druppeltje Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Geplaatst 26 maart 2009 Ja Bam dat doet pijn, das dubbele rouw maar gelukkig doe je het beter als ik en dat vind ik knap van je, echt waar.Toen mijn man overleed greep ik juist naar de fles en ben druppeltje geworden want kon er niet mee omgaan. Jij wel, jij bent flinker als ik. Ja ik begrijp je gevoel, het nooit meer......... en dat doet zo'n AU.
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Geplaatst 26 maart 2009 BamBam, sterkte:heart::present::present:
Mai Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Geplaatst 26 maart 2009 Bam, ik vind het mooi dat je zo om haar mag rouwenvan jezelf, dat is wat het is. Wees dankbaar dat je het hebt!Je bent een kanjer dit zonder drank te ondergaan.Een vette knuffel famke {{{{{}}}}}
An Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Geplaatst 26 maart 2009 Bambam: (((((((()))))))))))))) een dikke knuffel voor je.
Vie Geplaatst 26 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst 26 maart 2009 Zelf heb ik twee mensen verloren met wie ik elke dag nog wel zou willen praten, omdat niemand anders hun rol kan invullen.De eerste is mijn moeder en de tweede is mijn beste vriend F. die zich heeft doodgedronken.Het is een onbegrijpelijke pijn dat die mensen er niet meer zijn. Juist die mensen met wie je van die speciale dingetjes had die niemand anders snapt. Dat met die salade, BamBam, dat was meteen een pats-gevoel. Ja, dat kan je gewoon met niemand anders bespreken. Omdat alleen zij die salade zo maakte.Maar goed, voor mij is dit behoorlijk emotioneel en daar moet ik een beetje mee uitkijken.
BamBam Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Geplaatst 26 maart 2009 Dank jullie wel, lieve schatten. Toch fijn he zo'n forum:present:
Mai Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Geplaatst 26 maart 2009 Klaas zijn emotie naar mijbetrof een schilderijIk mag het meeHet betekent veel voor hemHet is een gitarist in blauwIk denk dat ik het maar aanneemuit respecten als herinneringEn ik hoop dat hij na mij, leertwant dat gun ik hem echt.tsja
Vie Geplaatst 26 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst 26 maart 2009 Marjo, als jij het schilderij maar mooi vindt. Je bent me iets te cryptisch de laatste tijd, je hoeft niet altijd gedichten te schrijven hoor. Maar wat je wil....Ik ga er even uit.
Otje Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Geplaatst 26 maart 2009 Inderdaad zeg, zal ik het eens testen ? quote: Originally posted by: marjoWoman, wat zou er dan gebeuren als je ook nog niet roken aangeeft?
Otje Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Geplaatst 26 maart 2009 Dhendro ik zeg het volgende:Nee doe maar even niet, ik ben voor onbepaalde tijd gestopt met het drinken van alcohol want het werd een beetje te gezellig. En dat bevalt me eigenlijk prima zo.....! quote: Originally posted by: dhendroGisteren wel 10 x gezegd: nee, sorry dank je. Ik zit me nu af te vragen; waarom zeg ik eigenlijk sorry??? Hoe zeggen jullie: nee, als je een borrel wordt aangeboden?
Mai Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Geplaatst 26 maart 2009 Vie, dat vind ikHet voert te ver omhier verder over uit te wijdenIk vind het niet zo cryptischNou ja, weet je wat.Ik leg het wel uit.Lag net op de bankde hyper eronder te krijgenAdem in enzoMuziekjeKlaas komt thuisOnrustGeaggiteert Ik dacht dat is hetHij vind het eng om te voelenverbergt het door druk te doenIk word daar nerveus vanen begreep plots wat meerAanraken is de topEmotie ontkentbestaat het nietDus: muziek is emotieMaar ook nooit vanuit rustDat zag ik allemaalen ik denk: Stik!Dat was héél belangrijk van dat schilderij....
Kaia Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Geplaatst 26 maart 2009 Dan vallen er in ieder geval heel wat gele vingertoppen, bruine tanden, asbaklucht-als-je-je-neus-er-in-stopt-nekken, irritant terugkerende kuchjes, sneue afhankelijke mietjes enz. af
Otje Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Geplaatst 26 maart 2009 Zo even een nieuwe test gedaan op de datingsite:Roken en drinken= 19.341 matchesNiet drinken, roken maakt niet uit= 1504 matchesNiet drinken en niet roken= 1016 matches
Mai Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Geplaatst 26 maart 2009 Sjips! Ik snap het al Vie!Jij beredeneert het puur zakelijkVoor mij is alles gevoelAlles.
Mai Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Geplaatst 26 maart 2009 Klaas beredeneert ook alles zakelijkDat is het verschil. ik kan er niet mee omgaan.Mijn probleem
Mai Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Geplaatst 26 maart 2009 Ik ga er ook uithet kost me teveel energie allemaal
An Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Geplaatst 26 maart 2009 quote: Originally posted by: Kaia...................................... er tegenop zien is vele malen erger dan het daadwerkelijk laten, stoppen is slechts één 'nee' van je vandaan, vandaaruit gaat het treintje lopen... Jemig Kaia... dat zeg je even heeeeeeeeeeeeeeeel sterk.Hoe vaak ik tegen iets aan hik,hoe vaak ik enorme spoken zie!Meestal valt het enorm mee en nog vaker...geniet ik van de dingen door het te doen of te laten!!!!!
Otje Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Geplaatst 26 maart 2009 Vraagje,Hoe doen jullie dat.Kom net van een lang (twee uur) buiten spelen/trainen in de regen en wind met doggy.Ben dus lekker rozig en doorgewaaid.Heb zin om even te chillen, maar als ik nu op de bank ga tevee kijken of lezen, weet ik zeker dat ik in slaap val. Met alle gevolgen van dien, namelijk vannacht weer wakker enz. Wat anders te doen om te ontspannen ?????Vroegah had ik mezelf met drie koppen koffie door mn moeheid heen geworsteld, maar dat wil ik niet meer.Hoe toch uitrusten maar niet in slaap vallen ........
An Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Geplaatst 26 maart 2009 quote: Originally posted by: KaiaMarjo je hebt wel gelijk maar ik vind jouw ondertekst wel kantje boord hoor... doet me denken aan wat de Paus onlangs zei Ja ajaaaaaajajajaaaaaaaaaaaa!!!!!!Marjo: leg je nader uit
An Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Geplaatst 26 maart 2009 Ah Marjo: ik hobbel erachter aan, ik zie net pas dat je er moe aan bent.Rustig aan hoor. Mannen ............. brrrrr............ kan heel vermoeiend zijn.Laat je niet gek maken.
BamBam Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Geplaatst 26 maart 2009 Goed zo Woman. Je wilt al die zuipschuiten en stinkbekken toch ook helemaal niet:huh:
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden