Papillon Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Ik kom zo maar ff binnenvallen....Heb een erg vermoiende dag gehad met veel praten en denken over wat ik nu echt wil. Heb met mijn vriendin afgesproken dat ik niet meer wil dat ze me kan lesen op het forum. En ik begrijp nu ook beter waarom zij er opeens zoveel mooeite ermee had. In de eerste tijd praate ik enkel over mezelf hier. Maar ik heb ook berichte geplaatst die met mijn vriendin te maken hebben. En ze heeft me uitgelegd dat zij dat erg confronteerend vond. Ten eerste omdat zij dat een eenzijdige berichtgeving vind en omdat ze er zelf niets kan inbrengen. En met deze uitleg kon ik wel wat....Voor mezelf heb ik besloten dat ik het schrijven en lezen op het forum niet wil opgeven. Ik weet van mezelf dat ik me tekort zou doen als ik ervoor zou kiezen om alles in mijn eentje proberen te doen. Ik ken me beter en weet dat ik nog niet sterk genoeg ben om het zonder jullie steun op het forum te redden. Ik heb niet gedronken en ik heb nu al besloten dat ik dat morgen ook niet ga doen. Ben echt bekaf nu en ga slapen....Dankzij jullie steun kon ik deze beslissing nemen, jullie zijn kanjers!!!!Nochmaals bedankt voor alles.Groetjes PapillonOh, ik heb toch nog een vraag over het beaantwoorden van pb berichten. Heb vandaag geprobeert om een bericht te beaantwoorden en kon hem vervolgens in mijn eigen lijst teruglezen....Ik ben er nog steeds niet uit wat ik fout do maar wel koppig genoeg om erachter te komen...Wel terusten allemaalGroetjes Papillon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Oh sorry Safi zo was het helemaal niet bedoeld he!Ik ben gewoon gewend om 40+ uur per week dat soort werk te doen en door te douwen.Ik word daar niet hyper van (want daar ging het gesprek over).Fout voorbeeld, okee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Fijn dat je niet reageert Waterik ben weer weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Duhuh, ik zat te typen... niet zo aangebrand svp Safi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Neeltjemaria Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Goedenavond voor iedereen,Moet er nog even inkomen.Maar ik ben wel blij hier te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Ach Water, wat ga je goed, toen je hier kwam was je een druppeltje ( sorry Druppel) je zei weinig, wilde amper reageren. WE moesten je de woorden uit je mond halen en nu, nu ben je een vloedgolf.( van woorden , maar ook van water)Hoe kan een mens groeien, hoe kan een mens ontplooien. Ik denk door in jezelf je te geloven. Water, jij bent mijn voorbeeld, echt waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 hoi Neeltje, zo te zien kom je er al aardig in;) fijn dat je je hier gemeld hebt en ik hoop dat je er heeeel veeeeel baat bij zult hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 hoi sneeuwwitje geweldig je weer even te zien, gaat het goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Hallo NeeltjeMaria, welkom! Snowy, er zijn betere voorbeelden dan ik hoor... maar dankjewel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Hoi allemaal,Heb een aanval van onbestendige gevoelens. Al van een uur of vier. Zo een gevoel van 'is dit het nou?'. Zegt dat wat ex-rokers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Hai Albert, met mij gaat het redelijk goed en met jou? Jongen ik moet er weer helemaal inkomen. Ik weet niet meer wat er allemaal gebeurd is en dat is best moeilijk. Ik snap nu ook hoe nieuwelingen zich voelen om "ertussen"te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Is het hek van de dam bij Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Waarvan word ik rustig, op een moment dat ik hyper ben?Tjee, dat vind ik nou een goede vraag, één om even bij stil te willen staan.Onrust bouwt zich bij mij geleidelijk op, vaak zonder dat ik het in de gaten heb. En ineens realiseer ik me dat het er is, en niet zo'n beetje ook! Soms ken ik de oorzaak, vaak ook niet en is er slechts de onrust. Als ik wist hoe ik het kan voorkomen, of hoe het snel over gaat, zou ik er niet zoveel last van hebben.Wat me wel helpt is een rustpunt zoeken. Als het kan trek ik me uit een situatie terug, zoek even een rustige omgeving op om tot mezelf te komen. Als dat niet kan probeer ik een rustpunt in mezelf te vinden, een soort terugtrekken in mezelf. De ene keer lukt dat beter dan de andere.Sinds ik niet meer drink (want daarvóór loste ik het altijd op met een glas) heb ik ontdekt dat dat zoeken van een rustpunt steeds beter lukt, en dat die gigantische onrust ook weer wegzakt. Eigenlijk is het zoals Water zei: accepteren dat het er is en rustig uitzitten. Hoe meer ik me erop concentreer en het probeer te bevechten, des te onrustiger word ik. Acceptatie en de aandacht op iets anders richten werkt voor mij het beste.Wat me nog lang geen rustig persoon maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Water, nou niet troebel doen. Ik vind je gewoon een kanjer. Er zijn vast betere kanjers en die kan ik me ook wel bedenken, zeer veel zelfs, maar jij bent er echt een van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Snowy, je bent er al "tussen" gewoon lekker blijven schrijven, en vragen wat je vragen wilt en zeggen wat je zeggen wilt, wij reageren wel hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 quote: Originally posted by: FishermansFriendIs het hek van de dam bij Wing? Ik heb geen idee Fish, ik heb het maar half mee gekregen.Ben jij rustiger nu? en heb je eens goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Ja Anna mooi geschreven:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Dhendro hoe is het weer bij jullie? `t moet wel het mooiste weer van de wereld zijn want hier is het K.......rampachtig.en ik heb lekker boerenkool gegeten;) hebben ze dat ook niet in de vriezer ergens bij jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Ik kwam even piepen, want ik heb hier nog de nodige problemen.Mijn man heeft gesolliciteerd en moet morgen voor het tweede gesprek. Is dit een goed teken? Hij is namelijk zelfstandig ondernemer geweest en heeft geen recht op ww. Het is een functie als nachtportier voor gemiddeld 2 nachten per week in een hotel.Ja je moet wat, we hebben nu helemaal geen inkomen van hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 ik ben weer met mezelf aan de praat zie ik;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Snowy, tweede gesprek is positief hoor als ze het niks vinden had hij al een briefje thuis gehad met we vinden U niet de juiste kandidaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 AR: de boerenkool was toch niet lekker he; grrrgriigraagrrrrommmm. Ik ga maar niet vertellen welke andere 100 dingen ik hier nog mis, krijg ik daar de rest van m'n forumleven geplaag over. Ik vind die berichten van Marjo net bloemen, soms in knop, soms stralend open.Bedankt voor de antwoorden over: hoe zeg ik nee tegen een borrel; daar kan ik wel wat mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 He, Marion, Kom je weer gewoon elke dag meeschrijven? Dat is goed voor jou en voor mij.Anna, Ik ga zoals ik ga met ups en downs. Eens .... En daar hou ik me maar aan vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Ik ga afsluiten, want mijn hond jankt ( ja ik, heb Bikkel nog ,een kruising labrador/appenzeller van bijna 3jaar)Misschien kom ik straks terug en anders tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Papillon , mijn partner schrijft over mij, ik schrijf en praat over haar.Ik weet dat zij mij nooit moedwillig zal beschadigen.Dat is wederzijds.Een kwestie van vertrouwen.Heel in het begin had zij moeite met berichten van mij vooral aan vrouwelijk schoon.Tikkeltje jaloers misschien.Maar inmiddels weet zij dat ik in berichten nooit laat doorschemeren dat ik meer wil dan alleen maar ervaringen delen.Verder is hier alles bespreekbaar.Niet altijd want ik bespreek ook weleens een probleem eerst met een derde om te voorkomen dat ik haar onnodig kwets.Als het onderwerp bv te beladen is om samen te bespreken.Of omdat oudzeer aan de oppervlakte komt.Eenmaal de juiste woorden gevonden is de lucht weer snel geklaard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden