Kohtje Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hé, Bammie,Vreemde vogel?? Misschien is het vreemd dat ik alweer een dag gelukkig ben? O, wonder.. Niks bijzonders, geen spectakel, geen kicks, gewoon doen wat ik doe en meedobberen op de tijdstroom.. hihi. lieve groet, Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Tapas: kan je dat bespreekbaar maken? door b.v. een lijst te maken van de zwakke kanten, ok, maar daarnaast de sterke kanten van de wijk? Om zo die negatieve spiraal te doorbreken.Safi: dat klinkt inderdaad heel erg goed allemaal en ik ben zo blij voor je!!!PolY: ja dat dacht ik al, maarja soms twijfel ik aan mijn brein hoor Tasseke: altijd moed houden joh. Wie kent wie nu ECHT goed. Ik ben al blij als ik mezelf ken.Bambam: hoe is het met jou?FF pauze hier en ik ga vandaag gewoon maar niet drinken.Ik las nog even iets van een paar maanden geleden en dan zie je hoe stemmingen in de loop der tijd wisselen, bij mezelf en de anderen.Wat ik DAAR dan weer van leer: dat ieder mens met ups en downs door het leven gaat.Dat dit gewoon is, dat hoort erbij, alleen moet ik zelf nog leren dat dit HET leven is en dat het is zoals het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 He BAMMIE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hé, ZIZA!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Heeee, nog zo'n vreemde vogel:o:) Waar komen jullie toch allemaal vandaan??? LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hé Bammie, Koh en Ziza! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 he bam, dank jehet gaat er niet om wie sneller is of wat dan ook, het gaat om de nieuwe mensen. ok, niet om hen persoonlijk, het gaat me te snel, ik ben nog niet toe aan het oude rotten gedoe......ik ben zelf nog zo blank en heb nog zoveel de hulp van jullie nodig....... en nu........ loop ik schelden op een ander....ok, ik voel me rot dat ik zo kort door de bocht ben geweest, wel duidelijk maar.....laat maar, ben even mijn vertrouwde plekkie kwijt, soms moet je plaatsmaken en dat wil ik nog niet......ik wil zo graag klein blijven, het ontwapende boefje, soms een trut, soms slim, vaak een clowntje maar bovenal bekend, weinig uitleg nodig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hé, Frannie... (let op!! nuchtere puntjes...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Nee hoor Koh, je bent geen vreemde vogel. Wel een nuchtere vogel, lekker he! Fijn dat je een goeie dag hebt. Koester dat maar lekker, is waardevol.Ziza, zit jij stiekum te spieken terwijl je aan het werk bent? Je feestmaand is nu wel zo'n beetje voorbij zeker. Of deze week nog feest? Onze Koningin is wel jarig he(nou ja, haar moeder dan, die niet meer leeft maar dat is een detail) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hihi, Koh! (Nuchter gegiechel. ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Jee, hebben we een reunie ofzo??? Tetetereretetetetetete Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hoi Tapas,Wat mij opvalt is dat je moe wordt van het geklaag van die mensen en vervolgens kom jij klagen over het geklaag van die mensen en dus geef jij het ook weer door aan ons terwijl je het zelf niet leuk vind om er naar te luisteren. Zomaar een observatie.Hoi Kohtje...Hoi Francesca......Ziza Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 quote: Originally posted by: KohtjeHé, Frannie... (let op!! nuchtere puntjes...) Hahaha LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hai lieve mensen,Wil toch even vertellen hoe het borstonderzoek afgelopen is gisteren.Ik zou een biopsie krijgen om weefsel af te nemen voor onderzoek.Er zouden eerst fotos gemaakt worden om de lokatie te bepalen waar de punctie moest plaatsvinden.Na een half uur fotos nemen en bekijken vertelde ze dat een biopsie nie mogelijk was omdat ze de lokatie niet goed konden bepalen.Het was nog erg klein.Voel me verward daardoor, volgende week maandag gaat de afspraak bij de chirurg gewoon door om te kijken wat er nu moet gebeuren.Zelf vraag ik of het niet mogelijk is om b.v. over 3 maanden of een half jaar weer een nieuwe foto te maken.Als het dan gegroeid is kan er misschien wel een biopsie gemaakt worden.Misschien groeit er wel niets en is het harstikke onschuldig.Mis ik nu de drank?eerlijk gezegd ja, vaak heel erg.Kan zo heerlijk kalmerenMaar goed, drank maakt meer kapot dan je lief is, dus maar even krampachtig niet doen( Wanneer zou dat nou ooit eens overgaan?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 An, met mij is het wel (weer) goed. Heb moeilijke dagen gehad in de afgelopen weken. Niet wat drinken betreft maar had verdriet en kreeg mezelf niet meer zo goed in gang. Afgelopen weekend naar een retreat geweest en dat was zeer inspirerend. Het gaf me kracht, moed en hoop. Heel fijn.Vanavond naar een meeting. Voor die tijd afgesproken met mn sponcee, er komt misschien een nieuwe vanavond en ik kijk uit naar het weerzien met de rest. Ben 2 weken niet geweest. Kortom, best wel ok. Fijne vakantie gehad. Lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Rapilos: lijkt me geen goed plan, wachten totdat het groter is zodat er dan wel een biopsie genomen kan worden. Met drank stop je helemaal je kop in t zand.Actie ondernemen lieve meid, ACTIE... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Bambam: ben je toch maar mooi uitgeklommen. Proficiat!!!!! En je klinkt echt 'opgewekt'!!!! Dat straal je gewoon uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hoi Rapilos,Klasse dat je je angsten hebt gedeeld met ons waarvoor dank.Dat is ook hoe het voor mij werkt.Kijk wat je kan toevoegen aan deze dag. Iets wat positief is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ik koester me suf. Heerlijk. En nu ga ik nog een half uurtje aan het werk. Heb een fijne rest van de dag allemaal. Ps. Tasseke, ouwe rotten en nieuwelingen en alles wat daar tussen zit, allemaal onzin. Ik draai hier bijna drie jaar mee en voel me hartstikke nieuw en onwennig hier. Een vertrouwd plekje zou mij onzeker maken omdat ik dan het gevoel krijg dat ik dat plekje moet verdedigen. En dan zou ik met oud gedrag bezig zijn, mijn ego in stand moeten houden en verdedigen. Ik kom hier als ik daar zin in heb en lees, neem op wat me raakt en laat gaan wat voor mij niet van nut of zelfs schadelijk is. Het forum is een hulpmiddel, geen standaard. Trek het je allemaal niet te persoonlijk aan. Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Rapilos: ja, het gaat over. Er zullen momenten zijn dat het boven komt, maar het gaat over.Je hebt nu een hele grote spanning en het is aangeleerd gedrag om dat met drank te lijf te gaan.Een extra trigger. Ontmoedig jezelf nu niet door te denken dat je heel je leven zo zal zijn, dat zijn niet helpende gedachten. Welke gedachten kan je hiervoor in de plaats zetten?b.v. een nuchter Rapilos is een hele lieve leuke oma en dat maakt het leven een stuk fijner dan dat die Rapilos eenzaam met haar fles zit............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hoe is het met Francesca ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Rapilos, het is rot. Ik heb 1,5 jaar geleden ook een biopt gehad. Een klein rond knikkertje wat verder onschuldig is. Ik snap dat je je ongerust voelt, zeer begrijpelijk. Maar ik weet ook dat ik het meest lijdt van het lijden dat ik vrees.En die zucht naar drank gaat echt over. Stap 1: erkennen dat je machteloos staat tov alcohol. Dat was voor mij goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Koh: dat zeg je weer helder. Oud of nieuw, wat maakt het uit. Iedere dag is voor mij ook weer nieuw hier, maar ook thuis. Nu ik dat zo zeg... hihi.Ik ben weer weg, aan het werk. En kom vanavond zeker nog langs.xxxxxxxxxxxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Oke ik ga weer wat doen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Klopt Ziza, goeie observatie!zo, ik heb bankgehangen en kom weer in actie!Hai Kohtje, Hai Frannie, Hai Bambam, Hai An (nuchter gegroet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden