Spring naar bijdragen

maandag 6 april

catie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 123
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Nogmaals goedemorgen,

Nu dus wel. kennelijk wat vergeten. Ik had mijn hele droom opgeschreven,
maar dat is nu dus weg. Geeft niet, gaat nu ook een beetje uit mijn hoofd.
Ik was aan het werk. Ik kwam niet vooruit en was moe en had pijn.
'k was weer iemand vergeten wilde rusten en roken en alles was kwijt.
Kennelijk was ik na 5 jr. wao weer bezig met mijn laatste moeizame werkperiode.
'k Had ook pijn toen ik wakker werd en ik was blij dat het een droom was.
Hoe komt een mens toch aan die onwerkelijke beelden die bovendien nog door
elkaar heenlopen. Maar vandaag hoef ik lekker bijna niks. De spanning in mijn lijf zakt weg.
Ik neem een paracetamolletje en probeer nog ff te pitten.

Iedereen een goede, zonnige, droge dag toegewenst. Liefs, Catie.

ps ik denk dat zonder alc. de dromen weer kans krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon: goedemorgen allemaal :moon:

zo eerst een kop koffie en een heerlijk broodje zodat ik de dag en de nieuwe week goed van start kan laten gaan!

Dromen zijn bedrog?............

Toevallig vierde ik mijn veertigste verjaardag vannacht, naast mij stond plotseling een partner die vanalles voor mij deed en mij lief aan het toezingen was, als klapper op de puurvijl gingen we op vakantie.

tja dan wordt je wakker.....

Met rugpijn en geen kerel in de buurt voor een massage, voorlopig duurt het nog even voordat ik veertig mag worden, het enige wat ik hoor zingen zijn mijn katten die honger hebben en vakantie? misschien.... ooit als ik 40 wordt :D

is het bedrog? ja!
vond ik het erg? nee, het gaf toch wel een prettig gevoel zo op de vroege ochtend.
we kunnen teleurgesteld zijn dat het bedrog is maar we kunnen ook genieten van het mooie moment wat het ons heeft gegeven, dat wordt dus de overweging voor vandaag

Probeer te genieten van elk mooi moment vandaag!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

is dit luiwammessendag of zoiets???

in het weekend worden er hele pagina's vol geschreven, zo op de vroege ochtend en op de maandag blijft het rustig.......

ik heb in ieder geval alweer een wandeling van 5 kilometer achter de rug, fris gewassen en mijn strijdkleren aangetrokken en zit nu in kinderlijke afwachting tot 10.00 uur, dan staat de volgende klus gepland.

KOM OP

WAKKER WORDEN!!!!!! KOFFIE IS KLAAR!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morge daarjeeling,

mmmmm, ik lees net over de dag tegen agressie en geweld,

jammer, juist vandaag want ik wilde wel even een robbertje uitvechten met de therapeuten! :D

Verder moet ik eerlijk bekennen dat ik dit soort dagen de grootst mogelijke onzin vindt.
natuurlijk ben ik tegen geweld maar we moeten niet vergeten dat de maatschappij gewoon verhard, vroeger was de politie je grootste vriend, nu is het de grootste machtswellusteling en geldklopper.
wat ik hiermee wil zeggen is dat actie, reactie oproept. iedereen verwacht sociaal en menselijk gedrag maar toont dit zelf niet, onbewust a-sociaal????
als we toch van dit soort dagen gaan houden, dan liever dat eerst iedereen in eigen boezem kijkt en misschien heb je dmv je houding het wel gewoon verdiend om voor l** of trut uitgemaakt te worden.

in ieder geval probeer ik vandaag mij positief en sociaal te gedragen en wedden????
vandaag krijg ik alleen maar leuke reacties!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke, het hoort helaas ook gewoon bij therapie, eerst voel je je beter, en daarna voel je je slechter en heb je het gevoel alles kwijt te raken wat je in stand heeft gehouden, je masker moet schijnbaar af maar dat kan natuurlijk niet zo maar... en toch gaat het beter worden! Vandaag gewoon lekker positief doen! wedden dat je positiviteit terug krijgt!?

ik ga het ook doen! beter dan al mopperend naar mijn werk te gaan, dan weet ik zeker dat het geen leuke dag wordt ;)

Albert Remmo werk ze weer vandaag, tjonge wat maak jij een lange dagen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge Caro,
Hoe stuur je voor de nacht dromen? Het lijkt mij dat je niet veel tijd heb om te dagdromen!

Ha Tasseke, lekker genieten van een zonnige dag. 5 km, hoe krijg je het voor elkaar.
Robbertje vechten met therapeuten kan geen kwaad.

Hoi Darjeeling, ja een stukje verwerking zit er zeker in,maar 'k was wel blij dat ik wakker werd.
Jij hebt dus niet veel geslapen, adm. bah, moet ik ook nog, wat een papierwinkel tegenwoordig.

Zo nu ga ik echt de dag beginnen en mezelf een beetje disipline opleggen.
't goeie allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat het is, op het moment kan ik gewoon niet zo goed met 1 van de 'deskundigen' op het werk, ze is nogal erg aanwezig en kan met haar stemming echt een stempel drukken op de sfeer, ik heb daar vaak geen last meer van en kan het relativeren maar nu al een tijdje heb ik er wel last van... dus moet ik er iets mee.. vandaag hebben we ook ergadering, zij leidt meestal die vergadering en dat is vervelend, ze knalt alle onderwerpen er door en heeft geen zin in discussie. In een normale vergadering doe ik graag mee, maar als ik en anderen niet gehoord worden dan heb ik daar geen zin in. Misschien valt het allemaal wel mee vandaag, misschien niet, maar eigenlijk moet ik er gewoon iets mee en daar heb ik dus geen zin in...

het kan dus een spannend dagje worden,.

en nu moet ik rennen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfffff, had een heel verhaal op geschreven maar moeders belde tussendoor!!

hahahaha
ik ben direct van het idee af dat een partner wel eens leuk zou kunnen zijn!
pap is sinds vorige week met de vut, dat is ook wat hoor, mijn moeder gaat na 44 jaar samenzijn ook daadwerkelijk samenwonen!!
pa is altijd internationaal vrachtwagenschauffeur geweest en dus altijd van huis.

oeps, zit ter plekke te bedenken dat ik een koffieadres erbij heb:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Afgelopen week zijn er nieuwe kozijnen geplaatst in ons huis en ik heb lekker kunnen werken in m'n tijdelijke (oude) atelier. Nu weer terug in m'n flat alwaar ik weer even de draai moet terugvinden maar dat gaat goed. Door alles maar gewoon te ondergaan (werklui, lawaai, kou, stof, veel koffiezetten en zo) ging het goed en probleemloos.

De ongekend heftige maar ook korte trekmomenten wat betreft het roken heb ik kunnen pareren door mediteren, iets wat ook steeds makkelijker gaat en steeds korter kan...een soort van mediteren in draagbare vorm. Door veel te oefenen met mediteren in een rustige en sfeervolle, aangepaste omgeving begin ik de techniek nu zo te beheersen voor mezelf dat ik op elk gewenst moment en op elke plek waar het nodig is, me even kan afsluiten van de hectiek om me heen. Even in mezelf kijken en luisteren naar wat het Grote Geheel me influistert.

Gevolg: vandaag dag 115 op rij zonder alcohol en dag 17 op rij zonder nicotine. Ik laat me niet meer leiden door wat m'n verslavingen me ingeven te doen maar door wat ik kan doen terwijl ik me niet inlaat met verslavende middelen. En ik ben dankbaar dat ik er mag zijn zoals ik ben.

Een fijne dag allemaal nog.
Kohtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

héhé, ik had geen internet, dus ook geen telefoon.
Net even met de heplpdesk gebeld en het is weer in orde.

Trees,
volhouden hoor, je bent net zo goed op weg.
En 2 biertjes voegt helemaal niets toe.
Zou het niet beter zijn niets in huis te hebben?
En neem je je Refusal wel?.

Safi,
goed dat je eerlijk bent.
Ik herken het gevoel niets te willen voelen maar al te goed.
Alleen is na het even niets voelen er helemaal niets veranderd.
Alles is nog precies hetzelfde.........

Ik zal vandaag eens horen hoe het met Pippi gaat,
de laatste berichten waren goed hoor.

Zo nu even koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morguh deze morguh, het wordt weer een mooie lentedag dus ga mijn zinnen buiten verzetten....balkonnetje kan nog wel een likkie verf gebruiken en verder kan ik dan de mooie dag van gisteren laten bezinken.
Het overkomt je namelijk niet dagelijks dat je voor toneelspeler in hart en nieren wordt uitgemaakt; dacht eerder dat alleen te beheersen omdat ik me in allerlei bochten kon wringen om te zoveelste terugval mooier te maken dan ie was maar neuh, kan het dus heus ook neerzetten in de goede zin van het woord...dat toneelspelen.
Details ga ik denk ik maar op Caro d'r site plaatsen, daar hoort de kunst immers thuis ;)

Ga dus verder niets bespreken over het optreden gisteren, ik noem het maar in een woord: Mooi!
Een overwinning voor ons allemaal en ik ga er zeker mee door...kan er zoveel in kwijt.
Vooral mijn verleden gaat een 'rol' krijgen bij toekomstige optredens en ik ga daar zelf de teksten voor schrijven, dit na overleg met de regisseuse.
De optredens moeten gerelateerd zijn aan je psychische gesteldheid en daar valt vast wat mee te doen denk ik zo...mijn fantasie over hoe dat te gaan doen draait al op volle toeren :P

Tapas, gewoon standvastig je poepie laten ruiken, het mag best een beetje stinken als je onheus benaderd wordt door een bazige regelnicht.. ;)

Safi, jammer dat je in de val getrapt bent en de manier waarop je daarover weliswaar eerlijk schrijft valt te prijzen maar meid, je 'rechtvaardigd' het door opstandig maar naar de fles te grijpen....same old, same old.
Jammer, je zult het toch ooit nuchter moeten verwerken, succes daarbij...je kunt het!

Kohtje :)

Wat een luxe ontbijtjes komen hier voorbij zeg! Steekt mijn rijstepapje schril bij af..ga ik nu toch maar eens oplepelen; banaan als toetje :light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Hoi forumgenoten.

Het niet drinken opent vensters met uitzicht op een rijker leven!
Soothe blijft dus gewoon hier, op het forum waar hij z'n lessen heeft geleerd.

Geen alternatieve Art en kletsdraadjes!!
Kletsen is het laatse wat ik wil!
Soms praat ik een beetje, maar of het zinvol is, geen idee! :D

Zaterdagavond naar een fantastische Mathäus Passie geweest.
De rijke melodieën gonzen nog door het hoofd.

Gisterenmiddag een rijke, doch oorverdovende Shostakovich symphonie!!

En verder? Verder laat ik de eerste staan.

Ik heb al vaker gezegd, wanneer men met de tweede begint, komt het dik voor elkaar!;)

@ Pippi, iedere rechtgeaarde forummer moet een ban hebben gehad.:)
Even lekker rust aan het koppie! En... ruimschoots tijd om te schilderen.
Knal je emoties op het linnen!

Allen een groet uit A'dam!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen op deze zonnige dag!

Weekend hier niet geweest; kinderen ziekjes en daar druk mee in de weer. De oudste zit hier nu met koorstwangetjes thuis en ik voel me ook maar zozo :huh:. Maar goed, dat overleven we ook wel weer.
Ik hoop, dat iedereen weer wat beter in z'n vel zit dan de laatste paar dagen. Heftige dingen geschreven en toch...wat een openheid en eerlijkheid hier en het is nog steeds een arm, goed gevoel dat alles zo met elkaar gedeeld wordt. Het verbaasd me nog steeds, dat iedereen elkaar zo goed opvangt en mee probeert te denken en te voelen. Klasse!

Ik slaap goed, alleen voordat ik in slaap kom veel piekeruurtjes. Moet weer naar de verslavingsarts deze week en daar ga ik weer. Draaien, woelen, slecht in slaap komen. Heb er toch maar goed over nagedacht voor mijzelf en ik ga denk ik toch bij haar weg. Dit helpt me absoluut niet verder. Niet dat ik ga drinken en ik krijg ook geen gremlins (zijn die van mij op vakantie of zo???Het is zo lekker rustig hier!), maar ik maak me weer dagen vantevoren druk en dat is toch ook niet de bedoeling van hulpverlening.
Voor de rest gaat het wel goed! De andere therapie (met man en kinderen) gaat goed en ik voel me ook goed.
Heb nu trouwens wel plantjes gekocht en daar ga ik lekker mee aan de gang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, wijze man! Vooral hierblijven idd, want ik leer nog steeds van jou :D!
Huh?? Heeft Pippi een ban? Weekend weg en er gebeurd weer vanalles..

Ik sta, op een paar kleine verleidinkjes, eind deze maand een half jaar droog!
Ik ben zo blij, zo blij...
En ja, ze roddelen nog steeds over me en ja, sommigen vertrouwen me nog steeds niet. So what??
Moet ik het voor een ander doen dan? Nee!! Ik drink niet, laat de eerste staan vandaag en geniet!!
Het echte leven staat voor mijn deur en ik wil haar binnenlaten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, ik noemde je nog wel wijze man...moet nu maar een andere titel verzinnen :)

Nu ja, het kwetst wel, wat ze over me vertellen. Manlief wordt er nu ook maar bijgehaald en hoewel ik met opgeheven hoofd het schoolplein oploop, kook ik van binnen..Want wie worden er uiteindelijk het dupe? Juist, mijn kinderen. Ga hier ook echt niet opschrijven wat ze zoal denken te weten daar (tenzij dat interessant is..), maar het is niet leuk meer...
Wellicht zegt het meer over degenen die kwaadspreken, want zo komen ze zelf natuurlijk beter uit de verf, terwijl ze echt ook niet allemaal even braaf zijn..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Orleando, Soothe foei, af!

Tapas: daar heb ik nu ook enorme last van, heeeeeeeeel vervelende vergaderingen.
Dat vergalt gewoon mijn werklust! En dat duurt al TE lang en als ik al iets zeg dan blerren bepaalde personen er zo hard overheen dat ik denk ... ik zwijg maar.

Ik ben al een uur naar papieren aan het zoeken.
Vandaag protest tegen geweld, nou ik word onderhand ook gewelddadig van heel die overheid.
Grrrrrrr........... Probeer maar eens met 'hulpgevende' instanties te praten. Alleen al het irrantie doorkies systeem. Onpersoonlijker kan het niet. Formulier hier, brief daar..... maar goed.....diep innnnnn en diep uitttttt ademen. Moet me ook rustig houden want ik heb nog een hele lange dag voor de boeg.

Kohtje: je gaat goed! Nu je gestopt ben met roken compenseer je dat gemis ergens mee? of zijn er meer drank gedachten? Bij mij wel namelijk.
Ik lijk een soort twijfelaar te worden. Zo van 'is dit het nu'.... en 'ga ik dit volhouden'... en 'waar doe ik het eigenlijk voor'.
Tegelijkertijd geef ik mezelf het antwoord en dan hobbel ik weer een paar uur door.

Ik ga weer verder met papieren zoeken, kopietjes maken etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...