Spring naar bijdragen

Vrijdag 3 april


diane

Aanbevolen berichten

Tasseke laat je niet uit het veld slaan want voor je het weet heb je allerlei medailles als mislukkeling. Ik wil ook graag een medaille maar dan omdat ik zo sterk ben dus werk aan de winkel hier met ons allen zodat we straks in het bejaardenhuis kunnen praten over weet je nog die alcie tijd? Waarschijnlijk weet ik dat dan niet meer maja als we er maar bij zijn en niemand mijn inco pikt hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Precies !!!:rose:

quote:


Originally posted by: marieke44
Woman: zo is het, stel je voor: vreselijk mooi weer en dan een kater, daar moet je toch niet aan denken?

heb het altijd zo jammer gevonden, dan lag ik weer de hele dag bij te komen en dan van dat mooie weeer.

Dat doen we gewoon niet.


q]
Link naar opmerking
Deel via andere websites

drup

ik mag dan als een plankje eruit zien maar ik ben met geen knuppel het veld uit te rammen!

over de rollatorperiode in het bejaardentehuis wil ik nog niet nadenken liever praat ik nu over onze alcoperiode en de belachelijke dingen die we hebben gedaan!

weet jij nog je laatste stomme drankblunder waar je nu om kan lachen????

ik wel...

de laatste keer was 11 december, verjaardag van mijn vader... dronken thuis komen en naar bed gegaan, gewoon netjes... totdat de volgende dag de deurbel ging en ik de deur opendeed voor de postbode....................... in mijn bh en laarzen............:D

ok, ik heb geslapen met mijn laarzen omdat ze nieuw waren en mijn bh kreeg ik niet meer los... helaas voor mij maar gelukkig voor de postbode was ik dat 's ochtend even vergeten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag op het teras gezeten, netjes aan de prik. Kreeg wel trek in een Wit biertje, zag ze overal om me heen, maar 't kostte weinig moeite om voor het fris te kiezen.
"t Kost me meer moeite om grenzen te stellen aan andere mensen.
Sinds een week klampt een meisje met erg veel problemen zich aan mij vast.

Van de ene kant vind ik het fijn, want het is afleiding en intresse?? in mij..Van de andere kant voel ik me een spons waarover een bak ellende word uitgekotst waarmee ik niks kan.

Ik wil bij mijn moeder langs kunnen gaan, ze gaat steeds verder achteruit, maar mijn dwanggedachten hebben me nog teveel in de greep (of daar ben ik bang voor) om zelf met het OV 3 uur naar haar toe te reizen.
Ik ben dus afhankelijk van het vervoer door anderen.
Mijn broer heb ik eigenlijk nooit veel gesproken, kon 'm wel 2 jaar niet zien. Ineens moet ik hem om hulp vragen.
Mijn vader is nooit een vader geweest, en nu moet ik het met hem als ouder stellen.
Vrienden die, mede door mijn alcoholgebruik, uit mijn leven zijn verdwenen moet ik weer vragen om gunsten..

Eigenlijk ben ik heel goed bezig, want ik doe het wel, en verschuil me niet achter schaamte..al voel ik me soms wat nederig en afhankelijk
Ik moet het deze week gaan hebben over hoe het overlijden van mijn moeder zou moeten gaan..
Het gaat allemaal veelste snel..

sja..weet eigenlijk ook niet wat ik met deze "post" opschiet..
krijg iig, gelukkig nog geen zin in drank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahahaha spud,

ik zit net hetzelfde te denken ( ben blij dat ik malt heb :confused;)

he kirky,
zo heerlijk aards..... daarom houd ik van je... hoidiehoi, ook alles goed??

Woman,
begrijp dat je ook heftige leerweken hebt gehad... kom op hoor, we doen net alsof we gek zijn, maar ondertussen zijn we bikkels en gaan stiekum door met ons herstel...
ook jij bent onwijs gegroeid de laatste tijd, geniet van alle goede dingen en blijf niet teveel stilstaan bij mindere dingen. het leven is net als een trap, we gaan zes treden omhoog en af en toe 2 treden naar beneden.
ben trots op je!

Diane,
volgens mij nog geen kennis gemaakt, in ieder geval welkom en wees trots op je eerste weken!!!

eeeennnnnnn,

zit ondertussen terug te lezen en wil plotsteling op iedereen reageren.......

ok als laatste dan.............
volgens mij heb ik hier al eerder verwarring bezorgd over mijn uiterlijk....

toen ging het over tennissokken in mijn HAKKEN omdat ik zo was afgevallen, vervolgens zag iedereen mij met geiten wollen sokken in PUMPS voor zich :D

moet ik nu kiezen tussen deze twee??????????????

iedereen begrijpt toch wel dat iedereen zijn eigen schrijfstijl heeft?????
hahahahaha, ondertussen zie ik het in mijn gedachten ook al voor!!! :D:D ok ik ga niet uitweidden over hoeeeeeee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve mensen,

ik heb niet alles gelezen, soms kan ik alles niet bijhouden.
wel heb ik gezien dat sommige van jullie het echt heel moeilijk
hebben (oa safi drup) a u b laat de drank staan, lost niets op,
veel sterkte allemaal.

ik ben vanmo. naar een verjaardag geweest, heel gezellig,
ik zag wel allerlei drank en dacht even 'k zou best een cherry lusten.
maar dat heb ik dus echt afgesloten met het innemen van refusal,
bovendien was ik de bob.
maar toch, het bewijst wel dat ik er nog niet echt los van ben.

An, je ondersteund zoveel mensen,
ik hoop dat het bij jouw thuis ook goed gaat.

Liefs allemaal, voorstraks truste, Catie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he change,

ook nog geen kennisgemaakt dus ook voor jou... welkom!

ik krijg bij je schrijven in één keer een weemoedig gevoel, waar ben je verdrietig om?

**** AANGEPAST!

sorry, duidelijk geval van mijn hersenen die nog niet helemaal goed werken..

kom straks met een verhaal, maar duurt even te lang voor dit berciht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi tasseke; ik ben verdrietig omdat bij mijn moeder 3 weken geleden slokdarmkanker is geconstateerd.van het ene op t andere moment gaatz e heel snel achteruit, en de artsen kunnen het niet genezen.
In korte tijd verandert er belachelijk veel in mijn leven..negatief, maar ook positief..
en spud; een vriend van me kan me wel rijden, maar ik heb t laatste jaar amper contact met hem gehad, en ik voel me dan schuldig dat ik m alleen gebruik als ik m nodig heb..
veel vrienden heb ik niet, maar ben afgelopen bezig geweest met wat contacten weer op te zoeken..
Helaas heb ik niet echt veel stabiele mensen in mijn omgeving.

Ik heb 't gevoel alsof ik ineens een ander leven..
Ik ben al 5 jaar bezig in mjin hoofd met mijn leven te veranderen..en nu komt t plots allemaal in praktijk..da's positief op zich..

Maar nu ik niet drink lukt het me ook niet om mezelf te ontspannen als ik alleen ben

Toch wil ik niet drinken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

change,

je schrijft al waarom je je zo voelt...

ik ken je niet en weet niet wat er is gebeurd of wat dan ook..

uit je bericht begrijp ik dat je bezig bent om te herstellen van wat dan ook en dat je serieus, open en eerlijk naar jezelf toe kan zijn.
in het algemeen kan je daar alleen maar trots op zijn, maar als je echt eerlijk naar jezelf toe bent weet jij ook dat je met dwanggedachtes geen problemen van anderen kan hebben...

zorg dat je zelf relaxed en helder bent, en al moet je nederig op je knieeen een gunst vragen van iemand uit het verleden...........

als het om afscheid nemen van je moeder gaat?
doen!

wat ben je opschoten met jouw posting????? dat je even je hart kan luchten misschien???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oeps,

ik ben te gretig om te antwoorden maar vervolgens ben ik erg langzaam om gedachtes op het scherm te verwoorden.

Balen voor je moeder (sorry, balen het verkeerde woord maar weet niet hoe anders te verwoorden) dat zijn zeker geen leuke berichten en het lijkt mij het lastigste hoe je hiermee moet omgaan zeker omdat je eigelijk geen tijd krijgt om het te verwerken.

maar laat het geen reden zijn om te gaan drinken! en als je wilt ontspannen, lachen, wilt huilen of gewoon je verhaal kwijt wilt, dan kan dat hier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
tasseke


...................in mijn bh en laarzen............
:D

:D



hahaha............. dus alleen bh en laarzen??? verder niks..... jemig, hahahaha.
Hoeeeeeeeeeee koooooooooooomen ze erbij dat er iets met jou zou zijn hahahaha.... (geintje,
kan toch wel he Tasseke ?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahahaha,

ik heb toch ooit wel eens een keer verteld dat ik zo gek als een deur ben???? maar ik bracht wel een sprankje licht in het saaie leven van de postbode :D

slaap jij dan nooit met een nieuwe aanvulling van de gardarobe?? ok ik blijf kind...

maar nu jou hilarisch moment????????????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Change: jemig, zwaar allemaal zeg. Maar geloof me dat je blij mag zijn dat je juist NU niet drinkt.
Kom hier maar vertellen en we ondersteunen je wel.
Natuurlijk zit je midden in je herstel en ben je niet op je sterkst, maar je drinkt niet!!!
Daar mag je je groots bij voelen en trots!!!
En hulp vragen aan iemand is een teken van kracht en sterkte!!

Catie: natuurlijk ben je er niet los van. Zeker als je direct met drank wordt geconfronteerd.
Knap van je dat je refusal neemt en dat je de BÖB was. Dat zijn goede voorbereidingen.
Nu volhouden hoor.
Ja ik schrijf hier voor mezelf he, zo moet je dat zien, ik moet dus ook van die zooi afblijven en als ik een ander kan ondersteunen dan praat ik min of meer ook tegen mezelf.
Hier gaat het supper knudde, maar dat ben ik wel gewend hoor.
Het is hier altijd met ups en downs, gemiddeld bestaat niet.
Ik ben blij dat ik dat hier kwijt kan. Gewoon zeggen dat het super sh@t gaat.
Een oplossing is er niet voor. Het punt is dat ik gewoon niet moet drinken.
Want drank maakt het pas echt erg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke.... doe jij maar weer... ik ben nog aan het denken.
Jemig... kan ik nu echt niks hilarisch verzinnen ?????
Ik weet wel dat ik eens uit gebrek uit beter een fles 'kloosterfrau blutwein' heb gedronken.
DAT was smerig. Het begon er eigenlijk mee dat ik meende, eens gehoord te hebben dat elke dag zo'n glaasje gezond zou zijn. Maarja, bij EEN blijft het bij mij niet zo :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...