Vie Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 Flocko je verdient een heeeeel dikke hug!!!!!!!Hoe kom je erbij dat je dat niet verdient!Even kijken hoor dat lijkt me wel iets.Ik heb gewoon vandaag een offday, dat kan gebeuren. Onbegrippen hier en daar, dat je denkt van: waaar doe ik het allemaal eigenlijk voor?Maar inmiddels ben ik wijzer dan door die zaken naar de drank te grijpen.En hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flocko Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 Ja, eindelijk een dag/ datum bekend, voelt echt als een bevrijding. Zoals je wel weet was ik de afgelopen tijd redelijk goed bezig, maar kan het echt niet zonder hulp, ook niet zonder die van jullie!Wil gewoon stoppen met drinken en dan moet het maar rigoureus, want ik ben een Ram en halve maatregelen helpen bij mij niet.. Hoe is het met jou, Darjeeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 Beter Darjeeling! Dankjewel. ik ga me even met het avondeten bemoeien, ((((:heart;)))) terug.P.S. Flock, ik ben ook een ram, ongeduldig enzo. Fijn voor je dat er iets gaat gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flocko Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 Jep!Ik ga zo ook lekker aan het kokkerellen. Vanavond detectiveavond op Net 5, heerlijk!!Morgen werken, dus hopelijk voel ik me na een nacht goed slapen beter. En Vie, ja die Rammen... Aan de ene kant veel kunnen, maar op onszelf passen moeten we door het leven heen leren. Eet smakelijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flocko Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 Goed te horen Darjeeling!!Ik hoop voor je dat het nare gevoel snel afneemt, anders geef het maar aan mij, ik kan het er nu nog wel bij hebben, hoor. Wat is dat Big Book??En ik ga ook lekker voor de tv hangen!! Neem er lekker puh wat chips bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flocko Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 Thanx, hou je me op de hoogte of de inhoud aantrekkelijker is dan de kaft ?Ik wil sowieso naar de AA, maar vind het een grote en enge stap.Om te zeggen, ik ben Flocko en ik ben alcoholist... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 Het is een komen en gaan hier zie ik. Ha ik ben weer terug van weggeweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 Hoi An,Ben je lang weggeweest dan.Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 Hoi Rapilos,kom je dit weekend een beetje door, of ben je erg bezig met je bezoek aan de dokter, maandag?Als ik zo dadelijk de kaarsen aandoe, zal ik in ieder geval er even een wensje bij denken, dat helpt volgens mij altijd! (en ach, kwaad kan het nooit!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 Hoi Trees,Lief, dat je het vraagt.Eerlijk gezegd ben ik er inderdaad erg mee bezig.Kan m,n hoofd bijna niet draaien van een spier waar ik last van heb.Zal toch wel spanning zijn.Hoe gaat het verder met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 Orlando, ik herken heel veel. Het is al een tijd geleden dat ik bij een psych.liep. Ik omschreef het toen zo: ik zit in folie. Soms lachende pratende mensen om me heen.Maar zij konden mij niet bereiken en ik hen niet.Het is eng om uit dat folie te komen, of van het eiland af te komen, maar het is echtde moeite waard!!!!!!!!!!!!stap voor stap maar door gaan hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 Hallo An,Die cijfertjes betekenen niets. Ze vroegen om een soort handtekening ik wist niets te vezinnenen heb die cijfers ingetypt. Ik zou het wel willen veranderen maar ik weet niet hoe.a.s. woensdag zit ik op 8 weken droog. Hou je haaks hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 Vind ik ook Catie, het is heel erg de moeite waard om uit je schulp te komen.Hoeft niet meteen voluit, kan met stukjes en beetjes. Maar is zo fijn voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 Best een leuke handtekening, 54321!Rapilos, ik hoop dat het echt allemaal meevalt!Het kaarsje brandt inmiddels...dat helpt vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 Flocko, ik gebruik nu bijna 8 weken refusal. 't Geeft rust in het koppie,niet denken zal ik wel zal ik niet een glaasje nemen. Bedenk wel dat je de eerste dagen bijwerkingen kan hebben,ik was vooral slaperig, maar het gaat over. sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 Lieve mensen,Ik ga weer uitloggen, probeer maar vroeg naar bed te gaan.Trees, nog bedankt.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 Pip,Nergens van kunnen genieten is ellendig, ikweet het,en toch komt er een moment dat er weer een lichtstraaltje is.Vie Lekker geslapen:)Druppeltje,Allemaal een ((((((((knuf))))))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 mensen ik ga even de plaatjes uitproberen, voor niemand bedoeld dus ik weet niet wat er uit komtomdat ik geen egels kan.:beer::brokenheart::huh::$:light::):wine:Zo dat zijn ze allemaal nu kijken wat er uit komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 Nu proberen te onthouden, beer is dus geen beer maar biereen mens is nooit te oud om te leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 Toppertje Catie, jammer dat ze niet voor mij zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 quote: Originally posted by: catieHallo An, Die cijfertjes betekenen niets. Ze vroegen om een soort handtekening ik wist niets te vezinnen en heb die cijfers ingetypt. Ik zou het wel willen veranderen maar ik weet niet hoe. a.s. woensdag zit ik op 8 weken droog. Hou je haaks hé. Die kan je bij mijn profiel veranderen, onder je 'handtekening'. Je kan het weghalen of iets anders neerzetten of niks natuurlijk.Jemig je staat dus al een hele tijd droog, knap hoor. Volgens mij zou ik dat moeten weten.Soms weet ik helemaal niks meer lijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 An als jij het niet meer weet kan ik helemaal wel inpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 quote: Originally posted by: druppeltjeAn als jij het niet meer weet kan ik helemaal wel inpakken. OK hihi samen inpakken en wegwezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 An, je hebt me in 't begin juist gesteund, geeft niet hoor.Drup ik weet nu hoe het moet, je krijgt een heel rijtje van me: :huh::$:light:voor jou Drup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diane Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 Hallo hier zo met z'n allen,Ik heb niet alles goed gelezen maar,voor iedereen die het nodig heeft wil ik veel liefde en kracht toe wensen.Ik heb me net op getut ik ga weer een avondje dansen,......dus weer een heerlijke latin avond.een warme groet van mij.voor wie gaat slapen ,... sweet dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden