Spring naar bijdragen

maandag 27 april

albertina

Aanbevolen berichten

Dank!!

Onder stressvolle situaties, denk ik soms was het het waard.
Je moet toch anders met alles leren dealen, maar (God behoede), ik wil niet meer terug,
dan is het snel met me afgelopen.

De trek is helemaal weg. Maar het motto blijft waakzaamheid!
Dus nog steeds per dag denken!

Ik ga wat rommelen.
Groet!

P.S, het was het zeker waard, er zijn veel aangename dingen voor terug gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 159
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja alles ok, ik ben ook aangekomen maar stel cal. tellen nog even uit.
Mo. krijg ik alle 3 mijn "grote zussen"op bezoek, mijn zus die in 'tziekenh.
lag kan er ook een poosje bij zijn, beetje druk maar heel fijn.

Ik ga nu pitten, mo. op tijd op en zal wel niet veel op het forum verschijnen.

o ja ik heb vandaag afscheid genomen van mijn peut!

welterusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wordt me niet altijd in dank afgenomen, als ik zeg een alcoholst kan niet, nooit drinken.
Dat heb ik niet van mezelf, zo werkt het in de praktijk.
Ik heb het zelf mogen ervaren. In no time terug bij af!

En het doel van het forum is o.a op het risico wijzen.
En dat doe ik met "verve" :D

De medemens behoeden, voor de totale teloorgang!

@ An, soms zeg ik wel iets, ik ben niet zo'n spuier!
Beetje introvert!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe: is ook goed joh. Je gaat goed en ik merk heel goed dat je het serieus blijft nemen en dat is de enige echte manier om het te redden. Het kost n.l. wel een paar jaartjes om er echt vanaf te komen. En dan nog blijft het opletten geblazen, maar jij bent een van de weinige dit dat gaat doen.
Geweldig!!! En ik ben altijd blij dat je zo standvastig blijft reageren, anders werd het hier een plumpudding die alle kanten heen kan gaan. Dat is voor mij ook niks. Voor mij is het in dit soort gevallen, links om of rechts om, een middenweg is er gewoon niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zaterdag te veel gedronken toen we uit waren, moest het zondag dus bezuren. Geen gekke dingen gedaan gelukkig. Maar heb wel besloten weer even 2 weken alcohol-vrij te gaan. De afgelopen week begon ik een beetje sch##t te krijgen aan de regel van max 2 glazen per dag en vond ik het flauw dat ik niet meer mocht. Vandaar de 'uitspatting' zaterdag waarschijnlijk. Het was niet extreem veel hoor. Maar meer dan 2. Dus nu weer even 2 weken rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi FF,

Over je heen vallen heeft geen zin is mijn ervaring zo langzamerhand geworden. Als je alcoholist bent, weet je, dat je niet kunt drinken en dat is ook mijn ervaring. En als je zegt laat die eerste staan, ben je, een betweter. MAAR MIJN ERVARING IS, iK STA BIJNA DRIE JAAR DROOG EN DAT KOMT ALLEEN DOOR DIE EERSTE TE LATEN STAAN. En dat is het enigste wat ik hoef te doen. Punt uit.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo:heart:

Wing:present:

Carolien:heart: wat geweldig nieuws dat je toch oma word maar voor je kinderen is het nog veel fijner natuurlijk, gefeliciteerd alsnog hoor en wat heeft het ons laten schrikken hè

Albertina:heart:

Spud:heart:

Corinne:heart: voor mij blijf je een TOPPER hoor, je hebt even niet opgelet, nou en? nu ben je weer voor een hele tijd bij de les hoor;)

Pippi:heart:

Fish, succes:present:

An rots in de branding:heart:

Catie:heart:

Tapas:heart:

Hermie:heart:

Water:heart:

Soothe:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

au nu val ik toch over je heen en doet mijn knie pijn.. grapje
FF minderen blijft lastig maar je moet het toch zelf ervaren en wie weet komt er een keer een moment dat je denkt, en nu is het basta, klaar
Nu ga ik het gewoon helemaal zonder proberen en kijken wat er allemaal gebeurt dan. De ervaring leert dat niet drinken makkelijker te hanteren is dan een beetje drinken, want na het 2e glas begint juist de trek te komen is mijn ervaring

Ik ga slapen, was een vermoeiende en volle dag weer, toch gaat me dat wel steeds beter af en ben ik na zo'n dag niet meer helemaal de kluts kwijt. Morgen vrij en rustig aan. Dan heb ik alleen een vergadering sochtends en verder niks! heerlijk!!
Ik zie wel wat op tegen koninginnedag, is hier nogal een zuipfestijn (waar niet?) maar gelukkig beloofd het geen echt warme en zonnige dag te worden. Dus wie weet doe ik toch nog een rondje rommelmarkt maar daarna vlucht ik veilig mijn huis in, niks geen terrasjes met live muziek en emmers vol bier... want heel diep van binnen zit er toch een stemmetje dat zegt .. waarom niet? het gaat toch al zo lang goed? gewoon weer eens een keertje lekker schijt aan de wereld hebben en lol maken...

mepmepmep!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fish ja dat komt door het werken de aankomende tijd en ik vind het zelf ook wel jammer af en toe dat ik hier niet meer zo regelmatig ben. maar ik blijf stug van de drank af ook al werk ik straks heel vaak en tot laat in een restaurant met heel veel drank. ( mijn favoriete drank die ze in grote hoeveelheden hebben aangeschaft moet ik nu maar proberen te slijten;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...