Spring naar bijdragen

Dindag, wat brengt het ons


suusje777

Aanbevolen berichten

Dank voor de vraag.
Vóór de laatste prik (blokkade) vond ik het al beter gaan. Ik merk dat vooral RUST goeddoet. Dus als ik weinig in het hh doe, weinig autorijd (dat is echt de p*est voor je nek) gaat het goed en kan ik zonder morfine.
Onverwachte bewegingen van mijn nek (zoals in de auto, effe over je schouder achterover kijken) moet ik de volgende betalen met pijn en dan moet ik toch wat morfine nemen. Deze blokkade weet ik nog niet, duurt een paar weken voor het werkt. In juni moet ik weer terugkomen (graag, de dokter is net zo knap als in een romannetje....hihi).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 366
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

sorry,

ga hier in een deuk, heeft 1,5 uur nodig om te douchen en te make-uppen en ik zie het verschil nooit:huh:

heb nooit geweten dat puur natuur zo lang duurt en dan nog niet vergeten om de haren op je armen te scheren, ik kom nooit verder dan het verplcihtte verhaaltje voetballers benen en bikinilijn.

Gelukkig vallen de kosten hier erg mee, elke maand kledinggeld en een telefoonabbonnement en voor de rest werkt ze zelf, alhoewel.........
mijn kleingeldpot raakt nooit echt vol!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enne, ik doe niet aan sms-tegoed. Ze hebben allebei een abo van 7,95 en op is op. Geen gezeik, en ik ben goedkoper uit (die abo's zijn eigenlijk 12,50 maar bij de kpn betaal je 7,95 als je ze on-line koopt). En ik kan hun bel gedrag ook nog online in de gaten houden tssssssssss...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nuchter en wel, ik vind het niet simpel om alles wat familiebezoek zegt over me heen te laten komen. Zondagavond/nacht moest ik stoom afblazen en had een waanzinnige trek. Ik zeg tegen mijn man je mag kiezen: borrel halen of een lange wandeling. Hij vraagt kan je niet forummen, ik zeg jawel maar het is laat en de meesten slapen, ik ben nu zo kwaad dat ik geen oog dicht doe. Hij was zo wijs om met me mee te gaan en ik heb een uur lang buiten staan schelden op alles wat die familie in me losmaakte. Daarna kon ik slapen. Goed nog 11 dagen het bezoek brrrrr.

Sorry, weinig teruggelezen, ik heb wel belangstelling maar het lukt nu niet om terug te lezen. Ik hoop dat het hier ok gaat met iedereen. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die van mij is 14 en heeft kleedgeld en gaat dus GRANDIOOS de mist in met een broek van 3 maand kleedgeld. Volgens het Nibud hoort dat zo, juist dan leren ze dat ze de kosten moeten verdelen. Ik doe het dus toch maar en geef alleen extra erbij voor bv. schoenen of een jas. Voor sportkleding krijgen ze een basisbedrag, als ze dan (dure) merk kleding willen betalen ze het zelf. ooooooooo hard hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,
Ik ga zo even terug lezen van gisteren want ik heb veel gemist leesik hier.
Ik ben deze wek niet zo vroeg want er is vakantie, en vandaag ben ik heledag vrij ,.. das lekker.
Morgen en vrijdag wel werken, maar niet vroeg dus.
ZIe julllie later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

soms moet je wel dingen loslaten,

dochterlief heeft een behoorlijke spijkerbroekmaat maar blijft zich wurmen in maatje 36.

van de week zegt ze doodleuk, ik ben dat ik niet meer hoef te fietsen! ehh, wat bedoel je?
nou van fietsen, daar slijt je broek zo snel van en sinds ik een brommer heb, scheur ik niet meer uit mijn kruis!

Oeps, nu herken ik die wazige blik, ik heb maar niet gereageerd op deze stelling :D

maar goed, nee het kledinggeld wordt niet goed besteedt en ik ben nog steeds mijn kleding kwijt, ze loopt tegenwoordig zelfs op mijn laarzen, weliswaar een maatje te groot maar met dubbele sokken kom je een heel eind!

GRRRR

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik slaap neem ik geen ruimte in
In de nacht is er ruimte zat
Mijn leven zal flink op de schop komen
Ik denk dat ik het heerlijk vind om vrij
te kunnen ademen.

Ik las mij eerder
dat het vandaag
anti-uitsteldag wordt

Nog even... een bakkie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach houtje,

laten liggen is inderdaad geen optie maar je kan wel proberen om het rustiger te doen, hé mamma is ook maar een mens!

Ha marjo, goedemorgen!

twijfel niet over de kids, natuurlijk is het pijnlijk, moeilijk en verdrietig maar niemand verdwijnt en de liefde wordt er zeker niet minder van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, Pippi
Ik ben deze week hier
Vakantie.

Ik bedoel de knuffels en de aandacht....
Het praten, het voelen, de liefde....

Ik bel hem gewoon elke dag
Ik ging immers niet naar Timboektoe


Pippi, over gisteren: ik wist het wel. vergeten. sorry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Houtje, eigenlijk is het ook zo simpel.. en heb je nu niet 2 hulpjes in huis met de vakantie? Kunnen ze misschien iets bijverdienen met opruimen of schoonmaken ;)

Dhendro, familie is 'dodelijk' zo af en toe. Ze kunnen je raken, dat is familie - eigen. Probeer te voelen 'waar de ruimte zit' en neem die ruimte ook! je hoeft ze niet te vermaken en je hoeft al helemaal niet alle kritiek aan te horen.
Kan je een grens stellen? Ik ben ik en ik doe het zo en accepteer dat maar? en laat de rest hoe moeilijk het ook is van je af glijden. Sterkte!!! Of laat hun de tent een dagje runnen, neem een dag vakantie en dan eens kijken of ze nog commentaar hebben...
Jullie hebben vast mooi weer daar in Griekenland, want hier is het koud en grijs ;)

Even denken of ik ga hardlopen of gewoon lekker rustig aan ga doen. Om 11 uur komt er iemand van Intomart langs van mijn kijkcijferonderzoek, even wat enquettes invullen en daarna heb ik een vergadering bij de Gemeente over heel en schoon in de buurt, met lunch, vreselijk sjiek dus wel... en dan vanmiddag vrij! joepie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, ik denk dat je me ergens op afrekent
Wat ik niet herken. Ik ben slordig. Das waar.

Maar, zo gaat het altijd. Dus ik had het wel verwacht.
Ik had het niet zo bedoeld. Waarschijnlijk heb ik iets weer
niet goed gedaan, zoals het hoort. Zit met tranen. But hee!

Laat het maar zo dan. Ik zou het ook niet weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dames,

beide zeggen jullie koppig dat jullie gekwetst zijn en vervolgens trekken jullie zich verongelijkt terug!

de een uit eenzaamheid vasthoudend en de ander uit eenzaamheid terugtrekkend, goh wat een twee eenheid!

Niks terugtrekken en laat maar!, los het even opB)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...