Spring naar bijdragen

donderdag 14 mei.


Gees

Aanbevolen berichten

goedemorgen allemaal!

ik ben er weer vroeg bij en zometeen hoop ik de zon te zien opkomen! :rose:

laten we vandaag eens blij zijn met onszelf, ondanks alles dat we beter of anders zouden kunnen doen. uhhhm, volgens wie ook weer? ;)


gees

vanaf 6 april 2009 alcoholvrij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,

Hier is geen :rose: te bekennen, wel regen.
Vandaag meld ik mij weer aan voor een droge dag,
dan heb ik morgenochtend weer mijn cadeautje,
fris wakker worden.

Anjo,
jammer dat je een soort noodkreet plaatst en
dan meteen uitlogt.
Zo zijn er wellicht wat mensen ongerust.
Ik ga maar van het positieve uit en denk
aan een nieuw begin.


Verder wens ik iedereen een fijne dag toe,
Het is teveel om op iedereen te reageren.
Dus mensen, zet 'm op vandaag,
wees lief voor jezelf en laat de 1e staan.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, wing en Carolien, Gees en Albertina:D

Zo heb ik ff lekker geslapen zeg, was ook voor de wekker wakker met manlief en zoonlief. Ze zitten al gedouched en aangekleed op de bank te eten, heerlijk.
Vandaag verjaardag van mijn broer, die gaan we verrassen met een WII en talloze atributen en spellen. Dat wordt lachen hahha.

Wat een druilerige dag zeg nou dan moet ik maar weer voor zon spelen:rose:

Nou ik laat het ook vandaag weer staan die troep, alles is veel kleuriger en duidelijker zonder drank, intenser alleen moet ik even die haring verslaving overwinnen haha dure hobby.
Maar het water staat me in de mond!

Ja Anjo en Roos jullie lieten me wel schrikken zeg!
Roos denk aan je kindjs, stel dat je laveloos bent en er gebeurt wat met je kindjes, hoe ga je rijden dan. Dat is een van de punten die me ervan af houden, Kom op Roos laat die eerste staan en ga dan niet naar je favo winkel als er ook andere winkels zijn! Je bent het waard, ik dacht ook dat ik er niet buiten kon s'avonds maar nu heb ik zoveel keuzes om mijn avond te vullen die ik daarvoor niet had omdat ik duf en dronken was, nu kan ik in bad, een boek lezen, de tuin in enz enz.

Zo nu ga ik even bjoetiekeezen en mijn schoenen pakken.

Kom op mensen, vandaag doen we het weer!!!

Liefs
Suusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jee wat gezellig hier, maar ik moet me toch in de kleren gooien.

Roos: lees jezelf nog eens terug van gisteravond. Een triest Roosje gevangen door de Atlassen.
Die hebben jou in de macht. 'IK WIL ROOS ROOS ROOS' Roos mag niks meer, alleen Atlas.
Bespreek met je arts dat je door die refusal gaat drinken.
Ik heb nooit refusal durven nemen omdat ik mezelf nooit vertrouwde, want als ik wil, dan wil ik.
Denk nu eens heeeeeeeeeeeeeel goed na Roos.

Carolien: lijkt me heerlijk om te komen, maarja ik kom niet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne: ik zoek je vanmiddag op! Ik las nog wat je gisteravond schreef, moeilijke emotionele situatie. Ik geef je de hand, want ik kan me er wel wat bij voorstellen allemaal. We gaan gewoon DOOR!!

Tot vanmiddag, ik ga gewoon fietsen, doei doei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vindt het zowiezo onverantwoordelijk om kinderen [half]dronken naar school te brengen, a voor de kinderen en b voor in wat voor situatie je je kinderen brengt qua emoties. Roos dit is niet slecht of belerend bedoeld maar je kinderen hebben je nodig en ik zeg Absoluut niets over of je een goede moeder bent maar blijf nuchter als je je kindjes bij je hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen allemaal, gisteren om 9 uur naar bed gegaan, was zo moe dat ik niet kon slapen heb om 22.30 uur nog even tv gekeken en om 23.15 weer naar bed gegaan toen wel geslapen tot aan 8.00 uur dus wel lekker.
Fijne dag allemaal

Roos drink wel of drink niet en als je niet drinkt hou dan geen deurtje open maar stop.

Wing:heart:

verder iedereen :heart::heart::heart::present::present::present::heart::heart::heart::present::present::present::heart::heart::heart::present::present::present::heart::heart::heart::present::present::present: ik ben blij met jullie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Heb heerlijk geslapen ondanks alle pijntjes. Ik weet dat alles weer goed komt dus even doorbijten.

Nu aan mijn tweede bakje koffie. Voor vandaag is mijn doel om nuchter te blijven en goed voor mezelf te zorgen.

Roos, uit ervaring weet ik dat alle ellende begint met de eerste glas. De meeste onderons weet dat de menselijke geest allerlei smoesjes verzint om toch met de eerste te beginnen. Eenmaal begonnen met de eerste is het moeilijk om te stoppen. Het advies is dan ook om niet met de eerste te beginnen.

Het is vallen en opstaan maar uiteindelijk lukt het wel. Dat doel heb ik tenminste op het oog.

Vandaag zorg ik in elk geval dat het een leuke, nuchtere dag wordt en alleen ik kan dat voor mij zorgen anderen kunnen me wel steunen maar net als stoppen met alcohol moet ik het doen.

Tja, ik ben wel in een filosofisch bui vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen, Sandra, wingchun, Soothe, catie, anjo, roos2303, Romualdus,

Sandra het wordt vast een lekkere nuchtere dag en ik hoop dat het met je pijntjes meevalt!

Idd we moeten het zelf doen en dat kunnen we ook toch.
Ik ga in elk geval de dag nuchter en met een fris koppie tegemoet!!! Wie volgt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Er is al veel gezegd tegen Roosje en anderen, ik ga er dus maar niet meer op in.
'k Probeer wel zo veel mogelijk te lezen, ja drank maakt echt te veel kapot.
Gisteren heb ik de refusal laten staan, ik dacht kan ik maandag weer eens
wat drinken.De gremlings waren me dus even de baas.
Vanmorgen weer netjes ingenomen, ik wil geen alc. meer,
EN IK BEN DE BAAS OVER WAT IK INNEEM!!!!!!!!!!!!

Zo dat gezegd hebbende ga ik nu aan de nieuwe dag beginnen.

Allemaal een:present:en laat de eerste staan!

Liefs Catie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!!!!!!

wat ben ik blij met dit weer!, de regen is goed voor de plantjes (ben namelijk te lui om ze zelf water te geven) en het geeft mij even de kans om lekker binnen weg te kwijnen vandaag!

eerst nog even een paar moeilijke gesprekken deze ochtend!

Maak er weer een droge dag van vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regen? Tis hier nog steeds droog....kurkdroog, al 1,5 maand :o
A. heeft een volle regenton, toch al gauw een hectoliters natuurdruppels....als ik nou eens met een gieterje al haar plantjes water ga geven, moet kunnen. Ze heeft een tuin van 75m2...ben ik vanavond wel klaar :P

Goeiesmorgens! Hè, wat een gedoe met Roos en Anjo...2 verschillende categorieën dat wel. Laat wat van je horen meiden, zijn we voor.
Ga zo met een Abraham slepen (was ooit de Sarah voor A.) en hup naar db; andere kop erop, broek en trui aan en klaar is Kees. Is die pop hier ook weg.
Interessant allemaal, niet heus maar toch is het leven mooi....dat wil ik eigenlijk zeggen. Ik hoop dat de mensen die het zwaar hebben dat ook eens mee mogen maken...echt waar.

Lieverds (ook de mannen) ;) oeps, ik ga een bammetje smeren en een koppie thee lurken met A.
Seeyoulaterssssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...