BamBam Geplaatst 3 april 2009 Rapport Geplaatst 3 april 2009 We hebben dit natuurlijk al es eerder gedaan hiero. Was ook eeb verhaal van iemand die dronken met de auto aan het rijden was. Op een gegeven moment auto's voor haar. Zij wachten, wachten, wachten....bleek ze achter een rij geparkeerde auto's te staan wachten. Gillen vd lach.Allemaal triest natuurlijk maar jaHeb tijdens mn laatste kerstzuip met mn zus allerlei boden van makelaars die bij mensen in de tuin stonden omgeduwd. Mn broer en andere zus maar lachen en er achteraan lopen. Was wel blij dat ze erbij waren want alleen was ik niet thuis gekomen, zo dronken was ik. Ja, ook weer aan de BB gezeten. Goh zei mn vader de volgende dag...allemaal borden omgeduwd, welke etter zou dat nou gedaan hebben:huh:
BamBam Geplaatst 3 april 2009 Rapport Geplaatst 3 april 2009 Huilen doe ik ook. En dat is goed. Gister uren gehuild van verdriet. Het is zoals het is en het mag er zijn. Voelt goed en lucht op.Marjo, hier een heldere hemel, groet de sterren van me.Lieve mensen, ik ga opslomen en zo naar bed. Hasta la vista, see u later.
Vie Geplaatst 3 april 2009 Rapport Geplaatst 3 april 2009 De laatste paar bladzijden heb ik in het geheel niet zo goed begrepen. Maar dat geeft niet.Change het lijkt me heel erg voor jou als je drie uur moet reizen om je moeder te bezoeken. Je zegt dat je een erg goede band met haar hebt. Kun je haar niet dagelijks mailen? Ook in ziekenhuizen kan je een laptop krijgen en een internetverbinding. En in ieder geval een telefoonaansluiting. Maar misschien is ze thuis? Dat begreep ik niet helemaal.Het hyperige over dates vind ik wat irritant (en dat ligt heus aan mij) omdat je niet alleen met jezelf te maken hebt, maar ook met een ander die misschien ook wel haar of zijn ziel een beetje bloot legt. Ik zou daar serieuzer mee omgaan.En verder gaat het hier vandaag best goed. Heel klein beetje trek aan vergetelheid, maar niet te erg.Raar dat dat gevoel zo lang kan blijven hangen.
An Geplaatst 3 april 2009 Rapport Geplaatst 3 april 2009 Bambam: whahahahahahaaaaaaa!!! Die van die autos had ik nog niet gehoord hoor hahahaha.Ja die kerstzuip, hemel, ja errugggggg..........Mijn laatste ervaringen zijn zoooooo stupide. De volgende dag in de auto en dan met je (nieuwe) auto geen normale bochten kunnen maken. Op een of andere manier elk muurtje raken, kraken. Auw.De volgende dag he (was voordat ik op het forum kwam) Nou Druppeltje: leuk hoor, de opoe van het forum, ik ben nog lang geen opoe. Jemig het wordt steeds spannender hier. Maar goed. Een droge opoe dan, hahaha, geen tena lady.Marjo: klinkt goed, lekker slapen meid.
tasseke Geplaatst 3 april 2009 Rapport Geplaatst 3 april 2009 corinne,dank je, het doet mij op aarde belanden en mij te herinneren dat het belangrijktse is dat je eerst van jezelf moet houden.
An Geplaatst 3 april 2009 Rapport Geplaatst 3 april 2009 quote: Originally posted by: BamBamHuilen doe ik ook. En dat is goed. Gister uren gehuild van verdriet. Het is zoals het is en het mag er zijn. Voelt goed en lucht op. Marjo, hier een heldere hemel, groet de sterren van me. Lieve mensen, ik ga opslomen en zo naar bed. Hasta la vista, see u later. Bay bay
tasseke Geplaatst 3 april 2009 Rapport Geplaatst 3 april 2009 Dames,wat auto'ss betreft, ik haak even af..... ik snap nog steeds niet hoe ik met zo een klein autootje een lantaarnpaal omver heb kunnen rijden, had vast al schade ik ben nog steeds de puinhoop aan het opruimen....maar ach, dat was de bedoeling niet, iedereen heeft zijn rot ervaringen....... maar toch sommige zijn echte hilarischB)
tasseke Geplaatst 3 april 2009 Rapport Geplaatst 3 april 2009 Ik stop even!!dochterlief is thuisgekomen van het werk en wil even een modeshow geven van haar nieuwe bedrijfs outfit!!!!!ben straks weer terug!
tasseke Geplaatst 3 april 2009 Rapport Geplaatst 3 april 2009 Zie je wel!!ik ben niet gek!, ik ga direct even naar de gemeente-site voor een klachtenformulier!!!
Vie Geplaatst 3 april 2009 Rapport Geplaatst 3 april 2009 Haha, nee, ik vind het hier niet vanavond. Maar ik blijf wel droog hoor. Je kan het zomaar hebben dat je even niet de aansluiting vindt. Komt wel weer!Maar wel veel plezier gewenst. En morgen weer fris op.
CPAS Geplaatst 3 april 2009 Rapport Geplaatst 3 april 2009 BamBam,Soms moeten botten opnieuw gebroken worden omdat ze verkeerd aan mekaar gegroeid zijn. Bedankt.Wat is BB?
druppeltje Geplaatst 3 april 2009 Rapport Geplaatst 3 april 2009 Spud maak je niet druk. Wie is er normaal hier of denkt het te zijn hahaha. Oeps gevoelig onderwerp, vooral voor mezelf.
CPAS Geplaatst 3 april 2009 Rapport Geplaatst 3 april 2009 Spud,Dat zou echt van de zotte zijn: jezelf belonen met een borrel omdat je van de drank bent afgebleven.Dat is in ieder geval niet normaal.Dus maar goed dat je dat niet gedaan hebt. Je gaat die peuk toch niet opsteken!
An Geplaatst 3 april 2009 Rapport Geplaatst 3 april 2009 Karinneke, ja rot dat je nu nog boos wordt, maar wij zijn al boos geweest.Het was een vervelende toestand. Van de andere kant alle betrokkenen hebben zich goed uitgesproken.Dus dat was al heel wat. Is niet de eerste keer natuurlijk en we leren er wel weer van .
CPAS Geplaatst 3 april 2009 Rapport Geplaatst 3 april 2009 Spud,Nu heb ik me toch een partij zin om met de gremlinmepper op jou te kloppen.Maar ik ben niet gewelddadig.
CPAS Geplaatst 3 april 2009 Rapport Geplaatst 3 april 2009 Spud,Je vervangt alleen het een door het ander. Je moet (lelijk woord) helemaal anders gaan doen en vooral ook anders denken.Misschien zou de internettherapie van veel nut kunnen zijn voor jou. Je wordt door de internettherapeut niet geoordeeld of veroordeeld, je wordt echt geholpen. En de technieken die je leert, kun je ook op andere terreinen van je leven inzetten.En sorry, hoor, ik wou Gizmo niet aanvallen. Gizmo is een lieverd.
An Geplaatst 3 april 2009 Rapport Geplaatst 3 april 2009 Ik ga naar bed. Heb me hier vanavond heerlijk kunnen uitleven. Geeft me een zeldzaam goed gevoel en ik steven naar een maand rookvrij toe.Corinne heeft haar maand te pakken.... knap hoor.. mijn grote voorbeeld en aanstuurder.Maar mensen.... wat valt dat allemaal tegen.Maar inderdaad alles wat ik hier bij Tactus heb geleed pas ik weer helemaal opnieuw toe.Het vele roken kwam in plaats van het drinken. Nu het roken daarvoor niet in de plaats komt, ben ik dus op weg om weer andere vlakken van mijn leven aan te pakken. Wie weet wordt het nog eens wat.Succes allemaal en Spud, je hebt die ene peuk wel weggegooid he. Drie dagen is al een heel end hoor.doei doei.
anjo Geplaatst 3 april 2009 Rapport Geplaatst 3 april 2009 Ook jolig, zit ik mij ongans te typen donderd mijn computer uit:huh:Enfin, ik heb een heerlijke avond gehad. Niet veel gelachen maar wat is het heerlijk als iemand tegen je zegt dat mijn grootste probleem mijn lief/zachtheid is. Geen buts or ifs, jij bent gewoon te lief. Punt.Gezien hij ook een alcoholprobleem had hebben we het over drinken niet gehad. Was ook niet nodig deze keer. Ik weet dat het voor sommige mensen normaal is dat als je iets zegt dat het dan serious wordt genomen.In mijn familie gebeurd dat niet, alles wordt altijd van de tafel geveegd. Nu kon ik zeggen dat ik het helemaal met haar eens was en dat huiselijk geweld een no no was maar dat de moeder in mij mijn kind niet naar de gevangenis kon sturen. En dat ze dat dan respecteren.Ook zo iets, ik heb aan mijn familie gevraagd of ze een oude fiets hadden voor mij omdat die van mij gestolen is. Ik weet dat er tig oude fietsen in de schuur staan. Vanavond kwam het ter sprake en ik heb een fiets. Met nadruk, IK heb een fiets. Het wordt geen hoertje van de familie.Wat ben ik toch een rund om mij juist te isoleren van de mensen die duidelijk wel om mij geven. Mijn vrienden. Die tegen mij zeggen, je hebt rotjaren achter je. Je bent totaal oververmoeid maar wij hebben je ook gezien toen je nog niet leeggezogen was. Vechtend voor je meiden, een lieve moeder voor je zoonen keigoed in je werk. Wat had ik dat even nodig. mijn moeder zou zeggen ze praten je naar de bek. Ik denk het niet want ze zeggen ook dingen die niet fijn zijn om te horen.Mijn zoon heeft mijn slaapkamer vernietigd, volgens mij staat er nog wat latex in de schuur. Er staat ook nog verf voor de trap en het raamkozijn. Morgen ga ik mijn kamer opknappen, het was mijn veilige plek en dat wordt het weer. Deze verdieping is van mij, als ik er een slot op kon zetten dan deed ik het.Ik heb weer allerlei ideeen. Ik wil een moodbord bij mijn bureau. Plaatjes die ik mooi vind, foto's, schrijfsels.Ik ben deze week begonnen met contacten te leggen met vrienden. Ik heb er niet veel meer. Nee, niet door de drank, de man met de sikkel. Ergens is dat ook eng. Ik geloof dat de mensen waar ik vanavond was wel gelijk hebben. Ik houd erg veel van mijn vrienden en veel zijn er niet meer. Bizar, allemaal zo jong. Het kan hen ook overkomen maar angst zou niet de raadmeester moeten zijn.Ik zal mijn pijn een plaatsje moeten geven en langzaam weer moeten beginnen met de wederopbouw.Ik heb vandaag de bemoeizuchtigen gebeld en dat deze situatie niet langer kan. Hopelijk kunnen zij iets doen.Ik kies nu voor mijzelf.
Trees Geplaatst 3 april 2009 Rapport Geplaatst 3 april 2009 Hoi mensen!Even inloggen om goeienacht te zeggen!Fijn, alle ingelogden zijn me lief!Alleen Stopperd, welkom! Ik begrijp je kritiek op iemand, of op mensen van het forum, maar ik vind dat je dan ook de eerlijkheid moet hebben om ook mee te leven, en ons mee te laten leven met jou.Met andere woorden: het is hier vaak goed toeven, soms wat minder, maar we hebben allemaal hetzelfde probleem: drank!En nu ben jij al 13 weken droog, heel goed!Misschien kan jouw input hier anderen helpen!
druppeltje Geplaatst 3 april 2009 Rapport Geplaatst 3 april 2009 Kiijk je uit Spud want elk mens heeft altijd iets bie over zich dus voor je het weer zit ik in jou nek hahaha. Krabbelt drup je achter je oren, houd nog steeds van je en wacht af.Bedtime voor die kleine hier, nee doggy bedoel ik hahaha
anjo Geplaatst 3 april 2009 Rapport Geplaatst 3 april 2009 Lieve Stopperd,Ik ben het niet met je eens. Safi is een prachtmeid en dat is Pippi ook. Pippi kan zo nu en dan direct te zijn en probeerde zij het wat bot, Safi te wijzen op een andere kant van het bekijken. Ik weet dat ze de neiging heeft om dingen nogal rap voor zijn raap te zeggen maar ik ben er van overtuigt dat ze het niet slecht meende. Het kwam er gewoon wat ongelukkig uit.Schreef zij iets dat niet waar was? Safi is een meid die keihard knokt. Ik ben ervan overtuigt dat zij uiteindelijk op haar pootjes terecht komt.Stopperd, zo elke drie weken staat het forum op tilt. Het is net het echte leven. Over het algemeen zijn we gekweste mensen. In dit geval is Pippi net zo gekwetst als Safi.Acceptatie is het woord, ieder mens heeft zo zijn kuren. Maar ik ben hier nu 4 jaar en heb nog maar een keer en akelige pb gehad. Zo kan het dus ook. En nee ik ben niet een meegaand type en ook ik kan flink van leer trekken.Pippi, zit nu in een vervelende situatie, het is niet niets wat er met haar gebeurd. Ik geloof nog steeds niet dat zij Safi wilde beledigen.IK zou zeggen probeer het eens. Het is veiliger dan je denkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden