Spring naar bijdragen

Vrijdag 3 april


diane

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hé Stopperd, je hebt nu al twee berichten geplaatst, kan je net zo goed blijven!
Zie je, het is net de kroeg: ach, als je al twee drankjes gedronken hebt....

Ja, Spudje, ik ga (misschien) wel slapen..jouw tempo kan ik niet bijbenen!;)
Niet te hyperen, hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel goed, Spud, om te klappen voor An. Ze vergeet even te melden dat zij al 4 hele weken rookvrij was gisteren.

Anjo,
:heart:

Trees,
Waar wat je zegt.

Carolien,
Heb je nou al een nieuw luchtbed. Beroemd bij leven? Rubens was al heel gewild bij leven. Dus het kan wel. En Kareltje appeltje ook en de Grote Picasso. Het kan echt om bij leven reeds beroemd of berucht te zijn.

Karinneke,
Nog immer de paardenliefhebster. Ik heb de indruk dat jij inmiddels ook al aardig gegroeid bent. Meer zelfvertrouwen, meer relativeringsvermogen, niet meer alles persoonlijk aantrekken. Knap, hoor! Doorgaan op deze weg.

Stopperd,
Prima dat je al 13 weken drankvrij bent, maar je binnenkomst vind ik niet geslaagd.

Druppeltje,
:)

En ook ik ga maar richting bed, want ik moet morgen vroeger op dan om te gaan werken.

Slaap lekker allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stopperd, in je leven zal je altijd mensen tegenkomen die je kunnen raken, dat is niet te vermijden, het enige wat je daaraan kunt doen is zorgen dat iets je niet raakt, leren het bij die ander te leggen. Het bericht van Pip naar Safi zegt meer over Pip dan over Safi, dat vind ik dus weer een groot voordeel van dit forum, dat je leert zien waarom mensen op een bepaalde manier reageren en daar kan je enorm veel van leren. Jij ziet het als onder het tafelkleed vegen en mond houden voor de lieve vrede maar het is hier meer zo dat je er over door kan gaan maar dat maakt het probleem alleen maar groter. Erger je je ergens aan dan kan je ook kiezen om daar niks mee te doen, je niet te laten opfokken en het verder ook niet te 'voeren'

In het verleden gebeurde dat wel vaak, en werd het emotioneel en gingen mensen dingen zeggen die door emoties ingegeven werden met als gevolg dat ze een ban kregen en dan 2 weken niet meer mee mochten schrijven. Eigenlijk is het dus bewonderenswaardig dat een opmerkig van Pip, die in het verleden voor een forumrel gezorgd zou kunnen hebben nu eigenlijk heel netjes bij haar terug wordt gelegd en het leven gaat weer verder.

Speelt ook mee dat we elkaar hier ondertussen ook wel kennen en niet meer omvallen van dit soort situaties. Ze zijn niet fijn maar wel heel leerzaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mag hoor Karinneke
Stopperd, dag dan maar!

zo, eindelijk zo tussen de regels door bijgelezen, veel gebeurd als je even niet mee schrijft!

Corinne, wat stoer dat je je verhaal hebt opgeschreven en wat moet dat pijnlijk voor je geweest zijn hoe er toen als kind op je gereageerd werd. Wat goed dat je er nog eens met je moeder over wilt praten, niet op verwijtende manier maar gewoon proberen nu te kijken waarom het toen zo ging. Je groeit dame!!!

Safi, ouders kunnen kwetsen maar we laten ons ook kwetsen door hun, er zitten 2 kanten aan. Ik ben ook al mijn hele leven het buitenbeentje geweest, lastig, verwijtend en confronterend en dat was ik ook. Nu niet meer en nu gaat het ook een stuk beter tussen mijn ouders en mij, de boosheid is weg en we proberen elkaar te begrijpen. Je kunt afwachten en steeds zoeken naar de bevestiging dat ze je afwijzen of je kunt actie ondernemen. Jouw geluk zou niet meer af moeten hangen van de waardering die je van je ouders krijgt. Dat is niet makkelijk hoor, maar het kan wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi


Wel oneerlijk, want de frustratie ligt eigenlijk dat ik o.a . niet meer met jou wou msn en een jaar geleden.




Pip, misschien geen privé informatie gebruiken hier?
En nu zal je er wel overheen komen dat ik allang had moeten slapen, dat heb ik immers al aangekondigd!

Ik keek nog even of ik een PBtje had...zat ik op te wachten!
Maar ik log nu uit, nogmaals goedenacht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay, het is klaar nu. Ik kwam nog even iedereen een goede nachtrust wensen maar ben nu weer klaar wakker. Genoeg is genoeg.

Karinneke, ik snap je niet zo. Waarom ga je door? Pippi was wat onhandig maar wel van goede trouw.
Safi weet dit. Safi heeft wel meer dingen over zich heen gekregen de laatste tijd die echt veel erger waren.
IK ga niet voor hen beiden spreken maar ik denk dat het wel goed zit. Laat het gaan.

Beiden zijn gerespecteerde medeforummers. Laat het gaan.

Ik kan alleen maar zeggen bah!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me nog even droog af......
Hoop dat ik beter slaap vannacht, afg nacht werd ik elk uur wakker, soms wel vaker. Lag flink te woelen, en had een stijve nek en schouders dus dat is lastig woelen (au)
Ik doe het maar weer eens heel rustig aan.
Hopelijk is het nu een keer afgelopen met slecht nieuws, want ik kan niet veel meer hebben.
Ik meld me morgen weer, wees lief voor elkaar x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...