Spring naar bijdragen

Woensdag 22 april

Flocko

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 215
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pipi,

Wat goed dat je dat onthouden hebt.
A.s. maandag 27 april om 15.00 krijg ik bij nader inzien geen punctie maar een naaldbioptie.
( Wat me nog enger lijkt)
Ze halen dan stukjes weefsel weg en dat wordt eerst een week op kweek gezet.
Op ma. 4 mei hoor ik de uitslag ( goed of kwaadaardig).
Het hele onderzoek gaat ongeveer 5 kwartier duren.
Zie er als een berg tegenop, maar ja wat moet dat moet he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WC,

Ik reageer even op je berichtje van heden morgen 10.08 uur. Mijn indruk is dat zij die echt niet meer willen drinkenveel te verliezen hebben.

Kun je me eens uitleggen hoe je dat bedoelt?????????

Of is het jalouzie ,dat jij dat NOG niet kunt??

Marjo, IK vind jou geen held, maar vindt dat je snel een doltor moet gaan raadplegen, want je bent ziek.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof oprecht dat geen enkele mening die er vandaag geventileerd is, uit iets anders voortkwam dan wezenlijke begaanheid, of bezorgdheid!
En verder denk ik dat Marjo haar eigen boontjes ook wel kan doppen!
Ze is een heel belangrijke persoon hier op het forum, en draait lang genoeg mee om te beseffen dat een actie als die van gisteravond het nodige commentaar zal opleveren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het normaal dat mensen die menen geen probleem te hebben met alcohol op speciaal dit forum hun zegje menen te moeten doen en is iedereen het daar mee eens?en wat vind de moderator hiervan of is dit niet iets om door hem beoordeeld te worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapi, veel succes.
Kirky, ook veel succes.
Poly, iedereen mag hier een zegje doen zolang het geen schelden wordt. Dat we het niet allemaal met elkaar eens zijn... tja, het is net het echte leven.
Ik heb geen problemen met mensen die nog wel eens een terugval hebben, dat kan gebeuren. Ik heb ook geen moeite met mensen die matig willen blijven drinken. Voor wie dat kan is dat natuurlijk prima.
Ik heb wel moeite met mensen die hier halfdronken komen vertellen hoe hun de drank wel of niet bevalt. Dat vind ik egoïstisch en totaal niet helpend. Als je dan wil drinken, hou het dan tenminste voor jezelf en ga er niet uitgebreid over "leggen wauwen" zoals ze in Rotterdam zeggen. Maar dat is mijn gevoel.

Verder wil ik even melden dat ik afgelopen maart, bloemen ingezaaid heb die nu uitkomen, waarvan ik absuluut niet meer weet wat het voor bloemen zijn. Wat ik zelf stiekem amusant vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weetje laat ook maar die vage antwoorden kan ik toch niks mee,ik dacht toch dat ik duidelijke vragen had gesteld maar blijkbaar zitten we niet op dezelfde golflengte daar was ik al bang voor maar heb geprobeerd om nader tot elkaar te komen zinloos!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...