Soothe Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Fisher, geef het antwoord zelf maar. Wat lijkt jou het beste? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 quote: Originally posted by: wingchunFish, ik ben zevenendertig. Jonkie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 quote: Originally posted by: SootheFisher, geef het antwoord zelf maar. Wat lijkt jou het beste? Vandaag lijkt het mij zeker het beste om NIET te drinken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Goed idee, ik doe mee Fisher. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Ik heb dus al wel weer een literbakkie ijs op.....:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Ikzelf 63? Ja, zoiets. De ene dag wat jonger dan de andere dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Er zijn 14 gebruikers ingelogd, waarvan de meeste niet gebruiken, dus het wordt een ware happening! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Maar misschien beter een liter ijs dan een liter drank..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Huh, gebruikers die niet gebruiken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Ha, een happening! Het lijkt wel de jaren zestig! Ja dat hebben wij oudjes als kinderen nog meegamaakt.FF, ik zit toch iedere keer weer met pure verwondering te lezen hoe jij die literbakken ijs weg krijgt.Doe je dat echt? Een hele literbak? Dij je dan niet naar alle kanten uit en word je dan niet misselijk?Drinken l;ijkt me vandaag geen optie. Nuchter gebeuren er veel echtere dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Vie tegen jou principes in kunnen pb's wel werken. Was er dankbaar voor en vond het heel moedig van je om die stap te nemen. Wilde je gisteren filiciteren maar wist niet hoe je zou reageren omdat je vroeg je te negeren maar je gaf me een lieve pb waar ik erg blij mee was. Ik vroeg om je hand en die gaf je me dus laten we samen de anderen die hand ook geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Oh ja FF, ik wilde je nog vragen hoe het met die kat van je ex is afgelopen, die last van zijn nieren had.En trouwens, waarom kook je niet gewoon wat lekkers voor jezelf, groente enzo. Daar ga je je toch beter van voelen dan literbakken ijs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Ha Druppeltje, ik voelde je hand zojuist. (Beetje klein handje? Maar wel stevig en krachtig.) Ben heel blij en opgelucht.Wij komen er samen wel uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Hoi Darjeeling, ik hoop dat je nog wat van je positieve ochtendgevoel hebt kunnen behouden. Fijne gedachten over je overleden moeder, 3 maanden van die drank af en zin om voor een jaar te gaan; das lekker wakker worden toch.Ik wil diegenen die mij opbouwende kritiek hebben gegeven gisteren/vannacht bedanken. Altijd weer leerzaam. De mensen met niet opbouwende kritiek; weet ik veel zoek het lekker zelf ff uit.Slopende eerste werkdag vandaag maar wel blij dat het werk weer begonnen is; het wordt een spannend jaar. We hebben een eigen bedrijf in de toeristenbranche, dus inkomen is afhankelijk van klandizie.Mmm bord spaghetti leegeten en bijlezen lukt wel, bord leegeten en typen wat minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Water klasse, al twee jaar dag per dag! Goed idee om daar nog maar even mee door te gaan. Omdat het dit keer geen heel draadje was, heb ik daarnet bijgelezen wat er gepost is sinds ik vanmiddag uitlogde. Maar ik ben te moe om alles wat iedereen zei te onthouden, en op iedereen te reageren. Mijn makke, zodra ik hier weer even ben voel ik me schuldig dat ik niet in staat ben iedereen evenveel aandacht te schenken.Vandaag dus weer niet alles gedaan wat ik eigenlijk wilde doen, ik wist het vanmorgen eigenlijk al. Na de boodschappen, stofzuigen en wassen was het alweer tijd voor het rondje met het hondje, en daarna om eten te koken. De ramen zijn dus nog steeds vies, en de tuin een puinhoop.Wel heb ik geleerd naar de positieve kanten van zo'n dag als vandaag te kijken. Want hé, er zijn 3 wassen gedraaid én buiten gedroogd, er is weer eten en drinken in huis, een verse en gezonde maaltijd gekookt en de rondvliegende hondenharen weer tot een draaglijk niveau teruggebracht.Caro, fijn dat je in het AC zo goed geholpen bent. Succes met de verzekering en je nieuwe hoortoestel.Wingchun, wat leuk dat je zo goed met je neefje overweg kunt. Je zus boft maar met zo'n oppas!Gem, bedankt voor de felicitaties en tot ziens.Corinne, ook al zo'n verstopster? Voor mij is het ook de kunst een balans te vinden tussen mezelf verstoppen of mezelf kwijt te raken in het sociale gebeuren. Evenwicht!Vie, ik weet niet precies in hoeverre je iets had aan mijn bericht van vanmiddag. Ik gaf iets van mezelf bloot, omdat anderen die stoppen met drinken en/of gestopt willen blijven daar misschien iets aan hebben. Wat ik hier vaak lees bij mensen die een paar weken niet drinken, is een soort teleurstelling, en gevoel van "is dit het nou?" Stoppen met drinken lost niet alle problemen op, en soms duiken oud zeer en oude handicaps weer op die je in de jaren van verdoving bijna vergeten was. Zo was het in ieder geval bij mij. En soms is dat verdraaid moeilijk! Die mensen wil ik graag duidelijk maken dat het wél te doen is, en dat er wel degelijk winst te behalen valt!Het is zoals BamBam ook al zei, als je niet meer wil drinken is het zaak andere manieren te vinden om met problemen om te gaan. En als je daarmee actief aan de slag gaat blijkt niet elk probleem persé een probleem te zijn, en blijkt het mogelijk om gewoon verder te leven, ook bij tegenslag.En nu ga ik even relaxen! Een fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 AR wat jammer dat het vandaag niet ging, mo. nieuwe dag nieuw begin!Ik voelde me vandaag ziek, misselijk en toch trek en vervelende buik.Jammer want ik had goede voornemens waar niet veel van terecht kwam, het komt in ieder geval niet van alc. ,mischien mo. beter.Nu neem ik een lekker bad en dan naar bed.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 O ja, toch weer iets vergeten.Sneeuwwitje, ik ben blij te lezen dat je het advies van Annazorg, dat achteraf toch niet helemaal zo bedoeld was, niet hebt opgevolgd. Vier droge dagen is een goede start!En natuurlijk wil je hulp vóór je het weer moeilijk krijgt, en naar die fles wil grijpen. Ik wens je heel veel kracht om het ook dan vol te houden. Je weet dat je hier altijd terecht kunt, als het moeilijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 quote: Originally posted by: VieOh ja FF, ik wilde je nog vragen hoe het met die kat van je ex is afgelopen, die last van zijn nieren had. En trouwens, waarom kook je niet gewoon wat lekkers voor jezelf, groente enzo. Daar ga je je toch beter van voelen dan literbakken ijs? ja, die kat! Die is bij ons op de praktijk gekomen na veel gepraat, bloed afgenomen en inderdaad veel te hoge schildklierwaardes. De kat wordt behandeld met tabletjes die de kat gewoon door lekker blikvoer opeet. heb ook meteen een goeie ontworming meegegeven! Het gaat nu erg goed met de kat!Ik heb ook voor mezelf gekookt en heb ook een heel zakje doperwten op (van 450 gram). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Water, je doet je naam eer aan: 2 jaar nuchter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Anna,Wat kun jij dingen toch krachtig en bondig omschrijven."Voor mij is het ook de kunst een balans te vinden tussen mezelf verstoppen of mezelf kwijt te raken in het sociale gebeuren. Evenwicht!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 wat is het ineens al laat! moet zo al weer naar buiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Rudy, ik was gisteren niet in staat om iets zinnigs tegen je te zeggen. Ik vind het triest wat je te horen hebt gekregen na je onderzoek. Ik wens je toe dat je er strijdbaar voor kan gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 hoidiehoi allemaal!!ik knal er even tussen en heb niets gelezen, bij voorbaat mijn excuus als ik iemand passeer of als er crisis is..wilde even snel laten weten hoe het gaat.....hier gaat het lekker slecht, nee geen trek in wat dan ook maar qua gevoel is het allemaal niet zo denderend. ben druk bezig met mijzelf, leer heel veel over mijzelf maar naar de wereld toe, ik weet het niet, maar ik heb het gevoel of ik op de maan woon, geen gesprekspartners en die astronauten die af en toe voorbij komen... tja die begrijp ik niet.wilde alleen even zeggen dat ik nog steeds rondhang hier.maar actief met het forum bezig zijn, dat wil op dit moment niet lukken.iedereen een knuf van mij!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Tijd voor de laatste ronde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden