Spring naar bijdragen

donderdag 30 april


albertina

Aanbevolen berichten

mmmm, even een stapje terug in mijn enthousiasme

dit is een normaal groepsproces! nee niet leuk maar het is inderdaad waar!

We zitten dagelijks met ongeveer 15 mensen met allemaal hetzelfde probleem, als er dan één overstag gaat is het zo af en toe een goede smoes voor de ander om het ook te doen!
Smoes??? ja inderdaad, op het moment zelf heb je al trek of moordneigingen of iets anders maar iedereen wilt graag de verantwoordelijkheid afschuiven.

dit is een normaal proces die je tegenkomt in allerlei soorten groepen.
het enige wat wij er nu aan kunnen doen is dit te onderkennen en onze eigen verantwoordelijkheid blijven nemen.

het is alleen jammer dat dit tegen je gebruikt kan worden, even snel in reactie op orleando gisteren, heb het niet helemaal goed begrepen maar als het goed is vind haar man dat wij haar niet helpen maar zet het haar aan tot gebruik.
op zich snap ik dit maar vind het ook jammer!

maar goed, voor iedereen die het vandaag verwacht om moeilijk te krijgen alvast een dikke knuffel van mij


:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 193
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo lieve mensen....
Ik was ff weg want ik heb al n poos niet meer gedronken maar vandaag zit die gremlin op mn schouder te schreeuwen!!!
Ik wil zo graag feesten vandaag en ik weet dat ik dat niet kan zonder alcohol.....
Nou is t nog mooi weer ook .....
Ik hoop echt dat niemand belt om te vragen of ik mee ga....
oh wat is dit ***
Dit was altijd Mijn feestdag van het jaar.....:(
Ik sta al weer zo lang droog dat ik niet meer weet hoe erg ik t ook alweer vond als ik n uitglijdertje had....
of wil ik het niet meer weten en weer ondervinden.....
NEEEEEEEEEEEEE
oh hemel hoe hou ik mezelf onder controle vandaag....
Suc6 mensen moest dit ff van me afschrijven
prettige dag vandaag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen!
Iedereen een fijne dag toegewenst.
Ik pak straks de fiets en ga ergens heen waar het stil en rustig is. Zal je net zien dat ik in een tararaboemdiee-feest terecht kom, haha. Voor de rust en stilte zou ik ook thuis kunnen blijven maar vind het te mooi weer om niet lekker in beweging te zijn.

Wil even een kanttekening zetten bij die eksters: eksters zijn dol op glimmende dingen. Dus als je die beesten nou naar je balkon of tuin wil lokken, hang dan vooral glimmende dingen op.

Hmmm, wie had het over aspergesoep? Lekker!

Onrust op het forum: ik heb me er zelf op mijn tijd schuldig aan gemaakt en me de onrust van anderen ook flink aangetrokken. Heeft geen enkele zin. Nu ben ik vaak alleen nog maar verwonderd wat voor gedachte daar achter gezeten kan hebben, als iemand iets heel heftigs op het forum gooit.
Maar je hebt gelijk Darjeeling, wat niet helpend voor je is, meteen overheen lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thanx ladies....
Mn telefoon uitzetten .....tjeetje...nou het is gebeurd!!!
Maar dan zal ik mn msn ook maar meteen uitzetten want anders heeft t ook geen zin...
Ik ben boos, eenzaam en verdrietig op dit moment maar ik zal t uitzingen hoe dan ook...
Ik heb altijd mn lieve schatje Chica (mn hondje) nog die braaf naast me blijft en zij voelt dat ik onrustig ben ....die arme schat!!
Lidl was net gewoon open tot 17.00 dus dat heb ik ook nog s in mn achterhoofd..
Ik mag zeker niet zeggen dat ik hoop dat het gaat regenen.....:devil::D
Bedankt lieve mensen.....
Kus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiekoninginnedag!

Ja dit was een dag waar ik niet altijd meer alles van wist.
De laatste jaren ben ik deze dag fris doorgekomen (te gevaarlijk) maar ik denk altijd nog even terug.
Soms dronken we de avond ervoor al in en kwam je al met een lichte kater bij elkaar op koninginnedag.
Soms was ik 's middags al dronken.
1 x kregen we 's avonds weer opnieuw bezoek en had ik tussendoor geslapen.
Ik voelde me een zombie.

Vandaag nog een lekker dagje in en om het huis. En de koffer verder inpakken.
Manlief doet dat inderdaad pas een uur van tevoren zegt hij. Hij zit nu onbezorgd in de zon met een kopje koffie. Heerlijk toch. Ik ga straks lekker bij hem zitten. Laat alles maar waaien.

Tapas ik hoop dat je een mooie spartamet kunt vinden.
Tasseke, sterkte vandaag, wel een mooie spiegel om het af te leren ja.
Loontje, gewoon maar uitzitten deze dag en wat afleiding zoeken. Bedenk iets anders wat je fijn vindt om te doen.

Vie je klinkt goed de laatste tijd. De scherpe randjes zijn wat zachter geworden. Mooi om zo'n ontwikkeling te zien.

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik dacht, in plaats van de stad in te gaan ga ik lekker dom defilé kijken, niet dus.
zit nog in mijn hardloopkleren aan de tv gekluisterd. Zoals het er nu naar uit ziet is er pas duidelijkheid over wat er gebeurd is om kwart voor 4.
festiviteiten worden afgelast. Wat jammer dat dit moest gebeuren zeg. Wat een rare koninginnedag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreselijk zeg, ik schrik me rot. Was op dat moment niet thuis maar zit nu ook verbijsterd naar de tv te kijken. Vraag me af wat ik vandaag ga doen, voel op dit moment geen enkele behoefte om de vrijmarkt hier te bezoeken.
Dit is zeker een aanslag, kan me niet anders voorstellen. In Rotterdam zijn alle festiviteiten afgezegd, zou me niets verbazen als dat in meerdere steden gebeurt. Gadverdamme!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net A. aan de telefoon gehad. Die vertrekt vanmiddag met haar ouders naar Parijs...haar vader is 80 geworden. Die moest het ook even kwijt. Vreemd als je hier alleen naar zit te kijken.
Inmiddels worden in Amsterdam ook alle activiteiten afgelast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...