Spring naar bijdragen

woensdag 8 april


diane

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben ook niet aardig, heb al 8 keer naar Zowie gekeken en niet veel verder gegaan.:) Vind dat zo mooi en zo knap hoe je zoiets aanleert maar dat lieve kleine piepje voor de schaamte is echt heel speciaal. Jammer dat het zo'n kort filmpje was want de 2 anderen duurde langer maar ik heb geduld en wacht op de rest..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het durft Spud dan dan dan .........:brokenheart:

Vogel dat kan je maar het zal moeilijk zijn jezelf bij elkaar te rapen. Het is zo makkelijk na een terugval te zeggen laat maar ik ga er niet weer doorheen en zo moeilijk om weer die hele weg opnieuw te beginnen. Maar weet dat je niet opnieuw begint want je gaat verder omdat je eerder hebt geleerd.:light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha leuk Drup, ik zal snel een uitvoerinkje filmen van alle oefeningen op de muziek :)

quote:


Originally posted by:
druppeltje

Ben ook niet aardig, heb al 8 keer naar Zowie gekeken en niet veel verder gegaan.
:)
Vind dat zo mooi en zo knap hoe je zoiets aanleert maar dat lieve kleine piepje voor de schaamte is echt heel speciaal. Jammer dat het zo'n kort filmpje was want de 2 anderen duurde langer maar ik heb geduld en wacht op de rest..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de interne factor die de emoties aansturen is de hersenstam, deze maken de serotonine, melatonine en overige neuronen.

de hersenstam verwijderden lukt ook niet zonder algehele schade, dus zijn het de neuronen e.d.
deze kunnen aangevuld worden doormiddel van sport, medicijnen, meditatie en buitenlucht


hmmm, specifiek genoeg?
neemt nog steeds niet weg, dat we verkeerd geconditioneerd zijn!
wij nemen alcohol als bevrediging van een bepaald soort emotie terwijl we dondersgoed weten dat het geen bevrediging oplevert maar problemen.

waaruit dan weer blijkt dat we geen of zeer slechte copingstrategieen hebben voor onze emoties waardoor uiteindelijk het toch weer op reconditionering draait.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wing hoezo ajuu???

vandaag dan niet de baas?

maar goed over hoe we weten of het waar is, ik weet het niet maar mij is geleerd om af en toe vertrouwen te hebben.
als 1000 professoren, die hiervoor gestudeerd hebben, mij vertellen hoe de hersenen werkt dan zeg ik...ok!

als er genoeg mensen zijn die praten over een ziel, dan geloof ik dat. in dit geval moet je niet gaan concretiseren.
Net zoals wel in god geloven maar niet in de kerk omdat al genootschappen het proberen te concretiseren en te intepreteren maar daar jammerlijk genoeg in falen.

als ik het dan toch probeer, dan kom ik niet verder dan dat de hersenen ons lichaam maar ook onze innerlijke beleving aansturen, dat is wetenschappelijk onderbouwd, maar de reden tot definitive persoonlijkheid, oftewel karakter is nog nooit aangetoond.
ik neem dus aan dat mijn ziel, mijn persoonlijkheid en mijn karakter heeft gevormd in samenwerking met externe omgevingsfactoren.

om een heel verhaal kort te maken, het niet de baas zijn van alcohol is toch een kwestie van geestelijke conditionering.
dat kan je proberen om filosofisch het probleem te benaderen of gewoon praktisch!
niet teveel denken maar gewoon doen dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee nee kirk ik zou het niet te enthousiast brengen!!

maar gelukkig maar, kindjes zijn leuk maar het moet wel op het juiste moment komen!
uit ervaring weet ik dat alles groot komt en gebrek aan verzorging en liefde zal het niet ontbreken maar het kan hele grote gevolgen hebben voor het verdere leventje!

maar goed, dus het verhaal van bloemetjes en bijtjes nogmaals goed uitgelegd?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...