Spring naar bijdragen

maandag 11 mei.

Gees

Aanbevolen berichten

Hoi Tientje,

nee, ik heb de originele geur van Chloé. Ik kan namelijk sinds ik erg ziek ben geweest heel slecht tegen zware geuren. Ik heb staan twijfelen tussen J'adore en deze. En deze is nog iets "houteriger".
Lekker.
Ik gebruikte ook vaak mannengeuren: de Photo van Lagerfeld...mmm...
Ik vind die reclame van J'adore zo mooi: Charlize Theron die zo prachtig loopt, en ondertussen haar juwelen en kleren uittrekt...mén, wat een mooie vrouw is dat! Ik zou bijna gaan twijfelen aan mijn geaardheid!:D:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 204
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Huh, parfum die naar zeep ruikt?
Kan je beter een hangertje met een klontje zeep om je nek hangen. Is veel goedkoper.

Even voor de duidelijkheid: ik ben absoluut niet van de boeticase.
Ik ben mooi en fris genoeg van mezelf. Dagelijkse handwasbeurt, beetje deo en een of twee keer per week haren wassen onder de douche. Eens in de zes of zeven weken naar de kapper. Voor mij voldoende.

Ondanks mijn groot gebrek aan zelfvertrouwen, vind ik mijzelf mooi genoeg. Geen polonaise aan mijn lijf.
Ik kan echter wel beamen dat niet drinken en niet roken zeer bevorderlijk zijn voor je uitstraling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Joann,

Joann bedankt. Ik hoop dat het allemaal een beetje gaat met je.
En je hield het droog . Dat is te prijzen.
Hier kom je uiteindelijk sterker uit terug.

Mijn moeder, het vrouwtje is 91, vergeet veel. Toen ze 83 was nog vier by-passes.
Een vrouwtje van de dag. Maar een taaie rakker!

Er kan ineens telefoon komen dat het einde verhaal is.
Geen leuke dingen, maar daar wordt niet om gevraagd.

Sterkte. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou daar ben ik dan ook maar op mn allereerste dagdraadje.
zojuist die fles wijn uit de koelkast weggegooid verder heb ik niks huis en vrijdag komt man weer thuis daar zal ik wat biertjes voor halen maar ik wil er echt vanaf.
en mn rijbewijs terug.
Dat raakte ik 7 jaar geleden kwijt door 2 keer in 5 jaar met drank op te gaan rijden.
Ik moest toen zo n EMA cursus doen en betalen, dat betalen heb ik gedaan alleen de cursus niet.
Nu belde ik laatst wat ik nu moet doen het terug te krijgen.
Ik moet dus naar een psych voor gesprek en een bloedtest.
Zit vaak zo omhoog zonder auto met 2 kinderen.
Dus moet op zn minst 3 maanden droog staan eer ik mn rijbewijs weer heb.
En als me dat lukt ja dan moet het wel raar lopen als ik het niet langer vol kan houden toch.
Nouja eerst deze dag maar door zien te komen
Normaal ben ik er wel mee bezig maar tis nu net alsof mn kop alleen maar naar drinken staat. heb er droge mond van bah bah bah
Iemand enig idee wat voor afkickverschijnselen ik kan krijgen bij een alcoholgebruik van 3 jaar 1-1,5 fles wijn per dag en iets van 2 alcoholvrije dagen per week?
Er waren ook dagen bij met een biertje of 3 als mn man thuis was in nederland maar als hij in buitenland zit was het hier altijd bingo met de wijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan alleen maar voor mezelf spreken, Pinkeltje!
Allereerst natuurlijk welkom hier! Je bevindt je in goed gezelschap zullen we maar zeggen!

De afkickverschijnselen die ik kreeg waren vooral psychisch. Nergens anders meer aan kunnen denken.
De klok lezen in glazen wijn.
Toen ik eenmaal besloten had refusal te gaan slikken (omdat het me in mijn eentje niet lukte) waren die psychische verschijnselen weg. Je kán immers niet drinken, dus fantaseren of twijfelen heeft geen zin.

Heerlijk vond ik het, dat na een dag of 3, 4 ik weer in gezelschap een kop koffie durfde te drinken. Man, wat bibberde ik vóór die tijd, ik wachtte echt af tot niemand keek voor ik mijn kopje pakte!
Ook heeft mijn dochter, die trouwens drommels goed wist hoe de vork in de steel zat (schaam, schaam)
me wel eens het kopje aangegeven.
Achteraf kan je je afvragen: kan je dan nog dieper vallen?
Antwoord: ja hoor! Je kan altijd nog slechter. Maar, het goede nieuws: je kan gemakkelijker beter!

Mijn advies is: vertel zo veel mogelijk mensen in je omgeving wat je plannen zijn. Dan moet je het natuurlijk wel voor jezelf zeker weten, hè?
Het forum kan je op moeilijke momenten helpen door de trek heen te komen.
Ook heeft AlcoholDeBaas.nl, waar dit forum een onderdeel van is, een goede, anonieme begeleidingscursus. Gratis, en je kunt het op je eigen tijd en tempo doen. Het heeft mij, en velen hier, erg goed geholpen.

Maar het blijft een strijd. Echter, als je die overwint, levert het je heel veel op!

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag heeft de dierenarts die bij ons werkt dus naar mijn hond gekeken, ze vond het ook vrij groot, maar ook een dieper deel waar ik mij zorgen over maakte is volgens haar gewoon vetweefsel. In de andere bult zijn een paar naalden gestoken en zijn cellen uit opgezogen. Deze gaan bekeken worden door het laboratorium van de Universiteitskliniek in Utrecht. Morgen of overmorgen weet ik daar meer over. De antibioticum slaat goed aan, het ziet er rustig uit.

Vandaag is het maandag, en dat is mijn alcoholvrije dag. Dus ik hou het bij Fris Fruit en 50/50.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
wingchun

Het is geen smoes Adam.

Voor mij is er geen andere reden om te drinken dan de verslaving.

Ik kan het op zich wel waarderen dat je mensen over de streep probeert te trekken.

En ik ben blij dat jij de zaken goed op de rails hebt.

Wing, mag ik vragen op hoeveel eenheden je nu gemiddeld zit per dag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fish, als ik het mag vragen, hoe ziet een doorsnee week er voor jou nu uit, qua consumpties?
En lukt het je altijd om je ja aan je streefaantal te houden?

Misschien een indringende vraag, maar uiteindelijk kan ik van jouw leefpatroon, na al die weken nul, vast ook wat leren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
wingchun

Dar, met enige regelmaat ontstaan er discussies n.a.v. een bericht van mij.

Dat is op zichzelf helemaal niet erg.

Op het moment dat ik een discussie aanga, terwijl ik wat gedronken heb,

kan dat negatief voor mezelf uitpakken. Niet door wat anderen zeggen,

maar doordat ik anders ga reageren.

Gisteravond leek het me dus niet verstandig al te veel te schrijven,

omdat ik gedronken had.

Het is een interne kwestie.

Kan je er dan een keer over praten als je nog niks gedronken hebt? Lijkt me een goed idee dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
adam

-
:present:
-
:moon:
-
:heart:
-
--
-
-
-
--
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
--
-
-
-
--
-
-
-
-

Albertina..............AlbertRemmo................An.............Anjo..............Antonia................Anna.................

Antonw..............Bako............BamBam...............Blacky.................Bohemia.................Carla............

Caro...............Carolien...............Casiris...............Catie............Charlie..............Choely...................

Corinne..................Darjeeling..................Depri............Dhendro...............Diane.................Druppeltje.........

Edfobe...................Eva..............Ferry...................Fiet.................FishermansFriend...............

Flocko............FloortjeII................Francesca..............Geer................Geert111..............Gees..................

Gem...................Geugien..............Haddock....................Hanneke.............Har.................Helder.............

Hermie................HenkieT.....................Houtje..................Jip.............Jolanda..................Joske............

Jozias...............Juffie..................June.............Kaia...............Karel................Karinneke............Kate...............

Kohtje................Kirky................Knuffie...............Marcus............Maresch...............Marieke44...............

Marjo...............Mick..............Mieke................Nico............Nina...............Mona.................Orleando................

Papillion....................Pepita......................PimPlank.............Pippi..............Plusjamais...............Poply..............

Rapilos................ReneS................Robert..........Roos..............Rosan............Rudy..................Rufus..............

S4nny............Sandman............Safidepafi.............Sandra.................Silverwings................Sneeuwwitje...............

Soothe..............Spud..............Stien................Tactive...........Tapas..............Tasseke.................Tine...............

Trees................Username...........Vie.................Vogel............Wannes............Water.................Waterman................

Wingchun..............Wiseguy.............Woman.............Ziza.............

..............en verder iedereen die ik vergeten ben.

Mijn 900-ste bericht, voor alle 900 geregistreerde gebruikers van AdB !!

-
-
-
-
--
-
-
-
--
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
--
-
-
-
--
-
-
-
-

Wat LIEF !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eeh eigenlijk niet zo goed.
tot nu toe nog niks gedronken, nooit overdag! maar voor straks heb ik twee halve liters gladiator gehaald.
op zich niet zo vreselijk veel maar toch,..
de reden: weer angst voor het slapen.
had het vandaag erover met iemand van de leefstijltraining en die maakte zich nogal zorgen. volgens haar konden die vage dromen en dingen zien psychotische verschijnselen zijn.
en dat is mijn allergrootste angst,psychotisch/gek worden.
tja ik weet het, stom van mezelf.
zit gewoon in een dip, ben zo moe en verdrietig en alles. normaal ben ik nooit iemand die snel zit te klagen en zeuren maar de laatste tijd gaat het gewoon niet zo goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Trees

Fish, als ik het mag vragen, hoe ziet een doorsnee week er voor jou nu uit, qua consumpties?

En lukt het je altijd om je ja aan je streefaantal te houden?

Misschien een indringende vraag, maar uiteindelijk kan ik van jouw leefpatroon, na al die weken nul, vast ook wat leren!

Toen ik het zaterdag ontdekt had van die bult bij mijn hond heb ik eerst nuchter alles gedaan wat gedaan moest worden. Pas laat op de avond de fles erbij gepakt. en die ging niet eens leeg, voor 3/4 ongeveer.
Voelde niet echt goed. Besloten om ook zulke situaties niet meer zo aan te pakken.
Vandaag hou ik droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...