sneeuwwitje Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Ik weet, ik heb makkelijk praten Roos, maar drinken helpt echt niet, slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diane Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 kom op Roos!!!!!!!!!!!!!!!!wat wil je voor je zelf???Je hoefd niet rijk te zijn .... kinderen snappen meer dan je denkt!!ik voel me als veel van de mensen,... hulpeloos. maar gaan het reddenVoor de kinderen doen we het zodat zij het positieve ovwer geven!!!warme groet diane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Roos, je krijgt je moeder er niet mee terug, je verdriet wordt er niet minder om, het maakt het niet makkelijker om een nieuwe liefde in je leven toe te laten en je voelt je morgen nog rotter dan nu, dus gooi die fles verder leeg en ga er voor. Morgen krijg je namelijk alles weer driedubbel zo hard terug en dat is ook niet fijn.Ik ga slapen! weer een droge dag er bij geteld en morgen weer fris, fruitig en helder opstaan. Maar goed ook want morgen is de grande finale, de wijkdag met allemaal activiteiten. Camera ligt klaar, batterijen in de laders.. ik vermaak me morgen wel!tot morgen maar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Phoeh Roos, ik schrik van je verhaal. Kun je rustig traumatisch noemen wat je hebt meegemaakt, heb met je te doen Maar door te drinken blijft het in je rondspoken ook al kun je er schijnbaar even wat afstand van nemen. Doe jezelf niet nog meer leed aan en bedenk dat er voor jou nog een heel leven te gaan is; dat kan ook op een mooie manier invulling krijgen! Ga ervoor meid! Tapas, hoop je morgen te zien...zoniet een fijne dag met je andere bezigheden.Drup, jij succes met je huis verkopen morgen! Het mag je wel eens voor de wind gaan..Jammer dat je er niet bij bent, ouwe eindhovense Voel gelukkig de (nodige) slaap weer toeslaan, ga m'n bedje weer eens opzoeken.Nighty night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 quote: Originally posted by: wingchunDat is zo Fiet, maar het merendeel van de inschrijvers blijft niet. Dat is ook wel logisch gezien de aard van het onderwerp. Als mensen serieus blijven geeft mij dat blijheid. ik blijf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Roos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Ik zie wel wie ik vanmiddag zal zien.Van een aantal weet ik het al natuurlijk.Ben benieuwd. En ik hoop dat ik de slaap kan vatten.Ik ben nog klaar wakker.Toch ga ik maar naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 Ja je hebt glijk het is maar pTTS. Maar ook we; nderes dingen, Eens swchrijf ik het neer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden