Spring naar bijdragen

Dindag, wat brengt het ons


suusje777

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 366
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

eeeehhhhh, ik hoop dat een krant en een weesgegroet bij de kliko passend genoeg was!!!

Jip,
als we het dan toch over negativiteit hebben, en dat mag
je begint een grote storende factor te worden, en jaaaaa, ik doe ook aan pappen en nathouden

lieverd,
er zit zoveel boosheid in jou, dat is niet erg maar schuif de boosheid niet op het forum af, voordat je gaat schelden, schoppen,slaan of wat dan ook, sta even stil, voel, tast, herken je eigen gevoel en de reactie van de omgeving.

haal adem, steek hand in eigen boezem, voel en denk na over je eigen gevoel en maak vooral de zaken niet erger dan het is!

geen bedreiging maar wel een serieuse waarschuwing, tijdens het stoppen met drinken en wroeten in jezelf komen er heel veel dingen naar boven en niet altijd even positief.
Het forum is een plek waar heel veel mensen begrip hiervoor hebben maar vergooi begrip, liefde ondersteuning niet omdat je het heel simpel nu niet snapt.
komt goed skattie, er komt een dag dat je het wel begrijpt:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht zal weer eens gezellig inhaken op het forum, kunnen we samen de polonaise dansen maar zo te lezen is er de sfeer weer niet naar. Het gehakketak overheerst de laatste tijd, ontneemt me de zin....zo vermoeiend.
Overwegend scrollen dan maar.

Caro, toch een goede wending...gelukkig maar :present:

Morning Soothe, zo....ben uitgel@ld.
Hum....blijft niet veel te replieken over zo :angry:

Pfffffffffffffffff, zonde van de :clock:

Dan maar even melden dat het met mij goed gaat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, je schijnt pas een oude rot te zijn als je ooit een ban hebt gehad...
bij deze waag ik de gok!

Jip,
Sodemieter op met je gestook en kom eens terug als je de dingen beter kan relativeren en in staat bent om een serieus gesprek aan te gaan.

op dit moment geniet je waarschijnlijk alleen maar om iedereen om je heen een rot gevoel te bezorgen.
je bent niet helpend, niet constructief en je draagt zeker niet bij om iemand te steunen!

je schreeuwt om hulp maar je accepteert het niet!
en ik.............. ik accepteer dat intollerante gedrag van jou niet!

punt en dubbel punt...........................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water, hoe heerlijk nuchter en wat een waarheid, als je niks beloofd dan kan je ook niet iets vergeten.
Dat is inderdaad wat ik aan het leren ben. Niet meteen ja zeggen, niet overal enthousiast op inspringen ehm, nou ja, ik doe mijn best laat ik het zo zeggen
als ik een belofte maak die ik niet na kan komen dan zeg ik dat, al is het achteraf. Ik probeer me niet meer in allerlei bochten te wringen waar ik zelf meestal weer de dupe van wordt . Het is te leren al is het ozo lastig
minder kritiek en meer rust.

Jip, ik wens je alle goeds toe voor de toekomst
Dag jip!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens nog een oude rot zonder een ban ooit, okee wel eens op de vingers getikt omdat ik niet altijd even nette woorden gebruikte... ;)
maar die waren meestal gerelateerd aan drank en katers (nee niet met drank en met katers maar mijn gevoel over beide)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, als ik iets tegenkom wat me bijv. heel erg leuk lijkt maar waarvan ik vermoed dat het wel eens teveel zou kunnen zijn,
dan zeg ik tegenwoordig "laat me er maar even over sudderen en ik kom er nog op terug".
En daar neem ik minstens vierentwintig uur de tijd voor, minstens een hele dag-cyclus.
En dan bel ik op met ja of nee en het waarom. Dat is duidelijkheid voor iedereen en rust voor mij.
En als er iets gevraagd wordt en ik moet het NU zeggen, dan zeg ik nee. En ook waarom.
Rust moet je soms zelf maken hoor. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt het in een notedop wel op neer Soothe. Tsss....lijkt wel of ik nooit met alcohol gestoeid heb, zo ver staat het van me af. Krijg alleen maar gestoei en geharrewar te lezen als ik hier kom (leen ik mijn naam niet voor ;) ) en dat dan ook nog virtueel....wordt er niet vrolijk van, terwijl ik inmiddels met goed gemoed door het dagelijkse leven stap. Afstand nemen volgt dan vanzelf...
Het forum lijkt wel geïnfecteerd met een virus. Tassekes woorden maar even kracht bijzetten dan...Jip, ga lekker met je laarsjes in de regen lopen...plens, plens en ga je eens in jezelf verdiepen. Constant op een ander afgeven is zooooo onvolwassen. Je maakt wel één zinnige opmerking, dat je maar beter hier weg kunt wezen. Vergeet niet tijd voor bezinning te nemen, je draaft maar door. Tot dan, voor nu de welgemeende groeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het begin toen ik hier kwam had ik denk ik het zelfde idee als Jip,.... las alles en had ook hulp verlenende antwoorden in mijn hoofd.
Wanneer je net probeert je drink gedrag aan te passen doe je van alles zodat je afgeleid bent, en ik ben blij dat ik de dingen nooit heb op geschreven want ik kijk nu heel anders naar het forum.
Gewoon lekker van je afschrijven.Met de een klikt het met een ander niet , das normaal toch .
Ik blijf gewoon hier, door te lezen over anderen leer je ook van je zelf, zo zie ik dat.
Als ik iets lees en ik reageer daar op in me zelf dan denk ik , waarom reageer ik hier zo op? zie ik iets van mezelf misschien?
En lieve mensen ik heb het dus alleen over mij,... ik denk er zo over , dus niet iemand anders,..... want ik kan niet voor een ander denken of voelen.

Zo nu even iets eten .
tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mensen,

Zo ik ga me vandaag even niet op laten naaien, Ik heb er over nagedacht Jip en heb door jou een rotdag gehad gisteren en ik ben er klaar mee, Dan reageer ik maar niet op je, veel succes Jip, het ga je goed hoop ik oprecht,

Zo vanacht om half vier naar bed gegaan pas, mn jongste van 3 bleef maar hoesten en overgeven, meerdere malen zijn bedje verschoond en om half 4 heb ik heb bij me in bed genomen en om half 6 ging de wekker alweer, pff 2 uur slaap hahah das lang geleden;. Ik moet nog even terug gaan lezen in het draadje van vandaag, sorry voor het draadje van gisteren maar ik ervaar het echt als treiteren en stoken en ik ben er klaar mee, nu het leuke nieuws, ik sta 10 dagen droog:D Ik heb mezelf en de kids dus beloofd dat we een cadeutje gaan kopen hahah, voor hun hoor! Al dat geld dat ik al 10 dagen uitspaar jeetje, wat een geld ging blijkbaar op aan die drank hahah, maar nu gaan we het positief gebruiken voor wat leuks. Voel we wel niet lekker, ik heb steeds een uitstralende pijn onder mn borstbeen. Zal er wel bij horen toch? wel een beetje eng.
Nu ga ik eerst maar eens even teruglezen op het draadje en negeer sommige berichten maar even!

Tot zo

Groetjes en liefs

Suus die dag 10 beleefd:musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo,

Ik was en ben niet cynisch over je zoon. Zei alleen dat hij prima zijn eigen ontbijtje kon maken (leeftijd-gerelateerd).

Voor de rest bemoei ik niet met dit gehakketak. Gatverdamme.

Jip, Gáááááááá nou eens en blijf niet aankondigen dat je gáááááááát. Of blijf en doe constructief.

Ik ben weg. Dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jip,

het doet me echt pijn en verdriet omdat je het zelf niet ziet!

ieder mens maakt fouten, jij reageert nu terwijl je niemand kent, je reageert op vriendschappen die al jaren bestaan, je reageert op vermeldingen terwijl je niet weet waar het om draait.

stop met schoppen, lees, relativeer en wees nieuwsgierig naar oorzaken maar stoot geen mensen naar het hoofd zonder dat je weet waar het om gaat.

ik geloof dat ik de afgelopen dagen al 80 keer heb gelezen dat je niets aan het forum hebt, niemand is eerlijk, niemand is helpend en in elk bericht stop je ermee.

van mij hoef je niet te stoppen met het forum, van mij mag je blunderen, van mij mag je schelden maar als dat gebeurt wees dan ook realistisch...........

wees wijs......haal adem en denk eerst na voordat je opnieuw gaat reageren! Bijvoorbaat heb je hier heel veel begrip op het forum maar het kan ook te gek, luister ook eens naar de mensen die hetzelfde proces als jij hebben meegemaakt.

en nee niet iedereen is van pappen en nathouden, er zijn hier genoeg mensen die net zoals jij hebben lopen schoppen, luister daar maar even naar.

misschien een idee.............. begin het dagdraadje maar eens te lezen vanaf 1-1-2008! kom maar terug als je een jaar hebt bijgelezen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...