Spring naar bijdragen

woensdag 8 april


diane

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja ik voel me al aardig welkom hier. Nou Carolien dat zal toch wel een beetje meevallen hihi. het mooie weer verdwijnt hier nu ook snel, het trekt al helemaal dicht, maar goed we proberen vandaag niet te drinken, dit wordt de eerste keer dat ik dat ga proberen dus het zal me benieuwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Marjo,

Spring-in-ht-veld door de polder !!!

Hier is het redelijk, gewoon zoals je mag verwachten na zo'n pittige ingreep. Heb net nog gebeld ff naar de HA en het ZH omdat ik zo duizelig ben (in bed liggen je hoofd omdraaien en dan gaat alles draaien) maar dat is normaal na zo'n ingreep. Dus RUST maar even, zien te slapen.

Heb een schat van een buurman die heeft mijn medicijnen gehaald en fruit voor me geschild, en kan ik 24/24 oppieppen, nou niet helemaal, dat zal zijn vrouw niet leuk vinden.

Ik hoop dat dit de laatste blokkade was en dat ik hierna de morfine kan gaan stoppen, dat wil ik zo graag.

Dank voor je belangstelling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste stopdag had ik zo'n vreselijke kater dat ik het nauwelijks heb meegemaakt. De dagen daarna voelde ik me opgewonden en vond het erg spannend. Had wel een soort jetlaggevoel, de beleving van tijd was anders, niet persé langzamer ofzo maar anders.
Had wel last van nachtelijk zweten, maar sliep als een roos :)

quote:


Originally posted by:
jip

Goedemorgen allemaal,




Wil graag meer weten over jullie ervaring met de eerste stopdag.


Hoe ging dat?


Kan ik het na blijven lezen als ik echt begin.




Jip
:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou straks dan eindelijk naar mn begeleider. Wat heb ik daarnaar uitgekeken zeg...
Volgende afspraak gaat mooi wat eerder gepland worden.

Nog steeds aan het oefenen met hondje: 'ga je schamen' (vriendelijk) en dan gaat ze rechtop zitten met r pootjes op r snuit. Haha wat een leuk gezicht is dat.
Ze begint het nu echt door te krijgen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JIP
spiegelogie is geent op de bevestigingsleer[spiegelen] van dr aa terruwe[psychiater]
de leer werd in 1957/58 veroordeeld door rome
ze is nooit echt gerehabiliteerd
iedereen heeft behoefte aan bevestiging,door te spiegelen wat een ander zegt/vertelt
laat je weten dat er geluisterd word en kijkt men op een andere manier naar zichzelf
dit is erg positief
willem de ridder heeft zich goed ingelezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb met mijn afwezige hoofd de computer aan laten staan. Stom!

Houtje, beterschap, meid. Ik duim voor je dat je nu inderdaad van de morfine af kan en met veel minder pijn gaat leven.

Marjo, je spettert weer van mijn beeldbuis. Herder zijn is leuk maar zwaar werk. Ik bewonder je.
Je kinderen hebben je nog steeds nodig. Daar zijn het je kinderen voor dus ik hoop dat je het allemaal niet te radicaal doet. Er is altijd een gouden middenweg.

Welkom aan de nieuwkomers.

Iedereen heeft het over mooi weer maar hier regent het en is het weer koud. Soms heb ik het idee dat ik in het buitenland woon.
Ik drink niet maar zit een beetje in een waas van depri gevoelens. Wil niets en kan mij nergens toe zetten maar gelukkig begin ik wel wat beter te slapen.
Zal mij toch even moeten zetten om wat mensen te bellen en twee paaskaartjes te schrijven naar mijn schoonfamilie. Ontving van hen kaarten vanmorgen en ze zien mij natuurlijk als een link naar X dus hopelijk lukt het mij om iets neutraals op te schrijven. Als het beter gaat moet ik toch eens kijken of ik mijn schoonmoeder kan gaan bezoeken.

Goed, even koffie zetten en kijken of ik mijzelf kan bewegen om iets te gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen.....
Ik heb het gevoel dat het hier een beetje n vaste groep is en dat buitenbeentjes (nieuwe leden) niet echt worden gezien of gehoord....
Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten (hoop ik ook) maar zo komt het op het eerste gezicht over...
was juist zo blij dat ik eindelijk n forum heb gevonden waar "middelen" niet worden gepromoot.....
Ik zou me graag bij deze groep aan willen sluiten.,...als er plaats is...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook Anjo met dat weer het druppelt al de hele dag (hahaha) en sinds enkele uren is het gestopt met zachtjes regenen.

Woman suc6 bij je begeleider. Leuk te lezen weer over je hondje, kijk alweer uit naar het volgende filmpje.

Krijg een oproep voor een lipbiopsie en was ff aan het googelen maar ben nu erg bang geworden want las heel erg veel negativiteit.:o Zoals ik begrijp zit je altijd met de gebakken peren want die ingreep is niet niks en heeft een behoorlijke (soms lange) nasleep. Vinden ze niks dan heb je het voor niets laten doen, vinden ze wel wat is er niet veel aan te doen.:huh:Maar een afspraak met de HA gemaakt of ik dat wel laat doen want ben niet zo'n held en dan de 1e week ook nog eens problemen met eten/drinken zit ik al helemaal niet op te wachten met mijn 46 kilo's.:( Ben nu net zo vrolijk als het weer.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier regent het al vanaf een uur of 11.. echte rotregen, al 2x natgeregend vandaag, bahbah! daarna naar de kringloopwinkel geweest, was ik al weken niet meer geweest, voelde me zo dik, en nu kon ik weer het een en ander aan, 2 broeken gekocht (linnen, voor van de zomer) en een onwijs stoere katoenen zwarte jas, en een te krap bloesje waar ik hopelijk nog in ga groeien! tot die tijd mag mijn zus hem wel lenen ;)

Marjo, ff rustig aan hoor! waarom wil je het toch allemaal zo eigenwijs in je eentje oplossen? soms kan het ook goed zijn om hulp te accepteren, je bent allang goed zoals je bent maar soms kan iemand je helpen om het ook nog goed met jezelf te kunnen vinden.
Je bent nu zo aan het huppelen, het word ook tijd voor wat meer innerlijke rust dame!! doe voorzichtig!!

Vangaag ben ik weer gevraagd voor een expositie joepie! In de stadsbibliotheek van Haarlem. Ze hadden me al eerder gevraagd maar de panelen waar het zou komen te hangen waren te klein. Nu is de hele bieb verbouwd en schijnt er meer ruimte te zijn.. en ze waren me niet vergeten ;) spannend dus!! okee het is pas in augustus maar toch!!

In mei komt mijn werk te hangen bij de opening van de nieuwe gebouw van de bloedbank Sanquin in Haarlem

leukleukleuk!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Loontje welkom. Natuurlijk is er een plaatjse voor je, net als iedereen. In het begin hebben we allemaal dat gevoel gehad van harde kern en kom er niet tussen maar dat is niet zo hoor. Gewoon meedoen en je rolt er vanzelf in. Wel is het zo dat de ouwe hap elkaar beter kent en de achtergronden maar we weten allemaal wat het is en zijn hier geen van allen vanwege jeuk aan onze grote teen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...