Spring naar bijdragen

donderdag 30 april


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 193
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi!
Bedankt voor de groeten Houtje. Hier is de feestvreugde er inmiddels wel zo'n beetje uit. Jee, wat een toestand zeg!

Ik ben niet gelovig, en ook niet overdreven koningsgezind, maar mijn gedachten gaan wel uit naar de slachtoffers, en ook naar de koninklijke familie. Zij moeten zich wezenloos geschrokken zijn. Het idee dat iemand waarschijnlijk bewust je hele familie heeft willen uitmoorden is nauwelijks te bevatten, en moet afschuwelijk zijn. En dat die persoon dan in zijn daad zoveel onschuldige mensen meesleept eveneens.

Het is een onwezenlijke dag vandaag. We gaan even naar het dorp, de stemming daar peilen.

Mensen, houd het hoofd koel en nuchter!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Man komt net thuis,
Wilde naar het touwtrekken gaan kijken.
Ook hier wordt alles afgelast.
Jammer, het is altijd zo gezellig in het dorp.
Ondernemers klagen al over duizenden euro,s omzetverlies, en hele voorraden hamburgers over.
Triest voor de ondernemers, maar nog veel triester voor de slachtoffers.
Wordt een koninginnedag om nooit meer te vergeten.
Vraag me af of er dan explosieven gevonden zijn als er sprake is van een aanslag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net beelden gezien die ik liever niet had willen zien maar die wel duidelijk maken hoe groot de impact van dit was. Over een kwartier zullen we meer weten.
brrrrrrrrr.

Dit was een actie van 1 man en om nou meteen in de media de conclusie te gaan trekken dat er nooit meer koninginnedag zal zijn lijkt mij een conclusie die op emoties gebaseerd is.
Eerst maar eens afwachten hoe of wat, ik heb er wel buikpijn van moet ik zeggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik heb het gewoon enorm te doen met Beatrixje, ik zat nog te denken, eindelijk heeft ze weer een echt feestelijk koninginnedag, na alles wat ze heeft meegemaakt. Ze zag er zo mooi uit.
(zal ze nu een dubbele cognac nemen of zo? ja dat vraag ik me dan af he?)
Ik was daarna onderweg en hoorde op de radio een mooi gedicht de 'dagdichter' schreef een geweldig gedicht op deze ellende. Ik hoop dat ik het straks nog kan vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had ook te doen met Beatrix, ze was behoorlijk emotioneel
net zoals ik ook te doen heb met de mensen die er midden in zaten, die het voor hun ogen zagen gebeuren en die vrienden en familie kwijt zijn door deze dwaze gestoorde actie.
Voor zover ik het zie (mijn interpretatie) was het een man die boos was op de politie en die schijnbaar wilde laten zien dat hij ze te slim af kon zijn... met vreselijke gevolgen.
Deze achterlijke actie mag hij verder zijn hele leven met zich meedragen, 4 doden op zijn geweten en een heel land in de rouw en allemaal zo zinloos!

Wat zijn er toch rare mensen op deze wereld!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Pipske: jaja, vreselijk voor die slachtoffers, afschuwelijk.
Ik hoorde een verhaal van een vrouw die een seconde voordat die auto over haar buurman reed ze door haar man weg werd getrokken. Die vrouw was in shock.
En dan alle omstanders, vreselijk.
Ja natuurlijk vind ik dat afschuwelijk. Ik volg het ook, maar ik zag net Bea en ze was zo aandoenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...