rapilos Geplaatst 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 Albertina,Mogen die pennen en schroeven er dan op een gegeven moment niet uit.En dat die ene breuk nog niet geheeld is, heeft dat met die distrofie te maken?(Wat is dat ook alweer precies)Hoelang is het nu geleden dat je gevallen bent?Kirky,Gefeliciteerd dan met FC Twente:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 Ben al aan het koken.beetje vroeg maarja.Ja dat komt door de dystrofie en ik ben in januari gevallen.Dus 4 maanden geleden.Maar er staat wel bijna een jaar eerik helemaal hersteld ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 Hemel, een jaar, ja dan heb je zeker een lange adem nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 Zo, nu heb ik vanmiddag toch nog hartstikke gezellige visite gehad van iemand die ik totaal niet had verwacht. Lekker bijgepraat. Ja we mailen wel vaak maar in het echt praat het toch anders.Deze week wordt gewoon wat lastig voor me. Echtgenoot is nog tot zaterdag weg. En ik ben best graag in mijn uppie, maar merk toch dat zo'n lange periode alleen wat ontregelend werkt. Bijvoorbeeld, ik eet nu wanneer ik ergens trek in heb, terwijl we anders meestal samen de tijd nemen voor een maaltijd. Toch een vast punt van de dag. En ik merk dat met die ontregeling de trek naar alcohol sterker wordt.Maar goed, in ieder geval is een stok achter de deur dat ik hem zaterdag niet van Schiphol wil afhalen met doffe ogen en een opgeblazen drankhoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 Zo, het eten zit er weer in.Beetje vroeg, dat wel.Meer uit een soort verveling gaan koken.Maar het was lekker brocoli, gegrilde karbonadeen aardappeltjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 Dat klinkt lekker Albertina. En wat ga je vanavond doen?Ik herkende trouwens veel in jouw verhaal dat je mensen nu een beetje uit je buurt houdt. Ik kan er ook nog lang niet goed tegen. Ja, wel mensen die ik echt heel goed ken. Maar word eigenlijk steeds slechter in social talk. Ik kan het wel, maar dan heb ik daarna dagenlang nodig om weer een beetje tot mezelf te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 Er waren gisteren en vandaag wat vragen hoe het met Druppeltje gaat.Ze mailde en met toestemming van haar wil ik even doorgeven, dat het op zich best goed met haar gaat. Ze moet momenteel alleen tamelijk zware medicatie slikken, zodat ze zich steeds wat groggy voelt. Op die manier wil ze liever niet op het forum schrijven. Maar geen reden tot ongerustheid.Druppeltje en ik vinden het allebei grappig trouwens, dat we nu op zo'n leuke manier met elkaar mailen. Terwijl we een jaar lang elkaars bloed soms wel konden drinken. Zo zie je maar, je kan soms gedachten over iemand op het forum hebben die in werkelijkheid totaal niet kloppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 Tjee dat is wat, zulke zware medicijnen.Drup, Beterschap, je leest vast wel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 Hallo mensen, ik ben er weer.Ik kan niet wassen/strijken en forummen tegelijk. Was even een eindje fietsen, mèn ik waaide (woei?) zowat van mijn fiets af. Bed 6 en 7 zijn weer verschoond.Gelukkig komt mijn hulp morgen een uurtje extra, dan kan zij bv. even zuigen, dat geeft bij mij erg veel na-pijn in de nek. Net zoals mijn auto wassen, vorige week lag er een laag zand over, maar even met de hand verwijderd, die nacht kon ik niet slapen van de pijn in mijn linkerarm. Grgrgrgr ik heb het nu al meer dan een jaar en word er boos en opstandig van. Ik wil gewoon mijn gewone dingen zelf kunnen doen. Gelukkig sport ik weer (aangepast) elke week ruim een uur, en dat scheelt weer in de spanning in mijn lijf en de hoofdpijn.Ik kan nog niet helemaal zonder de morfine helaas, af en toe toch een beetje nodig, dan is de pijn té erg. Je kunt jezelf wel martelen en zeggen "ik doe het zonder pillen" maar dan kan ik helemaal niets meer en tweedens word ik dan vooral erg sjaggie voor mijn kids, en wat kunnen dÃé er nou aan doen. Heb lekker gegeten, weer een koude salade, eigenlijk iets te fris vandaag, maar was al gekocht. Gisteren een enorme Nicoise salade en vandaag rundersalade, aangekleed met ei, augurk, tomaat, enz. Het is hier ook rustig geloof ik.Drup, sterkte met je rot-medicijnen!Caro, die Maxi-Cosy zag er écht als nieuw uit.Tina, rot hè dat je zo weinig kan.Verder een voor de rest maar dit schiet me zo even te binnen. Nie boos worden hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 An,joehoeeee, ik zie je steeds ingelogd.Hoe is het met je?Houtje,ik heb een vreselijke baaldag en ja ik ben hetmeer dan zat.Morgen weer sporten nou ja revalideren.Ik ben blij dat de zondag er bijna opzit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 Kan me levendig voorstellen Tina. Ik ga dalijk ook GRAAG naar bed zeg maar. Dekens over de kop en morgen weer niewe ronde, nieuwe kansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 Houtje,nou ik heb altijd een hekel aan de zondag.Hekel is een groot woord maar ik vind het geen prettige dag.Altijd al gehad.Vast welterusten voor strakjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 Wing,ik ben nog net niet gek, al scheelt het niet veel.4 maanden bijna de gehele dag zitten is om dol van te worden.Ja met jouw werk is het wel lastig een gebroken sleutelbeen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 Nou voorlopig kan dat niet (de dekens over mijn kop trekken). De kids moeten nog thuis komen e.d. Dan nog hun spullen in de was (vandaag nog ivm goedkope stroom probeer toch zoveel mogelijk na 23.00 uur en in het weekend te wassen).....nog hun verhaal kwijt.....blablabla. Als het aan mij lag (geeuw) wist ik het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 * scheeltje* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 Hoi allemaal,t werken zit er weer op voor vandaag, het was helemaal niet druk, kon ook niet in verband met het weer wat hier dus pet was. Regen en verschrikkelijk koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 Wing ik loop in de bediening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 ik vind dat geweldig werk Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 hoe is het met je Hermie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 Lieve Joann,Heel veel sterkte met het verlies van je moeder.Ik dacht van de week dat ik mijn vader zou verliezen, maar hij knapt weer een beetje op.Anjo, volgens mij moet je gelijk rechtsbijstand inschakelen, want je hebt recht op een aanvulling tot het minimumloon.Trees, zo af en toe toch nog een slippertje.Pippi, ik begreep je reactie van Joann. Ik las gisteren de berichten even door of er nog iemand op mij had gereageerd, want ik was echt zeer ontdaan en opstandig die avond en daarna kwam het bericht van Joann. Niemand, maar ook niemand reageerde. Je zult maar met zoveel verdriet hier een bericht neerzetten en niemand reageert de volgende dag. Dat is wat Pippi doet en kan, mensen wakker schudden en ik vind dat daar niets mis mee is.Rudy, ik denk aan je, je hebt het moeilijk maar weet toch de kracht te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 was een pb voor Joann, ging per ongeluk verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 Welkom Roos, je profiel is zichtbaar je kunt dat veranderen door even een bericht te sturen naar de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 ik ga maar slapen truste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 Hoi AR je bent al weg zie ik maar misschien lees je dit later nog. Hier alles goed en droog:)Was vanmiddag nog even in mijn oude huis om te kijken of er nog spulletjes waren die ik wilde hebben. Raar, bijna unheimisch gevoel krijg je dan als je er doorheen loopt. Elke kamer heeft een verhaal, hier hebben we samen gegeten, hier is mijn dochter geboren, hier is de kat overleden etc. Ik dacht dat ik het al had afgesloten maar nu pas, nu ik er helemaal in mijn eentje heb kunnen lopen is het echt een afgesloten hoofdstuk en het is goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2009 Hallo Rudy,Ik neem aan dat je dit niet meer leest, want als het goed is, ben je nu in het ziekenhuis.Ik denk aan je, morgen zal ik voor je duimen.Sterkte,Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden