safidepafi Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 :sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun:En voor Kohtje en Spud nog een keer TROELALAA, TROELALAA, TROELALAAAAAAAAAA!!!!!!!.Van harte gefeliciteerd allebei.Ik wens jullie een mooie dag met fijne indrukken.:sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun:Het feit dat ik vandaag de dagdraad open, hangt samen met mijn midden in de nacht wakker worden en niet meer kunnen slapen. (goh zou het?)Voor sommigen van jullie is dit een normaal slaap patroon, maar voor mij betekend het, dat ik teveel prikkels in mijn dagelijkse leven heb.Ik neem teveel hooi op mijn vork.Ik Safi de flierefluit, ben ook téveel bezig met alles té perfect te willen, té veel controle te wil hebben, té graag complimenten wil horen over mijn organisatie talent en dus ergens té weinig zelfwaardering heb. Ik heb genoeg zelfwaardering zoals sommigen van jullie wel weten en soms ook ondervinden, maar zoals nu merk ik, dat er in situaties waar er dingen van me verwacht worden, ik méér dan mijn best ga doen, toch een beetje wil uitblinken, boven average wil zijn. Dat is gezond en wordt erg gewaardeerd door bazen en geprefereerd door collega's boven mensen die er de kantjes vanaf lopen.Toch heb ik de mensen die er de kantjes vanaf lopen altijd een beetje stiekum bewonderd en me verwonderd hoe ze dat doen?Want die liggen vast niet snachts wakker na te denken hoe ze het nog beter kunnen doen. En te overleggen met zichzelf en alles weer te herhalen wat die dag en de dagen er voor en de komende dagen erna afspeelde en af zal spelen.En ik blijf bij hetzelfde punt komen.Ik ben ook een perfectionist en moet proberen de controle te kunnen/mogen verliezen.Ik mag fouten maken.Ik hoef daar niet mijn best voor te doen, maar ik hoef ook niet "foutloos" uit te blinken.Mijn nachtrust zal hierdoor vast beter worden.Sommigen van jullie hebben het erg moeilijk op het moment en ook daar denk ik over na.Het advies wil ik en kan ik niet geven.Wel is het misschien goed, om bij jezelf na te gaan, waarom "imperfectie" van anderen je zo tegenstaat?Waarom je liever kijkt naar wat er beter kan aan het gedrag van anderen, terwijl je nu eigenlijk zou moeten zoeken naar wat er beter kan in je eigen leven.Ook ik zal daar mee bezig gaan.En het niet in de alcohol oplossing zoeken, want daarvan weet ik al lang dat dat niets oplost.Ik drink nu mijn kopje kamille thee en wens jullie voor straks een hele fijne zonnige mooie lente dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 En dan ga ik nog minstens tot half tien slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Kohtje En Spud proficiat met jullie verjaardag!!!!Feest vieren vandaag dus.Ik spring nu op mijn fiets tot vanmiddag maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Slaap lekker, Safi.Meisje, wat ben jij goed bezig. Oppaskindjes, schildren, werken in die galerie. Je maakt gewoon weer helemaal deel uit van de maatschappij!Maar pas je je nu niet te veel aan? Ik ben ook dat als ik gedaan moet worden het gelijk goed gedaan moet worden, perfectionisme. Is een gevaarlijke.Pippi,Ook ik heb gisteren gedronken. Ik vond een fles vodka in de kamer van zoonlief. Daar werd ik dus laaiend over. Het is nogal een extreme week geweest en dan hebben die twee ook van mijn geld vodka gekocht.Ik heb gisteren vergaande beslissingen genomen maar de ontlading is voor mij dan gevaarlijk en dan vind ik in een huis zonder eten wel een fles vodka. Het moet niet gekker worden. Ik hoop dat je geen kater hebt en je weet waarom je die keuze hebt gemaakt. Ik heb het onderhand in de gaten wanneer ik gevoelig ben voor een terugval, stress, opluchting, verdriet. IK probeer dan altijd drank te vermijden. verwacht je niet een fles vodka red te vinden in de kamer van je kind. het was ook Een beetje boosheid, zelfs ik zou geen drank gaan kopen als je weet dat er geen eten in huis is.Houtje, jou bantwoord ik per pb.Marieke, ik leef met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Spudje en Kohl, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Goedemorgen!Spud, Van harte gefeliciflapstaart! Koh, Van harte gefeliciplapsteert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Goedemorgen,Kohtje en Spud, Hieperdepiephoeraaaaa!!!!!!!!!Van harte gefeliciteerd,maak er een fijne dag van.:light:Pippi,ik schrik ervan dat je sterke drank hebt gedronken.Meid ik weet verder niet zo goed hoe te reageren.Zou je willen toewensen dat je wat hulp gaat aanvaarden.Maanden in teneurstemmning en alles alleen willen doen.Je weet mij te vinden, als je dat wilt.Anjo,Triest, amper geld voor eten en dan een fles Wodka vinden.Gekocht van jouw geld.Om erg boos over te worden.Ik hoop dat iedereen vandaag de 1e weer laat staan.Eenmaal weer begonnen met drinken is de weg terug niet zo makkelijk.Er wordt toch weer een aanslag op je lijf en geest gepleegd.Vooral als je niet lekker in je vel zit.Dus kappen en opnieuw beginnen.Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Anjo en Pippi maak er geen gewoonte van!Ik kan me voorstellen dat jullie in deze situatiesgingen drinken. Dat maakt jullie niet slecht ofzo.Dat maakt jullie menselijk. Zorg goed voor jezelf vandaag lieverds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Safi, ben je wel genoeg in de natuur?Kom je ook in je meditatiekamer?Rustig aan meisje, laat je de kop niet gek makendoor je hoofd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 An, goed bezig!Ik spring mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 That's da spirit Pip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Vroeger zou ik zeggen: Lieslaarzen aan en baggeren maar!Nu zeg ik: Er loopt de hele tijd een prachtig pad naast de baggersloot,Hand! Kom maar daar lopen. Beter! Kunnen we samen nog huppelen ook!Maak je dagIk ga het doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Spud;):light::light::light::light::light::light::light::light:Koh;):light::light::light::light::light::light::light:Pippi gewoon doorgaan weer vanaf nuAnjo zonder drank verder hoorIedereen een fijne dag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Hallo Spud en Kohtje,Beiden van harte gefeliciteerd en maak er een fijne droge dag van.groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 NEEN, Anjo en Pippi, ik kan me niet voorstellen, dat jullie reden hebben om te drinken.JE DRINKT OF JE DRINKT NIET,PUNT UIT.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Môgguh!Jarigen, van harte, en en een hele heel fijne dag gewenst! Pip, Anjo, geloof mij nou maar: er is geen enkele reden om te drinken.Loskoppelen, iets anders doen, praten, weggaan, whatever... Drank helpt niet. Van verdoving wordt je niet beter.En tijdrekken maakt je alleen maar ouder.Kop d'r veur, wichter! Donderdag Zonderdag, yihaaaa! (en ik voel me nog steeds rot hoor maar dat moet ik ook niet altijd uitstralen he...er wordt aan gewerkt.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 goedemorgen deze morgen......:musicnote:gift;:musicnote:gift;:musicnote:gift;:musicnote:gift;:musicnote:gift;:musicnote:gift;:musicnote:gift;:musicnote:gift;:musicnote:gift;:musicnote:gift;Speciaal voor de jarige koh en spud, van harte gefeliciflapstaart!!!!!!:musicnote:gift;:musicnote:gift;:musicnote:gift;:musicnote:gift;:musicnote:gift;:musicnote:gift;:musicnote:gift;:musicnote:gift;:musicnote:gift;:musicnote:gift;:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:Speciaal voor de mensen die het nodig hebben:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Goedemorgen deze morgen. Het lijkt hier wel herfst, harde wind, grijze lucht en zo voelt het ook in het koppie, stormachtig..nog even lekker tutten en dan werken. Op donderdag begin ik altijd later en werk ik smiddags.Heb het idee dat ik toch nu wel wat last ga krijgen van het afbouwen van de AD, zou ook raar zijn als ik er niks van zou merken maar we ploeteren door en goed idee van je Marjo, dat paadje naast de baggersloot loopt veel lekkerder!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Goede morgen,Jarigen van harte hoor:musicnote:Ploeteraars, veel sterkte,vandaag de eerste maar weer laten staan:heart:Pippi, als 't ff kan ga erheen, anders heb je later spijt.Het is moeilijk hoor maar je hoeft niet zoveel te zeggen,b.v. alleen maar dat je ze even wilde zien, doe het maar.liefs allemaal, Catie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diane Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Goedemorgen allemaal,voor de jarigen " happy birth day", maak er een fijne dag van.Pip en Anjo,..... vandaag gewoon verder met stoppen hoor!!Er is geen eind,.. alleen een nieuw begiin.warme groet aan allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Goedemorgen,Koh en Spud, van harte gefeliciteerd!! Fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 An gedronken!Pippi gedronken!Anjo gedronken!Marjo geeft aan, dat ze het zich kan voorstellen!Er is geen andere voorstelling te maken, dan de eerste te laten staan!!!!!Waarom hebben de terugvallers altijd dit voorstellingsvermogen.Niets is het waard te drinken.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Het is me gelukt tot 10 uur!Marjo ik grijp je hand, ben niet aan het baggeren, maar het loopt hier lekker op je paadje!Een huisje gevonden, laat je me weten in welke stad?Ik kom je met verven een dag of twee helpen hoor!Dat staat nu al als een deur!Meid als ik het vergeet heel veel succes bij je sollicitatie maandag!Anjo dat is niet mis,een hele fles wodka.Woede is een trigger en 1 van de k&tste redenen om te gaan drinken.De woede is de volgende dag namelijk vaak nog erger.En je staat zelf niet meer zo sterk in je schoenen daarna.Pas ik me aan? Waaraan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Pippi en Anjo, wel goed dat jullie het hier schrijven, dat het fout ging.Opstaan en verder gaan.Ik ben vanmorgen bij mijn huisarts geweest, ik heb al jaren last van mijn oren, ontzettende jeuk vooral 's nachts. Ik heb daar vaak druppels voor gekregen. Het is een soort exceem, de HA zei wel, als je echt helemaal met de alcohol stopt gaat dit over, want de huid verandert door het alcoholgebruik.Ik heb haar verteld, dat ik vanmiddag naar de Iriszorg ga. Zij vind het wel goed, maar is bang dat ik meer begeleiding nodig zal hebben, omdat er heel veel los zal komen, als ik ECHT ga stoppen.Ze zei ook dat het moeilijk zou zijnom een dubbele therapie te hebben, want dan zegt de een dit en de ander dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Ha die Soothe, alles wel? Jarige jobjes Kohtje en Spud, voor jullie allebei een verjaardags:sun: en een heel mooi nieuw levensjaar!Over de depressies die in de lucht hangen: er gebeurt veel in de atmosfeer om ons heen en wij pakken de invloeden steeds meer op, zowel in spiritueel evolutionair opzicht als door niet meer te drinken; zo is er de snelle overgang naar een onstuimige lente, de aanslag op Koninginnedag en een algeheel veranderend bewustzijn waar we nog in mogen acclimatiseren. En dan hebben we allemaal nog zo onze eigen dingen en dingetjes... Ikzelf voelde me ook nogal deprie de afgelopen week, hier komen lezen hoe anderen zichzelf dan toch weer met drank verdoven doet mij dan geen goed. Ik lees het liefst de verhalen van degenen die het leven aangaan zoals het komt, daar leer ik van, daar voel ik de uitdaging van het leven en dat geeft mij ook weer inspiratie en een gevoel van verbondenheid. Ik heb niks meer met drank, wel nog heel veel met mensen die net als ik de keuze gemaakt hebben om hun leven om te keren, met alle mooie dingen én alle sh*t die daarbij vrij komt. En dat heeft heel veel tijd nodig. Drank is geen onschuldig spelletje dat je aan en uit kan zetten naar gelang je innerlijke weersomstandigheden. Tenzij je weer gastvrouw- of heer voor Gremlins wil zijn (want die hebben alweer een voet tussen de deur!). Hou van je innerlijke zelf en probeer vandaaruit je depressie te onderzoeken en SERIEUS TE NEMEN. Je erin verdrinken deed je toch al al die jaren, en dat heeft je nergens gebracht! Je gaat er alleen maar mee terug in de tijd, en doet alsof je hart slechts een ding is die zich met verdoving laat sussen, terwijl je in werkelijkheid alles waar het werkelijk om gaat alleen maar verder en verder uitstelt. Seen it, done it, been there. Gaaaaaaaap. Lets move FORWARD! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden