Tatum Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 quote: Originally posted by: SootheSnap je niet Floortje! Was nogal emotioneel; 1 berichtje voordat jouw bericht kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Tsss...dit is de eerste keer dat ik het nummer in zijn geheel mag bewonderen, nou ja bewonderen Ze glitteren wel, zonder meer I predict 2 votes...from Belgium! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Sorry Floor, wij mannen kijken naar het songfestival Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Ik zag het Floortje.Het was aan Pippi gericht. Toch netjes hoor!Ga lekker rusten.Ik ben ook uitgeput. Pfff teveel piekeren.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Har, laat mij corrigeren:Soothe luisterd naar de muziek ....en jij kijkt naar de vrouwen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Nou ja, dubbel ..............?!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 I survived. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Dat was een scheeltje Floor Ik kijk trouwens zowel naar de mannen als de vrouwen en een combinatie daarvan...passeren nu eenmaal de revue Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 quote: Originally posted by: SootheI'll survived. I'll survived...je zou er ziek van worden; ill served lijkt me beter engels.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Oh, is dit geen finale!Moeten we nog een keer afzien!Ik doe de TV weg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Zijn de Toppers aan het winnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 ik heb het droog gehouden vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Mooiste stem: PolenMooiste vrouw: AzerbaidzjanMooiste gitaar: DenemarkenEn de winnaar wordt: MoldaviëZo, ik ga de hond uitlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Ik keek niet mee hoor. ik las nergens in de spelregels dat dat moest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Ik dacht al, wat gaat het toch snel...nog geplaybackt ook. Ze moeten nog een rit Lache! Denk werkelijk dat de Dutchies teveel geflikkerd hebben, gaan ze niet halen...zijn een aantal oosteuropeanen op tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Har, je blijft lieverd Ik had het even zo ontzettend nodig. Ik ga nu slapen; morgen weer een werkdag. Welterusten iedereen Ik zal jullie missen Zaterdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 goed zo fishermansfriend, trots op jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Ja jammer Floor, zie je nog zo voor me Werk en slaap ze...slaap en werk ze natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 ik ga maffen. fijne nacht iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Bij mij staat het op in de achtergrond. Ben benieuwd.Roos,Ik heb hier al hele gekke sprongen gemaakt op het forum dus je bent echt niet de enige.Voor de een of andere redenen maakte je mij gisteren boos en dan lees ik je vanmorgen en dan begrijp ik waar de "boosheid" vandaan kwam. Onmacht van mijn kant.Ik hoop dat je wel even over mijn advies nadenkt nl. Refusal is niet een middel dat bij iedereen past.Daar is niemand schuldig aan. Drinken en dan "domme" dingen doen is een beetje inherent aan elkaar.Ik denk dat het voor jou heel belangrijk is dat je goede bijgeleiding krijgt.Kirky en Geert,Ik hoop dat jullie snel werk vinden wat je ook nog leuk vind om te doen.Soothe,Volgens mij gebeurd er veel met je op het moment. Fijn, dat Anna er voor je is maar helaas is het verwerken van dingen soms behoorlijk pijnlijk. ik wens je veel sterkte toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Slaapse Fish!Wat je vandaag kan, kan je morgen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Deze droge dame gaat ook slapen. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Mooi zo FF, lekker droog gaan slapen sta je ook droog weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Bye Fiet, die ook lekker gaat!Alles toppie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Anjo Heftig allemaal. Ik hoop dat je goed terechtkomt. Kies je voor opname....sorry, heb de draad verder nog niet gelezen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden