Spring naar bijdragen

dinsdag 10 maart


Vie

Aanbevolen berichten

meld mij zonder bij te lezen
kan mij er niet toe brengen me eerst te verdiepen in alles wat er speelt
kraan in de keuken is weer gerepareerd
zit met een flinke ontsteking in de kleine gewrichtjes in mijn rechterhand
tikken links gaat helemaal waardeloos
alles gaat over ,de zon gaat weer schijnen
morgen nieuwe dag,nieuwe kansen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Trees, jouw "aktie' vandaag in de supermarkt overkomt mij ook regelmatig. Helaas lukt het me niet altijd om er weerstand aan te bieden, knap dat het je gelukt is!
Er is veel lief en leed momenteel op het forum, mij is niet duidelijk waarom Marjo aan ban heeft gekregen; ze lijkt mij nou niet echt het type om het te bont te maken hier.
Met mij gaat het goed, helaas af en toe nog wel 1 stap voorwaarts en 2 achteruit, maar dat ene stapje heb ik dan maar mooi weer genomen. Ga er nog steeds voor en doe met jullie mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, ik kom net thuis, dus weinig gelezen!
Ik was net bij mijn ex, bij mijn ouwe kat, proberen bloed af te nemen voor onderzoek. Dat is helaas niet gelukt, we hadden ook geen scheerapparaat, dus kon geen kaal plekje maken, en de kat was het al snel zat. Teken dat hij weer een stuk fitter is!
Maar nu moeten we het een keer op de praktijk doen.
Ex ging natuurlijk tegensputteren. Hij wist niet of hij dat wel wilde. Hij dacht dat je ook gewoon op de goeie gok pilletjes kon geven. Mijn bloeddruk steeg tot aan plafond!! Op hem in lopen praten. Hij begreep dus niet dat voor een goede dosering van de tabletten je de bloedwaardes moest weten. Tja, dat leek mij dus weer logisch. Nou, toen wilde hij uiteindelijk wél, nu nog een datum prikken....pffff....
Ondertussen ben ik weer helemaal opgefokt!
Oh ja, hij gaf hem ook nog eten op rantsoen, terwijl hij erg was afgevallen toen hij zo ziek was, net weer beetje bijgekomen. En met zo'n verhoogde schildklierfunctie gaat de stofwisseling erg snel en hebben ze veel energie nodig.
Hij viel aan als een wolf op mijn meegbrachte krachtvoer!!
Nu heb ik 'm zover dat hij 'm wat meer eten gaat geven...ppfff.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing, het is op geen enkele manier bedoeld als een aanval of zoiets. En een gebrek aan interesse al helemaal niet, anders zou ik er niet op in gaan. Ik probeer gewoon iets te begrijpen dat ik niet begrijp, Dus ja, dan pak ik er de feiten wel eens bij en het verleden, zoals je plannen toen waren, en hoe je nu bent.
Maar verder veroordeel ik je niet en vind dat iedereen haar/zijn eigen weg kan en moet gaan.
En nou schiet ik meteen in de lach want eerst schreef ik: "en dan pik ik de geiten..."

Kate, ik laat de brief even bezinken, dankjewel trouwens, maar ik denk dat ik er het beste aan doe om bij haar langs te gaan. Jeetje die vrouw is ook alweer bijna tachtig, voor je het weet kan het niet meer. Alleen al het feit dat ze met haar arthritis en slechte ogen die hele brief aan me heeft zitten schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja Kirky, we hadden het er al eerder over gehad natuurlijk, ik zou het eerst bij hem thuis proberen, en als dat niet zou lukken op de praktijk. En dan toch weer tegesputteren toen het vandaag niet lukte. De kat leefde toch weer, dus waarom bloedonderzoek? Maar hij is ook nogal anti-behandelen. Hij wist allang dat de schildklierwaardes in het bloed bekeken moesten worden. Hij doet ook niet zijn best om het te snappen. Hij wil gewoon eigenlijk niks. Dát stuit mijzo tegen de borst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
wingchun

Bako: er schijnt iets te zijn met Marjo en IP adressen ofzo.


Sinds een dag of drie.




Zo'n ontsteking is lastig.


Heb je antibioticum of iets dergelijks?



medicijnen tegen reumatische ontstekingen
helpen niet altijd
morfine preparaten doen het beter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk Trees, dat was een testje om te kijken of je wel echt helder was :P
Je hebt helemaal gelijk, het lijkt nu op zo'n spreuk van de klepel en de klok en iets hebben horen luiden of zoiets, haha.
Lekker dat je die gremlin vanmiddag te kakken hebt gezet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Trees

Die #@$%$^%drank!

Ga ik net boodschappen doen in de Jumbo, totaal geen trek, sta ik wel 10 minuten voor het drankenvak!

Vieux-cola, whisky-cola...En tot twee keer toe pak ik een fles wiskylikeur!

Teruggezet, weggelopen, weer terug, weer gepakt, en tot bijna bij de kassa gelopen...toen toch maar weer teruggelopen en teruggezet! Zal een leuke actie zijn geweest op de beveiligingscamera!

Mensen, wat een geniepeige vijand hebben we!

Afijn, ben dus zonder thuisgekomen, maar wel weer geschrokken! Bijna zes weken droog, zonder moeite, en dat in één keer bijna opgegeven!!
:huh:



Trees, wat goed dat je uiteindelijk geen drank mee hebt genomen!!! Echt heel sterkt van je!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lig ze Kate en geniet van het water. Ik heb een hele fles Spa naast me staan, vol bubbels, sprinkel sprankel helder fris!!! Dat heb ik nog niet afgeleerd, veel drinken. Maar dan wel zonder alc.

Fish, vond je het erg dat je ex weer gaat samenwonen?
Ik heb hier een kat met een spastisch colon, dat is ook een gedoe. Heb je ooit wel eens gehoord van een kat die niet kan k#kken? Nou, zo eentje heb ik dus. Paar weken terug een drama, hij kreeg een klisma (echt waar) en nu moet elke dag zijn buik worden gemasseerd. Dat vindt hij zo heerlijk dat hij de hele tijd bovenop mijn toetsenbord komt liggen met een eigenwijs gezicht, zo van, hee hallo, mijn buik weet je nog wel?
Ik zou het er niet bij laten zitten Fish, een dier heeft recht op behandeling. En als iemand dat weet ben jij het.
En trouwens sterkte met je verkoudheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, ik laat het er ook niet bij zitten. Maar het is alleen zo dat hoe harder ik stijger, hoe meer hij mijn zijn hakken in het zand gaat staan. Ik moet het dus proberen rustig te brengen, te adviseren ipv te dwingen en dan (NET DOEN ALSOF) hem zelf laten beslissen.
Ik ga hem wel snel bellen om een datum te prikken om langs te komen op de praktijk voor die bloedafname. ik overleg morgen even met M, de dierenarts die bij ons werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
kirky

maar er lopen nu zoveel zaken tegelijk die mijn aandacht vragen dat ik het gevoel krijg dat ik op mijn tandvlees loop , dus wel ff oppassen dat ik niet ga ...........

voorlopig geen trek , juist het tegenovergestelde dus dat is positief .


goed dat je alarmbellen gaan rinkelen, zorg voor ontspanning! mediatie of het forum ofzo...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vanochtend regende het
druppels glijden dan langs het raam naar beneden
is dit dan alles wat het leven een druppel water te bieden heeft
eerst opgelost in de atmosfeer en dan als druppel naar beneden vallen
verdampen en weer in de lucht opgenomen worden
is ons leven ook zo simpel,of heeft het voor ons meer in petto
volgens mij zitten wij op een ander spoor
de drank doet ons niet goed functioneren,maar wij hebben zelf de verantwoordelijkheid hier iets aan te veranderen.
wij hebben de mogelijkheid zelf te kiezen en zijn verantwoordelijk voor onze eigen keuzes
dus als je uit de neerwaardse spiraal van de alcohol wilt komen ,moet je zelf stappen ondernemen
verschuil je niet achter allerlei smoesjes,maar stop
lieg niet langer tegen je omgeving en vooral niet tegen je zelf,maar stop met drinken
geen smoes van minderen en afbouwen,stop
dit is de enige manier
dit is mijn mening en volgens mij de enige manier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kirky, het is nu juist zaak om helder te blijven, het gevaarlijkste moment is misschien wel als alles weer op rolletjes loopt en de rust weer komt!
dat was altijd mijn valkuil, erg veel moeite met een adrenaline-dip, tegenwoordig zit ik ze maar gewoon uit.

Wing, het klinkt goed, je bent bezig met de door mij zo gehate RRRen, Rust, Reinheid en Regelmaat.
Ik snap wel de weerstand tegen je afbouwschema's hier op het forum.... want jij drinkt dus nog ;) en wij 'mogen' niet meer. Misschien speelt er ook wat jaloezie mee, bij mij soms wel als ik het lees al zou ik niet meer willen drinken... maar toch...

ik ben mijn papieren aan het uitzoeken om morgen wat zaken af te handelen, en gelukkig heb ik alles na lang zoeken weer terug kunnen vinden gmrpff, kan er soms zo radeloos van worden.
Morgen dus doen! brengt ook weer rust!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...