sneeuwwitje Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Zo weer terug, eerst even mijn hond een uitlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Misschien weet Krrky dat zelf nog niet...:huh:Marion, fijn dat je er weer bent!Gaat alles een beetje beter bij je, of blijft het worstelen?Maakt niet uit, kom dan maar hier worstelen, dan doen wij mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Hoi Marieke,Wat een ellende bij jullie zeg.Maar eens komen betere tijden, ook voor jullie.wel heel fijn dat jij en je man elkaar aanvoelen, zo kan je ook steun bij elkaar zoekenNatuurlijk is het goed dat je hier komt schrijven, daar scrollen we echt niet overheen hoor.Kop op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Kirky,4 maanden!/Nou ik hoop het niet voor je, dat zou echt balen zijn zeg.En wordt je echt misschien opa, of is dat een geintje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Tjee, Kirky,Dat is zeker spannend, je stiefdochter woont toch nog thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Nou Kirky,Daar ben je dan mooi mee.Ik hoor wel van de klap binnenkort.( Hoop het niet voor je ).Mensen, ik ga er even uit, moet curcus geven vanavond, ben misschien na 21.00 nog even terug.Toedels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 He toch Marieke wat een ellende, hoop dat je snel gaat verhuizen.Gaat best goed Marion, doe het druppelsgewijs.Klopt Kirky het CBR heeft een achterstand van 4 maanden maar ze beloven (alweer) het in te halen. Blijven bellen tot ze zo gek van je worden dat ze je laten keuren om maar van je af te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Nou Kirky maar weer wachten dan. Ja het stond er leuk, of je het over je eigen menstruatie had Wing hoe gaat het? Heb je last van gremlins of niet. En hoe gaat een zenman daar mee om.FF tanden schrobben. Zo terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Hoi allemaal en super bedankt voor het duimen !!!! Ik denk echt dat het geholpen heeft. Het was weliswaar wéér erg pijnlijk, maar ik had een verdoving gevraagd voor het eerste stukje (de huid) en dat scheelt toch. Ze spuiten dan contrastvloeistof in, en volgen die op de röntgen, en dan prikken ze de zenuw aan met een stroomstootje (jajajajaja) en dan komt het medicijn dat de blokkade geeft. Het zat goed want ik kon een half uur lang mijn arm niet gebruiken = goede zenuw uitgeschakeld. Met A. weer naar huis gehobbeld (hij reed natuurlijk) en in bed gedoken. Alleen als ik mijn hoofd draai, ga ik bijna onderuit (erg duizelig). Is normaal. Dus ik moet dringend weer liggen maar wou toch even vertellen dat ik deze keer niet heb liggen brullen maar steeds mezelf dwong me te ontspannen en een oefening van de mindfullness te doen. Het hielp denk ik. Kan nog niet slapen, want Dochter is nog niet thuis, die was bij een vriendje, Zoon redt zich wel. Ik heb goede hoop dat ik na deze blokkade de morfine helemaal kan laten staan!!!! Heb echt het gevoel dat het duimen heeft geholpen, dus hartstikke bedankt. En tja, bij het gewone leven dus ook op het forum horen ook soms medische dagjes. Maar delen = helen, zegt Rudy toch altijd. Zo voel ik het ook.Nu gaat Tollend Hoofdje braaf in haar bedje liggen. Doei allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Klinkt wel griezelig Houtje maar ben erg blij dat je niet van je stokje ligt.Jawel Kirky dat lukt wel als je ondertussen de tuin moet doen, hond uit laten of zoiets. Tegen de tijd dat je ze te pakken hebt ben je klaar met wat je moest doen hahaha. Ook een paar keer geschreven dat ik na overleg advocaat denk een klacht in te dienen over de manier van benaderen. Ook ik mocht een keuring aanvragen voor 7 decemder en na een eigen verklaring was ik 18 februari aan de beurt en zoals je weet heb toen ook nog tot vorige week moeten wachten op de uitslag. Weet niet of je wel eens naar kassa kijkt maar die hebben een item geopend om ervaringen uit te wisselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Kirky, snap je nou, dat ik het niet meer snapte:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Houtje, ik hoop voor je dat het nu een beetje te doen is. Ik heb niet alles gevolgd, maar wel begrepen, dat je helse pijnen hebt gehad. Sterkte.Trees, ik heb vanaf 2 april al 4 droge verjaardagen meegemaakt, Mijn man gaf me een compliment dus, dat doet je dan weer goed.Hobbel jij nog steeds, ik zag dat je laatst ook een keer de mist in ging. Jij stond toch al heel lang droog, of heb ik het mis.Marieke, knap hoor, dat je de drank weer aan de kant hebt gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flocko Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Hoi allemaal,Zo wat heb ik het vandaag moeilijk!! Is pas mijn 5e dag, ga donderdag pas naar de huisarts voor Refusal.Vandaag zo druk gehad, morgen pas avonddienst. En dan gaat het knagen!Ben direct naar huis gefietst, eerst maar even hier kijken en motivatie op doen om GEEN drank te kopen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flocko Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Hoi! Heb het effe moeilijk, vandaag zo'n zin in wijn!!Is nu 5e dag dat ik nuchter ben, ga pas donderdag naar de huisarts voor Refusal.Vandaag heel druk gehad en morgen avonddienst, dus normaal flesje wijn erbij..Nu direct naar huis gefietst, i.p.v. eerst naar de supermarkt. Even motivatie op doen hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Goed te horen dat het je goed gaat Wing.Ik snap ergens wel wat je bedoelt.Toch heb ik de wil om droog te staan. Maar misschien is dat ook wel een ontwikkeling die buiten me omgaat. Dit meen ik serieus.Daar hoef ik dan ook niet tegen in te gaan. En voelt het beter als ik erin mee ga.Het voelt wel goed om er gewoon open over na te denken, dat stroomt beter door dan verzet.Zwart wit denken gaat bij mij nooit heel lang goed. Gedachten willen alle kanten op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Flocko beloon jezelf op een andere manier. Neem een heerlijk geurend bad/douche, trek iets aan wat je lekker zit en neem er een beker lekkere thee bij met iets lekkers. Dan ben je morgen hartstikke fris maar vooral trots op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 flockofseagulls was dat niet een popgroep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flocko Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Heb nu een kopje soep gemaakt en het wordt alweer wat rustiger hier Nu nog eten halen in de supermarkt. Het erge is dat als ik mensen in mijn omgeving bel, dat ze zeggen, ah, wat maakt het uit, een glaasje wijn! Als je maar niet teveel drinkt.Duh, dat is juist het probleem!Kate: het zou goed kunnen dat er een popgroep zo heet!Greetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Flocko, als je drinkt ben je morgen moe, sleep je jezelf naar je werk en kun je opnieuw beginnen.Voor de refusal moet je ook een x aantal dagen niet drinken.Als je fris neemt ben je morgen fitter, helder, en tevreden over jezelf dat je niet gedronken hebt.De lekkerste momenten vind ik als ik fris mijn bedje in kruip, en 's ochtends onder de douche.Neem anders wat lekkers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Hallo Flokco,Allereerst welkom hier, Knap dat je al 5 dagen niet hebt gedronken en ik kan me voorstellen dat je het nu even moeilijk hebt. En goed avn je, dat je even hier komt om dat te vertellen. Mijn ervaring is toen ik pas was gestopt, dat water drinken en even een stuk gaan wandelen, of iets dergelijks, de trek deed verdwijnen. Kortom even afleiding zoeken en heeeell veeeeeeeeeeeelllll water drinken.Sterkte, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Nee Wing, het zegt niets over ik of jij.In wezen zijn we allen prachtige stralende lichtjes.om mani padme hum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Flocko, ook zo lekker: nu ga ik met een boek op de bank hangen. En een glas water naast me.Helemaal helder lekker lezen.Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flocko Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Hoi Ferry, Kate en Wing,Bedankt voor jullie snelle reactie. Die soep werkt ook, heb al minder honger en dan is die trek ook minder. En even een moment om na te denken! En ik wil graag trots op mezelf zijn morgen. De afgelopen dagen werd ik ook best blij wakker, dus wil het morgen weer!!Misschien tot later,Thanx en greetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Inderdaad Flocko, een hongergevoel kan ook een valkuil zijn. Ik weet zeker dat je morgen trots op jezelf kunt zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Kirky, lijm nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden