Spring naar bijdragen

Vrijdag 3 april


diane

Aanbevolen berichten

yoehoeeeeee,

ik ga zo lezen maar eeeeuuuuhhhhh ik ben ook aan het hyperen en ik heb verkeerd gedaan!!!!

NEE, geen alcohol maar wel een 6 pack- bavaria malt... gewoon voor de smaak!!!

één nadeel volgens mij ben ik mijzelf aan het belazeren, één voordeel toch de smaak van een biertje maar geen gevolgen (tenminste vandaag)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi lieve mensen,

zo ik zit even uit te rusten na een druk dagje.
Vanmorgen Pa naar het ZH gebracht.
Gewacht tot hij naar de OK ging en daarna
even naar zijn huis, lekker in de tuin gezeten met mijn pootje omhoog.
Na een paar uur werd ik gebeld dat hij weer terug was op zaal en
dat alles goed is gegaan.
Dus ik dacht, nou ik bel mijn zus even om te vertellen hoe het allemaal
verlopen is.
Op geen enkel telefoonnr. te bereiken.
Dus uiteindelijk maar een sms gestuurd.
Krijg ik een sms terug, "geef pa een dikke knuffel".
Geen bezoekje aan het ziekenhuis, geen belletje naar pa.
Daar word ik nou verdrietig van.
Tjongejonge, mijn pa is 79, zwaar hartpatient, dan ben je in mijn ogen
toch wel keihard.
Maar goed, ik ben er al aan gewend, voor mijn pa vind ik het in en in
triest.
2 dochters, waarvan er één het al teveel moeite vind om even langs te komen.
Ik voel me triest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud je bent gewoon harstikke knap!!!

Albertina: niet te geloven he? dat je zus zo kan doen, of beter gezegd , niet doet.
Gelukkig heeft pa jou !!! Hoe is het met je been?? En zitten ze nog achter je aan met het werk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben gewoon boos!!!!

sinds ik vorig jaar heb besloten om niet meer te drinken voel ik me slechter en slechter, ok.. ik heb wat blunders begaan maar mijn levenstijl is wel drastisch verandert.

vervolgens loop ik in therapie, ben ik voorlopig borderline en plotseling niet meer, dan heb ik weer adhd en dan toch ook weer niet. ondertussen stoppen ze me vol met pillen terwijl ik constant aangeef dat ik daar niet mee kan omgaan..
dus... neem geen borrel maar een pil.
vraag continu ondersteunig, gesprekken en weet ik al niet meer, het enige wat er gezegd wordt is dat ik rustig aan moet doen maar vervolgens zit ik in mijn eentje allerlei dingen te bedenken en niemand waar ik terecht kan.
het enige wat mij wordt verteld is wat ik verkeerd doe maar niemand die daadwerkelijk met mij praat en de andere kant laat zien.

vanmiddag bij de schuldsanering geweest,, een heel verhaal apart.... kortom, ik ben afhankelijk van iedereen en ik moet doen wat iedereen zegt maar ik heb niet het gevoel dat er naar mij geluisterd wordt of dat ik serieus genomen wordt.
heb vanmiddag gelijk gekregen in mijn klacht maar ondertussen ben ik een jaar verder, nog steeds niets geregeld en blijf maar afwachten maar alles wat ik aangeef wordt genegeerd.
ik ben een alcoholist en psychiatrichs patient dus daar luisteren we niet naar, alles had afgelopen juli geregeld kunnen zijn, helaas

en tja, huilend moet ik toegeven dat ik steeds slechter en slechter wordt en dat ik het niet meer weet.
ik mag me niet meer verschuilen achter mijn positieve masker, moet rustig aan doen en vertrouwen hebben in de hulpverlening maar niemand die mijn vragen beantwoord.
ik moet mij inpassen in de therapie die zij aanbieden maar dat ik een andere persoonlijkheid ben en dat ik een andere benadering nodig heb... tja als ik dat zeg......... ben ik ongeduldig, drammerig en wil ik alles naar mijn hand zetten.


ach, laat maar, ik ben gewoon boos! en nee geen aanrader om malt in huis te halen maar op dit moment trek ik even een giga lange neus en geniet van mijn alco vrije biertje....


gelukkig, gaat de dichtsbij zijnde winkel om zes uur dicht en heb geen geld voor een kroegentocht dus morgen ben ik nog steeds nuchter en gelukkig dat ik het niet heb gedaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha,

ik ben er weer!!!:D
wat is het lekker om af en toe je boos te kunnen voelen, beter dan niets voelen!

lange neus naar iedereen!! ik wil lachend de problemen oplossen of in ieder geval vandaag lachend mijn dag afsluiten!!!!!!!



:D:D:D:D:D

ondertussen zit ik beschamend naar mijn bikinibroek te kijken, tijd voor een nieuwe en vooral een waxbeurt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas,

Ja meid, dat is zwaar vervelend en helaas komt het te vaak voor dat het zo gaat.

Ik zit ook in de malle molen van de sanering en dat is niet niets. Even doorbijten meisje, eens is het geregeld. Uiteindelijk ligt deze moeilijke periode straks ok achter je.
En dat vrolijke masker? Dat is een zeer effectieve manier om je staande te houden in de maatschappij
maar vergeet het niet af te doen bij mensen die veilig zijn.

Dikke knuffel,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed, ik ga mij eens douchen. Ik ga op bezoek bij een lieve vriend die ik al zolang niet meer gezien heb.
Geen idee hoe ik in mijn oude dorp moet komen, wordt een beetje een wereldreis, geen bus na zes uit deze buurt dus dat wordt lopen. Iets dat ik helemaal niet erg vind normaal gesproken maar mijn rug is weer aan het pielen. dan bij aankomst hopen dat ik niet te lang hoef te wachten. Nieuwe reisregeling en wie nam de verkeerde mee? :$
Gelukkig kan hj mij wel terug naar huis brengen, drukke leraar die ook nog het huishouden regeld.
Ik zal maar eens gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pffffff, ik schreef het vanochtend al.. het antwoord ligt gewoon op het forum.....

ik ben blij dat het herkenbaar is... op dit moment wordt er gedreigd met "onbehandelbaar" maar als ik aangeef wat ik nodig heb of wat ik zou willen..... dat wordt niet geboden...

maar goed alles is weer de deur uit en ben eindelijk helder, heb me weken lang schuldig gevoeld over het masker maar wat moet ik nu zonder humor en positiviteit??

even een serieuze vraag.......

ik ben toch altijd eerlijk geweest in de ellende en mijn eigen fouten? ben ik mijzelf nu echt aan het verbergen? klets ik mijn fouten goed en neem ik geen verantwoordelijkheid??

laat maar ik weet het antwoord, helaas voor iedereen op het forum maar eeeehhhh ik benne terug en zeer eigenwijs, liefdevol ingesteld en maak overal een grap van.........
nu ga ik wat aan die bikinilijn doen........:D


ps,
wing, dank je wel!!
jij ook aan jezelf blijven denken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud,
Er is niks mis mee als je in eerste instantie alleen een relatie op vriendschappelijk niveau wil hebben.
En een partnerrelatie betekent niet alleen maar seks.
Een relatie bestaat uit wederzijds vertrouwen, wederzijds respect, wederzijdse vrijheid voor ontplooiing en seks kan best leuk zijn als toetje.
Eigenlijk heb je met ons allemaal hier een relatie - op afstand. Je leest (neemt) en je schrijft (geeft).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Softijs, vanilleijs, roomijs, chocoladeijs, mokkaijs.
Een dame blanche met verse warme chocoladesaus en vers geklopte slagroom en heerlijk vanilleijs.
Mjam en dan lekker alles door elkaar husselen. Dát vind ik lekker: smeuïg-lauw, zacht op de tong.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,

ik ben al een jaar bezig om de ADB te worden, 8 maanden totaal niet en de afgelopen maanden met wat moeite!
een paar keer geblunderd met grote gevolgen maar goed nog steeds wat ik het afgelopen jaar gedronken heb............. staat gelijk aan drie weken uit mijn oude leventje.

ach mijn lever is blij maar voor de rest van de wereld...... ach vul zelf maar in


Spud,
wat nu eenzijdig verliefd???? dat is jezelf verstoppen...... genieten van het gevoel maar angstig voor beantwoording.
ach het enige wat dat opleverd is een éénzijdig goed gevoel maar je moet nog steeds alles zelf doen!
het is best wel eens lekker om jezelf over te geven... (laat iemand anders maar eens een lam handje krijgen :D)

ps,
zo stoer ben je niet.... je kan dan watjes van je af schudden maar een echte kerel heeft echt wel in de gaten dat je alleen maar een grote mond hebt en uit respect behandelen ze je goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waw Spud heb ik ook dat als me iets dwars zit dat ik meteen niet kan eten. Tenger gebouwd dus meteen een plankje zo dun. Nope Borderline of anorexia, gewoon emo.

Vind je erg dapper om weer een nieuwe relatie te willen. Ik durf gewoon niet meer vanwege de angst ooit nog een keer weduwe te worden. Dan mis ik de kans op geluk ook maar, wil dit nooit meer mee maken maar mss ligt het anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

anorexia???? is ook nog de revue passeerd.... nummer 6 geloof ik in de diagnose, als ik alles moet geloven ben ik slecht, onbehandelbaar, mager, ziekelijk, alcoholist, medicijnenjunk,niet benaderbaar, sociaal niet aangepast en heb ik geen sociale gevoelens of uitingen, kortom..... zelfs de tokkies en aanverwanten zijn maatschappelijk beter gepositioneerd dan ik :D

ach... ik ben heel behandelbaar en zeker benaderbaar! ik wil gewoon als mens behandeld worden en als mens communiceren

maar toch nog wel goed nieuws,

21 april ga ik naar de borderline klinkiek in arnhem en daar worden testen uitgevoerd. drie nachten overnachten en vier dagen testen en dan is er duidelijkheid!
ondertussen houdt ik mij vast aan borderline omdat ik daar heel veel in herken en het belangrijkste wat overal vermeld word over borderlinepatienten is dat ze overal een feestje van maken....

en verder..........

een heel leuk, lang en slank type, zo gek als een deur, prettig gestoord of eigenwijs, zeer aanhankelijk doch zelfstandig, alle 7 op een rijtje maar onvervaard en goed geaard in het leven staand.......

(oeps bijna had ik vermeld.....zoekt..........)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry spud,

vrouwen ook goed hoor!!!!

ik zit te geinen maar kan ook jouw reactie begrijpen, ik zelf moet er ook niet aan denken, teveel ellende op dit moment maar toch de gevoelens gaan door....

volgens mij was het vanochtend voor het eerst sinds een paar jaar dat ik zoiets had van.... ik heb zin in seks!
of heeeee (nu wordt ik rood) in ieder geval lichamelijke aandacht.

maar tja, ik wil geen relatie (of verantwoordelijkheid) en om iemand van de straat af te plukken gaat me ook te ver. wat ik wil zeggen... geniet van het gevoel, je leeft in ieder geval met gevoelens en al..

*aanpassing

het feit dat je voelt is goed.... en nee niet direct in alles storten, blijf bij de tijd, geniet maar blijf realistisch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...