FishermansFriend Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 quote: Originally posted by: pippiAnders waren die explosieven denk ik wel afgegaan toen hij tegen de naald is gereden. , en wat moet zo'n klein auto tje anders tegen zo'n bus beginnen. Gek verhaal. Dit snap ik dus ook niet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 Goed gedaan, FF!Viel het mee of tegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 Viel mee hoor! Ik was niet helemaal fit, dus eigenlijk geen behoeft aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 Ah, gevalletje "iedur nadeel hep sun foordeel" dus... prima toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 Zoals zo vaak heb ik het gevoel hier tegen een muur aan te praten. Zal ongetwijfeld aan mij liggen. En nee dat betekent niet dat ik me verwaarloosd voel, eerder een constatering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 Hermie, ik bedoel je zeker niet te negeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 Hermie: ja dat is misschien wel zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 Kirky: haha, ja dat wilde ik ook al zeggen eigenlijk!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 ja, het is vreeeeeeeeeselijk hoor. Ik lach niet hoor. Lijkt maar zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 Nou ja dat probleem heb ik dan weer niet want ik praat in zo'n geval letterlijk tegen de muur.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 Of op een tropisch eiland met zo'n lekker koelie die bananbladen naar je waaiert haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 quote: Originally posted by: HermieOf op een tropisch eiland met zo'n lekker koelie die bananbladen naar je waaiert haha. Ja, haha, daar zijn ook geen muren he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 In dat geval diep ademhalen en proberen een middenweg te vinden Kirky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 Muren?? Waarvoor An, diegene die niet binnen mag komen komt er echt niet in hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 Hermie, ik heb ook net het idee dat je eits zei wat een reactie uitlokt. Meer zaken ter overdenking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 Ooh Fish? Vertel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 Hallo allemaal!Een verdrietige dag en iedereen begon zo vrolijk.Voor zo ver ik lees is iedereen D A de B geblevenondanks ook prive problemen, knap hoor!Ik had vanavond best een borrel gewild,gelukkig ook niet gedronken.Liefs voor allen, trusten, Catie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 Catie: nou een tank vol was me liever geweest, tja dan maar niks he?Volgens mij zijn we er vandaag aardig doorgekomen alhoewel ik er wel een aantal al een paar dagen mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 fish is weg dus antwoord op mijn vraag zal niet meer komen vandaag, dus trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 GoedenavondWeer in balansDe merels zongen goed!Gepoedeld met een teiltje waterbuiten aan de picknicktafelLekker wat naar de vogelsen wat Thé geluisterd.Met mijn moeder nog bij oma geweestZoon en een logeetje opgehaaldNu weer op de bank... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 Vertrouwen in de medemensIk vind het heel belangrijkDe wereld is allang gekBlijf bij jezelf!Ik hoef het niet te weten allemaalMam kwam het vertellen, dus wist ik het opeensIk steek mijn kop niet in het zandMaar ik maak het niet zo belangrijkHet is gebeurdTsjaRudy: Sterkte het komende weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 Kirky, dat klinkt rotBlijf bij jezelfRustig aan hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 Dat is mooi Kirk! Het ergste weer voorbij.Het is vaak genoeg om het er maar te laten zijnBeetje op de golven mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 Kirky, nog even ingelogd voor je!Het klinkt of je in zwaar weer zit, en ik ben blij dat je het zonder drank af kan!Hou je taai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 En delen. Gewoon delen, emoties uitenZonder er een oordeel over terug te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden