Spring naar bijdragen

Bij het krieken van het ochtendgloren


tasseke

Aanbevolen berichten

Ik heb steun nodig. Het gaat niet goed met mijn vader. HIj ljgt voor de tweede keer in het ziekenhuis met longontsteking binnen een jaar.

Ik ben van de week de hele week bezig geweest met mijn ouders. Oké ik heb ze nog. Echt niet gedronken, want ik moest gewoon alert zijn. Nou dat ging harstikke goed van de week., maar ik heb alles gegeven van de week en ook nog een rechtszaak. Ik ben kapot en wat doe ik nu.........alcohol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 128
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Snowy, je zit op het draadje van gisteren te posten... maar dat geeft niet.

Je bent kapot? Logisch. Maar alcohol maakt je niet heel. En dat weet je donders goed.
Loskoppelen, lieverd. Het heeft allemaal niets met elkaar te maken, behalve...
als jij dronken bent en er is ineens een noodsituatie, dan kun je niet in je auto springen.
Dus je moet nog steeds alert zijn. En blijven.

En die rechtszaak, is een bijzaak. Die gaat toch wel door, of je nou drinkt of niet.
En reken maar dat je d'r met een heldere kop beter mee om kunt gaan.

Ja, ik kan me voorstellen dat het allemaal een hoop spanning met zich meebrengt.
En je zult er nog even geduld mee moeten hebben, en door moeten zetten.
Stel jezelf niet teleur... houd moed... houd vol.
Want als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water, ik ben letterljk en figurlijk de draad kwijt.
Dank je.


Je hebt gelijk, maar mijn vader is mijn alles, mijn vader, mijn opvoeder, mijn raadgever, vooral mijn raadgever.
Mijn belastingconculent, mijn alles en nu na een week besef ik pas, dat ik hem ga verliezen.

Ikkan hem niet missen. HIj is mijn eerste man in dit leven, oh ik kan hem echt niet missen...

Dank je Water, je bent lief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
sneeuwwitje

Ik heb steun nodig. Het gaat niet goed met mijn vader. HIj ljgt voor de tweede keer in het ziekenhuis met longontsteking binnen een jaar.




Ik ben van de week de hele week bezig geweest met mijn ouders. Oké ik heb ze nog. Echt niet gedronken, want ik moest gewoon alert zijn. Nou dat ging harstikke goed van de week., maar ik heb alles gegeven van de week en ook nog een rechtszaak. Ik ben kapot en wat doe ik nu.........alcohol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...