Spring naar bijdragen

maandag 11 mei.


Gees

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 204
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Antwoord aan Gees van Depri

Dank voor je aanmoediging, die ik vanochtend vroeg al vond. Het was een fijne dag voor mij, de "viering" met mijn familie van mijn maatje Jaaps verjaardag. Hij zou vandaag, 11 mei, 80 zijn geworden.

Met de steun van mijn broer, zus en schoonzus was het -bijna- een feestelijke dag. Wél was er alcohol in het spel : champagne thuis en wijn in het restaurant. Maar morgen begin ik echt met het afzweren van die geniepige duivel.

Ik hoop dat het met jou ook goed gaat (beter dan met mij)!

Hartelijke groeten,
Depri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe,
Ik maar denken dat je je DAT ontgaan was. 'k Ben deze keer wel opnieuw gaan tellen vanaf de 26/4/2009. :present: voor jou.

Fiet,
Ja, dat roken is de stomste verslaving van allemaal: het levert idd helemaal niks leuks op. Er zijn echt alleen maar nadelen aan. En toch ... Nee, ik wil niet meer, 'k heb er geen zin meer in in al dat gedoe.

Pippi,
Ik vond hem ook wel goed van mezelf. Alleen de dames in kwestie hebben niet gereageerd. En dan denk ik maar: ze weten wie het zei. :D
Vandaar dat jij natuurlijk met spuit (47)11 komt. ;)

Kirky,
Je staat te popelen, lijkt het wel, om het jaar te vieren. Rustig aan, man, ook die dag duurt maar een dag. Rustig aan, alles gaat al zo snel om je heen, vooral het aantal keer dat je moet wachten krijg je een paar keer per dag te horen. Geduld! Wacht maar! De tijd neemt zijn tijd en gaat sneller dan je denkt (behalve wanneer je met de blote billen op een gloeiende stoof zit :$ ).

Roos,
Ik hoop dat je morgen aan je eerste droge dag gaat beginnen en dat er heel veel zullen volgen. Ik gun het je van harte. Zonder drank is het leven echt veel beter te doen.

Marieke,
Jij moet gewoon gekooid worden op de vrijdagen.

Marion,
He, wat goed dat je solliciteert. Je komt er wel. Je bent een mooi mens. Sterkte met je ouders. Niet niks dat ze allebei zo zwaar ziek zijn.
En mag ik zo vrij zijn om te wensen dat je sprookje werkelijkheid wordt.

Pippi,
Jomanda blijft weg, omdat ze terecht bang is voor een veroordeling tot celstraf. Niet zo moeilijk om dat in haar kristallen bol te zien.

Kirky,
Als jij morgen een blauwe jurk aandoet, moet je zeker naar de huisarts. Blauw staat je niet, je moet die met rood/wit geblokt nemen. En vergeet de huisarts niet.

Catie,
Concentreer je wel eerst op het alcoholvrije dieet. Dat is prioriteit nummer een.

Har,
Dat is wat! Meneer haalt de kranten. Poeh! Zorg maar dat je goeie schoenen aandoet zaterdag!

Tapas,
't Wordt tijd dat je vrij neemt. Ik word soms plaatsvervangend moe (nou, ok, ik ben liever lui dan moe en ik ben snel moe, maar toch). Ik bewonder je.

An,
Morgen verder met dingen niet doen.

Har,
Dat is wel de meest onzinnige smoes ooit: niet naar de AA kunnen omdat je in de krant komt.

Depri,
Dan kun je een pact sluiten met Roos. Zij stopt ook morgen. Ik hoop wel dat je je nickname gaat veranderen. Bv in Pride. 't Is nu zo :( .


He, welterusten allemaal. Morgen weer werken en naar de rook-stop-poli.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...