusten luitjes, morgen weer een hele drukke dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...