Spring naar bijdragen

donderdag 30 april


albertina

Aanbevolen berichten

ehmm..voorzetje...
beetje moeilijk, daarom hoopte ik zo dat jullie nog iets te geiten hadden!

Koninginnemarkt, ik heb potverdrie veel speelgoed gekocht voor kleinkind (nu één jaar!)
leuke kleding voor dochter, heleboel kaarsen.
Da's een afwijking, ik wil altijd veel kaarsen, maar omdat ik er zoveel heb/wil, mogen ze niet te duur zijn!
Dus áls ik ze vind, neem ik ook alles mee naar huis!

Jullie nog iets leuks gekocht? Ja, jij, Pip, maar liep je nou echt zo vroeg op de markt? En dan ook nog met je kind erbij?

Wauw!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 193
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, ik kreeg een paars koffertje in handen, en toen ik het open deed, zat het helemaal vol (ca 150 stuks) met sesamstraatpoppetjes, 1 cm groot, dus ik dacht: kan-ie mooi in zijn neus stoppen...
Nee hoor, dit moet ik dan maar even bewaren tot-ie groot genoeg is, maar ik zie die kleine onhandige vingertjes al proberen die kleine beestjes overend te zetten!

Maar ja, vee ldraaitorens, Fisher Price boerderijdingen enzo!

Haha, ook nog een heel leuk oranje vestje gekocht voor kleinZOON, en thuisgekomen is het label: "just for girls...."

Tja...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yoediehoeeeeeeee,

ik ben dronken, van geluk weliswaar, mijn portie drank heb ik aan fikkie gegeven!!

ik zit mijn centjes te tellen en ik kan inderdaad voor drie weken ruim boodschappen doen en die tuinstoelkussens??......... ik zou zo maar een prijsklasse duurder kunnen zoeken.
kan het nog niet echt geloven, het was een slechte avond, rustig en natuurlijk de aanslag van vanochtend, dat maakte het niet drukker en gezelliger....
maar toch, ik ben als een kind zo blij, durf niet echt naar bed omdat ik misschien aan het dromen ben...
Ik stop met tellen....

mijn dag.............????
ik heb een onwijze dag gehad en wat ben ik blij dat ik niet meer drink, buitenom de centjes ben ik nu in het bezit van een ford ka, citroen berlingo en nog een onbestendig type (en alle drie morgen gewoon de excuses aanbieden:D) maar bovenal heb ik weer vanalles voorbij zien komen, bh's ergens in de nek, overgeven, valpartijen, echtelijke ruzies en ga maar door!!!
naarmate de dag vorderde werd het steeds erger en ikke..... ikke blijven lachen en nogmaals een sinas bestellen!!

ok, heel eerlijk ..... nu ben ik thuis en eigenlijk zou ik wel een borrel lusten.........
soms ben ik blij met die eeuwige pech in mijn leven:D ik heb niets in huis...........

hopelijk is hier alles rustig verlopen, ik ben namelijk te moe om te gaan lezen, komt later wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...