Spring naar bijdragen

Dinsdag 7 april


Mai

Aanbevolen berichten

Sneeuwitje,

Dank je wel.

Maar ik zit wel erg over mezelf te kletsen,
Albertina, ik hoop voor je dat het toch weer goed komt met je been.
Soms moet je gewoon heel veel geduld hebben voor alles weer goed is. Sterkte in elk geval.

En voor diegene die al zoveel jaar niet drinken; Goed hoor!!!
Petje af voor jullie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 229
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rapilos, logisch dat je schrikt, vooral omdat ze wel over een afwijking praten, maar verder geen info geven. Goed, dat je niet naar de fles grijpt, maar het hier komt vertellen.
Zit hier min of meer in hetzelfde schuitje. Heb dus wel een knobbeltje en die is goedaardig, maar doet sinds een paar weken wel (erg) veel pijn. En net nu ik overweeg het ziekenhuis te bellen voor eenzelfde onderzoek als de vorige keer, is de pijn weg. Twijfel nu wat te doen, want wil ook niet overkomen als iemand, die om elk wissewasje aan de telefoon hangt en om onderzoeken zeurt...:huh:

Tina, klasse, dat je nu jezelf voorrang geeft! Je staat altijd voor een ander klaar, zelfs als het eigenlijk niet haalbaar is en ik ben erg opgelucht te lezen, dat je nu wel aan de bel getrokken hebt. Ik gun je het herstel en zorg voor jou van harte. Je bent echt heel lief voor een ander en dan vergeet je jezelf. Ik ken je niet eens, maar was al in staat aan te bieden een en ander voor je te doen...Weet niet eens waar je woont of zo, maar vond het soms zo naar te lezen hoe druk je in de weer was voor een ander en met heel je hart je inzette en dan toch te lezen, dat je je niet goed voelde in je situaite.
Ik druk me volgens mij wat ongelukkig uit, maar je begrijpt wel wat ik bedoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orleando,

Ja, dat is helemaal lastig als je een knobbeltje hebt wat pijn doet en dat die pijn dan ook weer verdwijnt.
Ik zou zeggen, volg je gevoel, als je het zelf niet vertrouwd zou ik toch gewoon weer bellen
Is het lang geleden dan dat ze dat onderzocht hebben?

Ik heb trouwens net gebeld.
Ik kan volgende week dinsdag al om 9 uur terecht.
Er wordt een nieuwe foto gemaakt en naar aanleiding daarvan wordt er nog een echo en\of een punctie gemaakt.
Krijg ook dezelfde dag al de uitslag, dus dat is wel fijn.

Ze hebben sinds kort een nieuwe techniek zodat ze veel meer op de foto,s zien dan vroeger.
Mijn huisarts zei dat hij merkte dat er opeens veel meer vrouwen doorgestuurd werden.
De assistente zei net dat alle vrouwen die in dezelfde onderzoeksbus doorverwezen waren geen van allen wat hadden.
Maar je weet maar nooit zei ze.
Enfin, we wachten het maar even af.
En ja, ik kan het beter hiet van me af schrijven dan naar de fles te grijpen, want dat lost toch niets op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje,

Ja, dat is ook zoiets, zo,n onderzoek naar baarmoederhalskanker.
Dat er bij jou na 3 maanden niets meer aan de hand was, dat kan.
Als ze zo'n plekje vinden, kan dat na 3 maanden weer gewoon genezen zijn.
Heb dat n.l. zelf ook gehad ( al 25 jaar geleden)
Moest ook na 3 maanden weer terug komen, omdat het ook weer spontaan kon verdwijnen.
Dat was bij mij toen niet het geval.
Ze hebben het plekje toen behandeld en sindsdien zijn alle uitstrijkjes elk jaar goed.
( Laat het nu voor de zekerheid elk jaar controleren.
Wat dat betreft mogenwe toch blij zijn dat we in deze tijd leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees: ja haha, nou ja altijd aanwezig, klopt bijna wel ja. Ben ik zeker verslaafd aan het forum.
Nou ja er zijn ergere dingen. Gelukkig dat je die tandarts hebt gehad. Vre-se-lijk vind ik dat.

Druppeltje: joh dat geld heb ik wel meer als drie keer uitgegeven. Telkens denk ik : mmm.. ik bespaar nu een hoop dus.. ik blijf mezelf maar belonen, snap je...

Albertina: hemeltje zeg, jemig, nou ja zeg, dat ook nog. Het zit je niet bepaald mee zeg allemaal.
Gelukkig dat je nu eindelijk aan de bel hebt getrokken. Je vader heeft gewoon recht op thuisverzorging.

Rapilos: ja dat is schrikken, maar gelukkig kan de huisarts ook niks voelen, dat scheelt wel.
Sterkte joh. Ik heb het onlangs gehoord dat ze inderdaad met andere apparatuur fotos maken. Spannend weekje voor je.

Nou doei, koken en dan werken. Heb vanmiddag WEER een middagslaapje gedaan. Niks voor mij, ik word wel errug verstandig tegenwoordig. Tot later.
En we laten de drank staan vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos, en Orleando, da's effe schrikken!
Rapilos, volgende week al terecht kunnen, da's heel fijn.
De foto's zijn nu inderdaad gedigitaliseerd, en ze schijnen daar met veel minder moeite veel meer op te zien! Dan toch een redelijk vooruitzicht, in ieder geval qua tijd dan!

Orleotje, je had toch het onderzoek gehad, of haal ik je door de war met iemand anders? Als de pijn nu weg is, en het was goedaardig zou ik even afwachten! Maar ja, eigenlijk moet je doen wat je hart te ingeeft, je bent zelf de enige expert over je eigen lichaam!

Kaarsje voor jullie vanavond?

En Pippi, misschien lees je mee! Je bent niet vergeten hier, en tot snel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh, dat is balen Tina! distrofie, doe alsjeblieft heeeeeel rustig aan !!
Rapilos en orleando, ja dat is spannend, ik heb ook een keer iets in mijn borst gehad en scheet bagger, maar de de mammografie en de echo was er gelukkig niets aan de hand. (gelijk even afkloppen). Voor je eigen gemoedsrust, pijn of niet, is het toch prettig om het goed te laten onderzoeken!

An. wat zul jij rijk worden, wat een bedrag zeg!! Ik heb vandaag al mijn financiën uitgezocht, poeh, maar nu heb ik wel het overzicht over wat er jaarlijks uitgaat en inkomt. Nu is het ook leuker om te onderzoeken waar ik op kan besparen, zonder vreetbuien scheelt bij mij al een heleboel centjes!, er gaan 2 abonnementen de deur uit want heb toch nooit tijd om die bladen te lezen. En dan ga ik eens onderzoeken of ik een mobiele telefoon met internet zou kunnen betalen! ... als ik nou zou stoppen met roken dan kan ik dat zeker betalen... oei .. wie weet.. nee nog even niet hoor!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dat onderzoek (echo, mammografie) eind januari dit jaar gehad en toen leek een punctie niet nodig. Heb pakweg 15 jaar geleden wel een punctie gehad en het was een goedaardig gezwele en goedaardig kan niet in kwaadaardig veranderen werd me verteld. Dat schijnt nog steeds zo te zijn, vandaar dat de chirurg een punctie niet nodig vond. Maar hij zei wel, dat als ik pijn of last kreeg, ik altijd terug kon komen en alsnog een punctie kon krijgen. De 1e punctie deed erg veel pijn, maar tegenwoordig doen ze dat onder plaatselijke verdoving en merk je er bijna niks van. Maar de pijn is, hoe kan het ook anders, verdwenen sinds ik het woord ziekenhuis in mijn hoofd heb.
Het knobbeltje voel ik wel en die is niks gegroeid. Misschien til ik onbewust meer dan ik denk, want toendertijd had ik geen 3 kleine kinderen!

He Kirky sorry van dit huisartsenforum ;). Hoe is het met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, ja lekker gekanod. veel wind en dus flink
peddelen tegen de stroom in. Zonder pak, maar met
zwemvest en spatzeil. Niet gekiept. Wist ik ook wel :D
Rustig aan opbouwen.....

Nu pannenkoeken bakken. Ernstige fin. crisis
But hee! De verwarming brandt.
En straks weer lekker douchen.
Waar hebben we het over.

Ik ga eruit. Spannend hier.
Qua hoofd enzo...
Beetje onrust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer terug,

Trees,
Ja, fijn volgende week al, tenminste geen weken wachten en dezelfde dag de uitslag is ook fijn.

Carolien,

Ha,ha wil je niet in die gehaktbalpletter,
Nou ik kan het me voorstellen hoor, ik vind het ook 3 keer niks.
En helaas, ze doen het nog steeds op dezelfde manier:o.

Kirky,

Hoe gaat het met jou?
Komt je baan als taxiechauffeur al in zicht?
Mei toch?

An,

Jij had het eerder vandaag erover wat je uitspaard per maand door niet o.a. niet te drinken.
Zelf kocht ik altijd goedkope wijn van nog geen 2 euro per fles dus was ik nooit meer kwijt dan 10 a 12 euro per week.
Een ander verhaal is de sterke drank van echtgenoot.
280 euro per maand, dat is echt niet leuk meer.
En dan mag ik blij zijn dat hij gestopt is met roken ( 2 a 3 pakjes per dag).
Geen wonder dat ik vaak krap zit.
Wel erg leuk dat je met dat overgebleven geld jezelf lekker verwend, dat heb je dan ook wel verdient, vind je niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...